Berendt's Databaser '13
Her vil det så være muligt at downloade mine forskellige databaser, efterhånden som jeg får lavet nogen.
Der vil løbende komme forskellige databaser her, og I er velkomne til at komme med foreslag til hvilke jeg skal lave.
NOTE:Det er dog vigtigt at huske, at databaserne kun virker ved opstart af nyt spil!
Installation:
For at få en downloadet database til at virke i spillet, er det vigtigt at du ligger filen det rigtige sted, og gøre følgende ting:
1) Placer filen følgende sted:
'dokumenter / sport interactive / football manager 2013 / editor data'2) Tryk på 'Nyt Spil' på startskærmen i Football Manager
3) Når du skal vælge database, er det vigtig at du sikre dig at vælgende er valgt:
'Standard (13.0.0)', og at du ud for Editor data-filer har sat flueben i 'Ændre'
4) Vælg den eller de databaser du vil spille med. Vær dog opmærksom på, at det ikke er alle databaser der fungerer sammen.
Cloudy European Winter 2013:Superligaen - 1. Division - 2. DivisionPremier League - ChampionshipBundesligaen - 2. BundesligaPrimera División - Segunda DivisiónLigue 1 - Ligue 2Eredivisie - Jupiler LeagueSerie A - Serie B Den er lavet sådan at transfers først går igennem 1. januar - hvilket i mine øjne er med til at give et realstisk spil, da man så kan fravælge sommer-vinduet, og så selv starte indkøb til 1. januar.
Download:Version 0.1 kan downloades
HER!Version 0.1:Transfers:Alle transfers i overnævnte rækker er opdateret
Lejeaftaler er IKKE med, da man ikke kan forudbestemme dem i FM
*=Alle transfers omhandlende danskere i udlandet
Opdateret frem til søndag den 6. januar kl 18
Andet: