home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23479
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlexKr4
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Langsomt netspil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Langsomt netspil  (Læst 1303 gange)
Def
Juniorspiller
**

Langsomt netspil
« : 30 Dec 2012, 21:16 »

Hej folkens

Jeg spiller et netværksspil med en buddy over nettet (Steam), med mig som vært.
Hans kampe går så usandsynligt langsomt, at det er ved at tage modet fra os.
Selve hans highlights kører fint, men det er tempoet imellem highlights som er snegle langsomt, samt når han klikker rundt i menuerne under kampen. Vil tro at en kamp tager 15-20 mins.
Tempoet ER sat helt op.
Vi har spillet over 1,5 sæson og det har ikke hele tiden været sådan.

Er der nogen som har lidt erfaring de kan dele ud af?

daugaard
Landsholdsspiller

Sv: Langsomt netspil
« Svar #1: 30 Dec 2012, 21:25 »

same here.

Def
Juniorspiller
**

« Svar #2: 02 Jan 2013, 18:01 »

same here.

Vi har forsøgt at spile hver for sig, hjemme hos min kammerat og hjemme hos mig for at teste vores netforbindelser, selvom vi dog ikke mistænkte vores internetforbindelse r for at fejle noget. Og ganske rigtigt har vi også konstateret at det intet hjalp.

Vi er dog kommet frem til at det først blev ulideligt slemt efter den seneste update, så vi er næsten overbeviste om at det har noget at gøre med de seneste opdateringer af "kampmotoren" (som jeg har hørt har fået en ordentlig tur).
Vi kan blot håbe ar der kommer en ny update snarrest, der retter op på dette.

Spiller du egentlig på PC eller Mac..? Vi spiller begge på Mac. Ved ikke om det har noget at sige, men jeg har ikke hørt andre beklage sig hvilket jeg til gengæld syntes er mærkeligt fordi hvis vores teori skulle holde så burde dette være et problem for alle (der spillede netværks spil).

Bourinho
Ynglingespiller

« Svar #3: 02 Jan 2013, 18:45 »

Jeg har også samme problem, vi mistænker dog min computer for at være problemet da den er en 5-6 år gammel efterhånden. Har dog lige et spørgsmål:
Når i spiller hjemme ved dig så kører hans kamp langsom. Når så at i spiller hjemme fra ham af, er det så din computer der kører langsomt eller er det stadigvæk hans som er langsom??

Def
Juniorspiller
**

« Svar #4: 02 Jan 2013, 23:37 »

Det er et problem for min ven, men det er 100 % fordi det er mig som er host for spillet. Det havde formentlig været omvendt hvis det var ham der var host. Hans Mac er dog af lidt ældre dato så det kan også ha noget at sige.

Bourinho
Ynglingespiller

« Svar #5: 06 Jan 2013, 13:50 »

Det er et problem for min ven, men det er 100 % fordi det er mig som er host for spillet. Det havde formentlig været omvendt hvis det var ham der var host. Hans Mac er dog af lidt ældre dato så det kan også ha noget at sige.

Har i prøvet at skifte host for at se om problemet også skifter til den anden spiller så?? Bare for at tjekke om problemet ligger ved hosten eller ved computeren...

Def
Juniorspiller
**

« Svar #6: 07 Jan 2013, 22:44 »

Problemet er netop løst ved den nye opdatering. Og i en sådan grad at min vens kampe nu går lige så hurtigt som mine. Bedre end aldrig før! Det er helt genialt  Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010