home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  3-4-1-2 (uden WB's)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 3-4-1-2 (uden WB's)  (Læst 2086 gange)
ulle94
Landsholdsspiller

3-4-1-2 (uden WB's)
« : 05 Jan 2013, 11:57 »

Er der nogle, der har haft succes med denne formation, eller lignende formationer med en tremands bagkæde uden WB's vel og mærket?

Grunden til jeg spørger er, at jeg trods mange forsøg aldrig har kunne lave en formation, der virker over en hel sæson. Mange af de italienske hold spiller uden wingbacks, og har succes i FM (napoli eksempelvis). Men hver gang jeg forsøger at lave en lignende taktik, går det altid galt.

Så håber der er nogle der har haft succes med sådanne formationer, og vil dele deres viden med mig Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: 3-4-1-2 (uden WB's)
« Svar #1: 05 Jan 2013, 12:10 »

Hvis det skal lykkedes, tror jeg simpelhen ikke på at du klarer du uden mindst en defensiv midtbane/ankermand. Derudover skal du nok have spillere, der kan spille rollen som defensiv wing, for at du kan få det maksimale ud af det, og dygtige spillere der kan spille det, er svære at få fat i. Jeg spiller lige nu med blot to forsvarsspillere, men med wingbacks og en defensiv midt, det kunne også være en mulighed, hvis du gerne vil eksperimentere?

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #2: 05 Jan 2013, 12:29 »

Har tænkt mig at forsøge mig med Inter. Og du har nok ret med det med ankermanden, så jeg tænker lidt, at man muligvis kunne lave en 3-6-1 formation, for at få det fulde overtag på midtbanen.

Noget ala:

GK
                 CB - CB - CB
                       SWP
Def Wing - Felt-felt - Felt-felt - Def Wing
                       Trq
                   Fremskudt

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 05 Jan 2013, 12:40 »

Har tænkt mig at forsøge mig med Inter. Og du har nok ret med det med ankermanden, så jeg tænker lidt, at man muligvis kunne lave en 3-6-1 formation, for at få det fulde overtag på midtbanen.

Noget ala:

GK
                 CB - CB - CB
                       SWP
Def Wing - Felt-felt - Felt-felt - Def Wing
                       Trq
                   Fremskudt

Den der ser farlig ud for dig selv!! To felt til felt vil ødelægge balancen på midten, dvs begge vil søge fremad i dybdeløb og du vil formentlig mangle ham der holder sig lidt tilbage og styrer spillet når i er i angreb. Det er fint at en ankermand holder sig tilbage, men du risikerer at komme seriøst i undertal på midtbanen ved boldtab.

Jeg ville beholde den ene felt-til-felt og supplere med enten en CM i support eller fremskudt i support...

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #4: 05 Jan 2013, 12:48 »

Den der ser farlig ud for dig selv!! To felt til felt vil ødelægge balancen på midten, dvs begge vil søge fremad i dybdeløb og du vil formentlig mangle ham der holder sig lidt tilbage og styrer spillet når i er i angreb. Det er fint at en ankermand holder sig tilbage, men du risikerer at komme seriøst i undertal på midtbanen ved boldtab.

Jeg ville beholde den ene felt-til-felt og supplere med enten en CM i support eller fremskudt i support...

Hermed noteret. Den ene er ændret til CM support, tak for det.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 05 Jan 2013, 12:51 »

Det var så lidt Smiley

Men prøv dig frem. Kig evt. her:  guidetofootballmana ger.com

Der er bla. en lille beskrivelse af hvilke roller der vil passe godt sammen.

EDIT: Kunne ikke lige få linket til at virke!
« Seneste Redigering: 05 Jan 2013, 12:54 af Nekker » Logged

Guldbrand
Blogmester

« Svar #6: 05 Jan 2013, 13:32 »

Det var så lidt Smiley

Men prøv dig frem. Kig evt. her:  guidetofootballmana ger.com

Der er bla. en lille beskrivelse af hvilke roller der vil passe godt sammen.

EDIT: Kunne ikke lige få linket til at virke!

Hvis du fjerner mellemrummet mellem "manag" og "er", så kan du få linket til at virker..  Smiley

Men super side, den kendte jeg ikke til. Men den skal da helt sikkert kigges nærmere på. Kunne ligeledes være fedt, hvis nogle af de guides de har kunne blive oversat her på FMF, så alle danske brugere kunne få brug af det.. (siger jeg nu hvor du er crew prosp, så kan du formidle det videre.. )    Peace

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 06 Jan 2013, 09:32 »

Hvis du fjerner mellemrummet mellem "manag" og "er", så kan du få linket til at virker..  Smiley

Men super side, den kendte jeg ikke til. Men den skal da helt sikkert kigges nærmere på. Kunne ligeledes være fedt, hvis nogle af de guides de har kunne blive oversat her på FMF, så alle danske brugere kunne få brug af det.. (siger jeg nu hvor du er crew prosp, så kan du formidle det videre.. )    Peace

Hehe... Jeg bringer det videre  Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010