home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1001 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13 turnering (PS3) - turneringstråd!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13 turnering (PS3) - turneringstråd!  (Læst 50964 gange)
Legenden
Manager

Sv: FIFA 13 turnering (PS3) - turneringstråd!
« Svar #255: 11 Jan 2013, 15:08 »

Den bedste 3'er af alle grupperne burde få det wildcard.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #256: 11 Jan 2013, 15:09 »

Jeg forstår bare ikke billedet så Tunge

Hvis du ikke har videoen, hvem har så? Footi?

Du forstår ikke billedet. Så skal jeg forklare dig det.

Alle fik deres hold ved de skrev et nummer i tråden og først da alle havde valgt et nummer, blev hold navne afsløret. Billedets dato viser at den liste blev sendt før turneringen blev slået op. Derfor har vi ikke kunne bytte rundt på vores hold (For at få et bedre hold). Videoen viser blot lodtrækningen af grupperne, som Footi optog da han trak grupperne.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #257: 11 Jan 2013, 15:10 »

Jeg forstår bare ikke billedet så Tunge

Hvis du ikke har videoen, hvem har så? Footi?

Det siger vel mere om dig.

På billedet kan man se, hvad tid hold samt tal blev parret til hinanden. Det skete altså FØR folk havde valgt hold (altså valgt et nummer). Eftersom hverken jeg eller Hansen valgte et nummer, men derimod tog de to tilbageværende tal, beviser billedet, at vi ikke kan have fusket med holdene.

Og ja, jeg har videoen, men jeg ser ikke nogen grund til at uploade den for den Kære Vinokourovs skyld, da han udelukkende er provokerende.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #258: 11 Jan 2013, 15:12 »

Det siger vel mere om dig.

Wow, den var umotiveret.

På billedet kan man se, hvad tid hold samt tal blev parret til hinanden. Det skete altså FØR folk havde valgt hold (altså valgt et nummer). Eftersom hverken jeg eller Hansen valgte et nummer, men derimod tog de to tilbageværende tal, beviser billedet, at vi ikke kan have fusket med holdene.

Det var ikke så svært, vel? Sødt og roligt kunne du forklare det. Du er ved at være en stor dreng.

Og ja, jeg har videoen, men jeg ser ikke nogen grund til at uploade den for den Kære Vinokourovs skyld, da han udelukkende er provokerende.

Så upload den video for min skyld. Jeg er ikke provokerende - jeg vil bare gerne se den video.

I øvrigt snakker du vældig pænt. JEG har ikke beskyldt jer for at fuske med noget. JEG har ikke sagt, at det er for ringe, at I ikke lader Vino deltage. Du skal bare ikke fortælle, at der er en video, som du uploader hvis der er et ønske, og så lade være med at gøre det, når der er et ønske om det.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2013, 15:20 af JG7 » Logged

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #259: 11 Jan 2013, 15:13 »

Der er slet ikke nogen video JG.

Vinokourov
Manager

« Svar #260: 11 Jan 2013, 15:14 »

Ny udvikling:

Notorious B.IV overtager mit hold. Såfremt han stadig er med i turneringen d. 20. aftaler vi, hvorvidt han beholder holdet, eller om jeg tager over derfra.

Så Notorious B.IV spiller nu for Braga. Så slipper vi også for at spillere, der allerede er slået ud, kan komme videre på en billig bekostning.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

HansenLFC
Gæst

« Svar #261: 11 Jan 2013, 15:16 »

Ny udvikling:

Notorious B.IV overtager mit hold. Såfremt han stadig er med i turneringen d. 20. aftaler vi, hvorvidt han beholder holdet, eller om jeg tager over derfra.

Så Notorious B.IV spiller nu for Braga. Så slipper vi også for at spillere, der allerede er slået ud, kan komme videre på en billig bekostning.

Vi har taget vores beslutning. Den står ved magt.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #262: 11 Jan 2013, 15:18 »

Jeg går i gang med lodtrækning til slutspillet nu. Jeg uploader videoen efterfølgende.

Vinokourov
Manager

« Svar #263: 11 Jan 2013, 15:20 »

Vi har taget vores beslutning. Den står ved magt.

Jeg går i gang med lodtrækning til slutspillet nu. Jeg uploader videoen efterfølgende.
Okay. Jeg aflyser min ferie. Jeg har stadig Braga! Og dette er ikke en joke. Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jan 2013, 15:21 af Vinokourov » Logged

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #264: 11 Jan 2013, 15:22 »

Kan godt forstå jeg ikke kunne overtage, er jo ubesejret mod Molde.

Legenden
Manager

« Svar #265: 11 Jan 2013, 15:23 »

Ny udvikling:

Lyder som en bedre idé imo.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #266: 11 Jan 2013, 15:23 »

Okay. Jeg aflyser min ferie. Jeg har stadig Braga! Og dette er ikke en joke. Smiley

Du er ude, Vino.

Vinokourov
Manager

« Svar #267: 11 Jan 2013, 15:25 »

Du er ude, Vino.

Wtf? Du kan da ikke smide mig ud nu? Jeg har lige sagt, at jeg stadig er klar på at spille? Jeg er gået videre med 16 point på en 1.-plads og er stadig klar på at spille. Kan ikke se dit problem?

HansenLFC
Gæst

« Svar #268: 11 Jan 2013, 15:27 »

Wtf? Du kan da ikke smide mig ud nu? Jeg har lige sagt, at jeg stadig er klar på at spille? Jeg er gået videre med 16 point på en 1.-plads og er stadig klar på at spille. Kan ikke se dit problem?

Vi sendte dig ud tidligere.

Det er ikke tilladt at lade andre spille for sig. Du meldte ud, du tog på ferie. Lodtrækningen er igang.

Vinokourov
Manager

« Svar #269: 11 Jan 2013, 15:28 »

Vi sendte dig ud tidligere.

Det er ikke tilladt at lade andre spille for sig. Du meldte ud, du tog på ferie. Lodtrækningen er igang.
KAN VIRKELIG IKKE SE PROBLEMET? Jeg har aldrig meldt mig ud; det har I gjort. Jeg har til gengæld fundet en løsning på problemet: Jeg spiller stadig mine kampe og er stadig med i turneringen. Jeg har aldrig meldt mig ud af turneringen.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010