home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC Fyn
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Fyn  (Læst 3391 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
FC Fyn
« : 03 Jan 2013, 18:33 »

Jeg starter denne tråd ligesom der bliver gjort med alle andre klub tråde..
vil høre andres oplevelser med FC Fyn.

Mener selv det er en super svær udfordring i og med det er er en klub der er halvprofessionel og som er meget usikker i deres økonomi..

Jeg er selv startet med dem.
1. sæson gik over alt forventning sluttede på en 3 plads men mistede over 10 spiller da jeg ikke kunne forlænge deres kontrakter.

2. sæson gik ikke helt så godt endte på en 7 plads men skulle også bygge et helt nyt hold op. og det har været svært at finde samme kvalitet. Det er også meget svært at leje spiller, og oplever at mange af de andre klubber ikke har nogle problemer med at leje de spiller jeg gerne vil leje..

Er igang med 3 sæson nu.
Og indtil videre ligger jeg nr 2 efter 7 kampe. ser dog ikke den store mulighed for at rykke op..
Men vil meget gerne ha gjort klubben til professionel så jeg kan hente bedre spiller..
Mine egne unge spiller udvikler sig heller ikke så godt da de ikke træner på fuld tid..

Det var lidt om mit save med FC Fyn.
Håber der er andre derude der er frisk på at dele deres oplevelser.

Mit mål er at rykke op og med tiden, gør klubben til storhold og vinder af superligaen..
Det kræver dog lidt tid..
Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Jan 2013, 18:36 af lejones » Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn
« Svar #1: 09 Jan 2013, 16:08 »

En lille opdatering til denne tråd.

Jeg overlevede lige præcis med en 10 plads i min første sæson i superligaen.
Er lige startet op på min 4 sæson i alt og 2 sæson i superligaen og har fået forstærket holdet lidt..
har dog stadig nogle pladser der skal forstærkes så kan ikke tåle for mange skader..

håber dog jeg kan kvalificere mig til europæisk fodbold i denne sæson..
økonomien ville i hvert fald have godt af det..
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn
« Svar #2: 18 Jan 2013, 11:45 »

Så blev det til en 3 plads i min 2 sæson i superligaen.
Lå ellers nr 1 med godt 10 kampe igen, men løb ind i skader til et par af mine nøglespiller
og vandt ikke en eneste kamp i de sidste 8 kampe spillede dog en del kampe lige så endte på en 3 plads hvilket også er meget godkendt.
Men klubben er virkelig på vej frem.
får nye træning/ungsomstrænings ferciliteter om et par måneder.
og nu har klubben invisteret lidt over 100 mio i et nyt station til 12.000 tilskuer som står klar næste år i starten af sæsonen så glæder mig bestemt til næste sæson er overstået..
og i år skal jeg prøve kræfter med europa cuppen så det bliver også super fedt for denne lille klub.. Thumbs Up
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn
« Svar #3: 18 Jan 2013, 14:16 »

kan man få et ss af dit hold?

Og måske dine transfers i løbeet af dine 4 sæsoner?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn
« Svar #4: 30 Jan 2013, 16:00 »

kan man få et ss af dit hold?

Og måske dine transfers i løbeet af dine 4 sæsoner?

Ja jeg skal nok lige få smidt en SS ud af holdet og mine transfers.
det var først i starten af denne sæson jeg begyndte at kunne bruge lidt penge på spillere ellers har det hele været frie transfers..
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn
« Svar #5: 30 Jan 2013, 16:11 »

Så har jeg gennemført min første sæson på mit nye station og hvilken sæson det blev..
Vandt ligaen foran Aab og Fck men det var længe tæt mellem de 3 klubber . slog så også fck så det hele gik min vej.
Står også i finalen i den danske cup mod netop fck har dog ikke spillet kampen endnu.

Det blev så også en en sæson hvor Ob desværre rykkede ud af rækken man skulle mene at være glad men det er nu lidt ærgerligt man ikke kan få de store lokal rival kampe i løbet af sæsonen.. Men mon ikke de rykker op igen.
De fleste store hold har været nede og vende i 1 division. Gældende. Midtjylland , Fc Nordsjælland, Brøndby og nu Ob.

Min kommende sæson står på CL hvilket bliver spændende ved ikke helt om jeg træder ind i sidste Kval kamp eller om jeg ryger direkte i gruppe spillet.. men håber selvfølgelig det sidste..

Kommer med flere opdateringer senere 
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Fyn
« Svar #6: 24 Feb 2013, 10:42 »

Er selv startet med FC Fyn efter at have læst denne tråd..
er der mulighed for at du kan komme med SS af din trup, samt transfer i løbet af alle sæsoner? Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Fyn
« Svar #7: 24 Feb 2013, 13:46 »

Så er jeg efterhånden kommet godt i gang med mit save.
Jeg har ikke lavet de store transfer, men blot hentet Morten Nielsen og Claus Pedersen på en fri transfer. Især Morten Nielsen har været en god investering, og i hans første ni kampe er det blevet til hele seks mål. Mads Overgaard har også gjort det fint på toppen, med fem mål i fem kampe. I pokalturneringen blev det til et hurtigt farvel, da vi i anden runde mødte AaB, som sendte os ud med et 0:2 nederlag. Udover det går det rigtig godt. I ligaen har FC Fyn fået en forrygende start, og efter ti kampe ligger vi højest overraskende til oprykning på en andenplads med 17 point.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Fyn
« Svar #8: 25 Feb 2013, 00:42 »

Så fik jeg overstået min første sæson med FC Fyn, hvor jeg endte på en lidt skuffende ottendeplads, efter at have været helt oppe på en andenplads. Nu ser jeg frem til transfervinduet, hvor jeg skal forsøge at forstærke holdet Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Fyn
« Svar #9: 28 Feb 2013, 00:45 »

Så er anden sæson overstået, som endte med en tilfredsstillende fjerdeplads, med 52 point, hvilket i forrige sæson var nok til oprykning. Målet for den kommende sæson er oprykning, så ser meget frem til en svære tredje sæson.. Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Fyn
« Svar #10: 06 Mar 2013, 15:33 »

Ja det kræver man laver nogle gode handler og det er selv svært i starten også fordi det ikke er fuldtids kontrakter man skal ændre alt selv og blive en professional klub.
Jeg spiller dog ikke rigtig på mit save mere er kommet igang med et anden.
Mistede lidt motivationen efter FC Fyn gik konkurs i virkeligheden så synes jeg ikke det var fedt at spille på et hold der ikke længere eksistere.. men har dog overvejet at sige op med fc fyn og finde en større klub
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010