home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - Mansfield Town (snakketråden)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - Mansfield Town (snakketråden)  (Læst 20046 gange)
Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Videregivende spil - Mansfield Town (snakketråden)
« : 06 Jan 2013, 23:06 »

Hej freaks. Velkommen til vores videregivende spils snakketråd. Klubben vi skal styre er Mansfield Town. Klubben blev valgt, efter FA cup kampen mellem Mansfield og Liverpool søndag aften. Her fik vi alle en svaghed for det lille lokale hold. Jeg håber i alle vil følge vores blog på siden, når vi starter op. Smiley

Rækkefølgen ser således ud:

1. Sæson - Mallu2204.
2. Sæson - Thebarber.
3. Sæson - Heraklit.
4. Sæson - Darkalf.
5. Sæson - Vestjyde.
6. Sæson - Chackpercom.
7. Sæson - Fogt.

Der kan byttes sæson individuelt, så længe jeg får besked om det! Peace
« Seneste Redigering: 06 Feb 2013, 11:56 af Mallu2204 » Logged

...

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #1: 06 Jan 2013, 23:25 »

Jeg vil nok gerne være med Opstemt
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil
« Svar #2: 06 Jan 2013, 23:30 »

Det lyder spændende! Jeg er frisk! Opstemt
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #3: 07 Jan 2013, 12:52 »

Går meget an på hold, mm.
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Videregivende spil
« Svar #4: 07 Jan 2013, 13:27 »

Jeg kunne også være interesseret i at være med  Opstemt
Specielt hvis det er i England  Thumbs Up
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende spil
« Svar #5: 07 Jan 2013, 13:55 »

Jeg er også interesseret. Det skal dog helst være en klub fra Europa. Og så kan jeg ikke spille før efter d. 10 Januar Smiley
Logged

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #6: 07 Jan 2013, 14:17 »

Det lyder godt gutter! Er der et par stykker mere som vil være med, så meld jer til her! Smiley
Logged

...

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #7: 07 Jan 2013, 14:27 »

Vil også gerne være med, men så gerne det ikke var i England, hvis det bliver England, så helst ikke fra den bedste række Smiley
Logged

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #8: 07 Jan 2013, 14:36 »

Vil også gerne være med, men så gerne det ikke var i England, hvis det bliver England, så helst ikke fra den bedste række Smiley

Det bliver England, men med garanti ikke den bedste række Smiley
Logged

...

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #9: 07 Jan 2013, 14:42 »

når man videregiver et spiller sender man så linket via mail eller forgår det over netspil. hvis det foregår over netspil er der så nogle der kan forklare mig hvad netspil handler om??
Logged

Brøndby IF!!!!

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #10: 07 Jan 2013, 14:44 »

Nu er vi efterhånden en 5-6 stykker. Derfor vil jeg gerne høre jeres forventninger til spillet. Skal det være et spil, med tålmodighed i opbygningen af holdet (oftest hold fra de lavere divisioner), eller skal det være et spil uden den helt store form for tålmodighed (Championship eller nPower League 1). I hvert fald må i gerne komme med foreslag til valg af klub. Der er dog blot et krav! Vi skal allesammen være enige i valget af klub. I henhold til taktikken og spillestil, mener jeg at det er op til os hver i sær.

Jeg ser frem til at spille med jer!
Logged

...

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #11: 07 Jan 2013, 14:44 »

når man videregiver et spiller sender man så linket via mail eller forgår det over netspil. hvis det foregår over netspil er der så nogle der kan forklare mig hvad netspil handler om??
Savegamet bliver lagt op til download og sendt på mail Smiley

Kunne du da være interesseret i at være med?
Logged

...

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Videregivende spil
« Svar #12: 07 Jan 2013, 15:10 »

Nu er vi efterhånden en 5-6 stykker. Derfor vil jeg gerne høre jeres forventninger til spillet. Skal det være et spil, med tålmodighed i opbygningen af holdet (oftest hold fra de lavere divisioner), eller skal det være et spil uden den helt store form for tålmodighed (Championship eller nPower League 1). I hvert fald må i gerne komme med foreslag til valg af klub. Der er dog blot et krav! Vi skal allesammen være enige i valget af klub. I henhold til taktikken og spillestil, mener jeg at det er op til os hver i sær.

Jeg ser frem til at spille med jer!

Jeg vil mene at hvis det er meningen at vi skal få et hold helt op i den bedste række, er det sjovest at starte fra scratch, så jeg er mest til at starte i den laveste division  Smiley
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Videregivende spil
« Svar #13: 07 Jan 2013, 15:12 »

Jeg vil mene at hvis det er meningen at vi skal få et hold helt op i den bedste række, er det sjovest at starte fra scratch, så jeg er mest til at starte i den laveste division  Smiley

Enig, men "scratch" vil jeg definere som "npower league 2" eller "blue sqaure premier", helst ikke lavere Peace
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil
« Svar #14: 07 Jan 2013, 15:13 »

Nu er vi efterhånden en 5-6 stykker. Derfor vil jeg gerne høre jeres forventninger til spillet. Skal det være et spil, med tålmodighed i opbygningen af holdet (oftest hold fra de lavere divisioner), eller skal det være et spil uden den helt store form for tålmodighed (Championship eller nPower League 1). I hvert fald må i gerne komme med foreslag til valg af klub. Der er dog blot et krav! Vi skal allesammen være enige i valget af klub. I henhold til taktikken og spillestil, mener jeg at det er op til os hver i sær.

Jeg ser frem til at spille med jer!

Jeg synes helt klart at vi skal starte så langt nede i rækkerne som muligt Smiley Det er klart det fedeste! Jeg kan ikke selv lige komme med et bud på en klub, da jeg normalt ikke spiller med de små klubber i England. Desuden kan jeg nok først spille fra engang i starten af februar.
Men det skal opbygges fra bunden i mine øjne.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010