home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Skærmen bliver bare sort
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skærmen bliver bare sort  (Læst 1413 gange)
asn
Juniorspiller
**

Skærmen bliver bare sort
« : 16 Dec 2012, 15:19 »

I mit spil på 6 sæson kan jeg ikke komme igennem næste kamp. Undervejs på vilkårlige tidspunkter i 1 halvleg går kampen bare i stå og kort tid efter bliver skærmen bare sort.

Til at starte med kom der fejl ud omkring XML parsing error! og jeg har selvfølgelig startet med at følge rettelserne man kan finde i de skriv omkrig dette. Dette har også gjort at når jeg starter spillet op og når jeg kommer ind i taktikken kommer den ikke med fejlen mere. Alligevel går spillet dødt som beskrevet herover...!!

Jeg har også under crash dumbs læst følgende muligheder som også er afprøvet uden effekt.

1) Prøv at af-installere dit spil og så installere det igen.
2) Prøv at skifte skin
3) Bekræft spillets Game Cache
4) Slet mappen "cache" inde under Documents & Settings / Application Data / Sports Interactive / Football Manager 2013

Er det nogen der kan hjælpe mig med at få det til at virke igen...Huh? Hvad skal jeg gøre..!!! Spillere jeg videre på nogle af min andre gamle gemte spil kører det fint - starter jeg et nyt spil op kører alt fint.

asn
Juniorspiller
**

Sv: Skærmen bliver bare sort
« Svar #1: 17 Dec 2012, 20:48 »

Er der slet ingen hjælp at hente  Græder

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 18 Dec 2012, 16:30 »

prøv at start ved punkt 4, dvs slette mappen cache, og derefter gå ind og sætte brugerfladepræsenta tionen til software i stedet for gpu-assisteret. dvs så der står software der hvor der er en rød firkant:

asn
Juniorspiller
**

« Svar #3: 18 Dec 2012, 20:41 »

Det har jeg desværre også prøvet og det giver heller intet. Jeg er stadigvæk i KRISE

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 18 Dec 2012, 21:10 »

har du prøvet at sætte kamp-grafikken helt i bund, og hvis ikke det hjælper, prøvet at spille med 2d ?

asn
Juniorspiller
**

« Svar #5: 22 Dec 2012, 12:04 »

Jeg kan komme igennem kampen i 2D men ikke 3D Huh? Indtil nu har det kørt fint i 3d. I alle mine andre spil og nye spil kan jeg også sagtens køre 3D.

Hvad sker der ved du det ?

asn
Juniorspiller
**

« Svar #6: 23 Dec 2012, 11:34 »

Jeg kom gennem kampen som iøvrigt var på udebane mod Dortmund via 2D og derfra kunne jeg fint spille videre i 3D uden nogen problemer. ½ år senere skulle jeg igen møde Dortmund på udebane i pokalen og igen bliver skærmen bare sort.

Nogen der kan hjælpe udfra svarene i denne tråd hvorfor det sker og kun sker når jeg spille ude mod Dortmund.Huh??

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010