home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Harmoni
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Harmoni  (Læst 2357 gange)
Vashtar
Ynglingespiller

Harmoni
« : 09 Dec 2012, 14:47 »

Jeg ved ikke om emnet er passende i denne kategori,
men ved ikke hvor jeg ellers skulle have lagt det.

Hvordan kan man forbedre klubbens manglende harmoni?

Jimko18
Reserveholdsspiller

Sv: Harmoni
« Svar #1: 09 Dec 2012, 15:12 »

Så vidt jeg ved er det kun sejre der tæller samt teamtalks, for at give mere holdharmoni

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #2: 09 Dec 2012, 15:29 »

Holdmøder, kan bruges, men ikke for ofte, så hvis du skal møde topholdet i næste kamp, så vent lige til kampen efter med et holdmøde. Bruger du den for meget, har den ingen effekt, så kun til "nødstilfælde" Smiley
Men ellers kan der være mange aspekter, om spillerene kan lide hinanden eller ej osv. Smiley

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

rolighed99
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 09 Dec 2012, 22:09 »

Der er rigtig mange parametre der spiller ind, personligt prøver jeg at bibeholde holdharmonien ved at tilpasse mine teamtalks efter situationen, og så vidt muligt ikke overdrive eller underdrive det

Først ser jeg på mit modstander hold, er det en walkover siger jeg bestemt at kampen skal vindes, er de nogenlunde lige gode som mig siger jeg roligt at kampen skal vindes, er jeg en lille underdog, så siger jeg roligt at jeg tror på at de kan vinde, vigtigt ikke at forvente, er jeg stor underdog er det lidt forskelligt hvad jeg siger. Er det en rival er jeg lidenskabeligt at de skal gøre det for deres fans.

Det er derudover vigtigt at afstemme hvad man siger i pause og efter kampen med hvad man siger før kampen.

Jeg er i øvrigt kun aggressiv hvis jeg har tabt flere gange i streg, og forsigtig og tøvende bruger jeg aldrig da jeg har en ide om at de taber respekten for mig i så fald.

Men vigtigst af alt, afstem teamtalk efter realiteterne, og lad være med at overdrive eller underdrive.

Sidst men ikke mindst, hvis der er en spiller der konstant har en dårlig oral, så beder jeg ham om at ændre sin indstilling under privat samtale.

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #4: 10 Dec 2012, 14:42 »

Mange tak til alle for de gode svar! Opstemt
Jeg vil tage det til mig,
og forhåbentlig få forbedret harmonien Smiley

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 02 Jan 2013, 17:47 »

Vashtar - Du kan også tage en personlig snak med spillerne, hver især. F.eks. om deres form, er den god eller dårlig, eller sige til dem at de skal yde mere til træning, og hvad du nu ellers kan finde på. Det gør jeg i hvert fald, og ofte giver det lige lidt ekstra til deres humør (f.eks. fra god til meget godWink Self kun hvis de er enige i det du siger til dem!  Grin
« Seneste Redigering: 02 Jan 2013, 17:50 af hoeven » Logged

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010