home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 966 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  For svært at sælge spillere
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: For svært at sælge spillere  (Læst 623 gange)
jacobhs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
For svært at sælge spillere
« : 21 Okt 2006, 13:06 »

hey.

Jeg er nu nået til vinterpausen i sæson 2 i det nye fm07. Spiller med brøndby. Jeg synes at det er nærmest umuligt at sælge spillere i spillet. Dette gør at man ikke har en chance for at begynde at bygge et ordentligt hold op, hvilket jo er ret skod. Nogen som har nogle erfaringer på dette område som de vil dele?
fx kan det fortælles at det ikke bare er fordi at det er skod-spillere jeg vil sælge. Fx kan jeg overhovedet ikke sælge peguero selvom han bomber rigtig mange mål ind. Håber nogen kan hjælpe, for  det er sgu ikke særlig sjovt når man ikke kan sælge spillere og derved forsøge at gøre sit hold bedre
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For svært at sælge spillere
« Svar #1: 21 Okt 2006, 13:08 »

Jeg syntes ikk rigtig der er nogle problemer, i hvert falde ikk i forhold til det gamle.
Jeg har så kun forsøgt og sælge Peter Degn, og det gik fint nok..
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

jacobhs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: For svært at sælge spillere
« Svar #2: 21 Okt 2006, 13:14 »

I det gamle synes jeg det var meget nemt at sælge spillere. Der kunne man fx også tjene gode penge på at signe en del spillere på free-transfer og sælge dem videre. Den metode tvivler jeg på skal testes i 07 da man ikke kan sælge. Jeg har forsøt at sælge mange spillere, men det nærmest ikke lade sig gøre. Det er næsten kun lykkedes mig at sælge unge spillere som jeg giver gratis væk
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: For svært at sælge spillere
« Svar #3: 21 Okt 2006, 13:18 »

Du har vel prøvet alle de der normale ting, såsom at tilbyde dem til andre klubber osv?
Logged

jacobhs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: For svært at sælge spillere
« Svar #4: 21 Okt 2006, 13:20 »

ja. Jeg sætter de spillere jeg gerne vil sælge på transfer-listen og vælger "offer to clubs", men får hele tiden beskeden "no interest shown in X"... ret kedeligt så
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: For svært at sælge spillere
« Svar #5: 21 Okt 2006, 13:20 »

I det gamle synes jeg det var meget nemt at sælge spillere. Der kunne man fx også tjene gode penge på at signe en del spillere på free-transfer og sælge dem videre. Den metode tvivler jeg på skal testes i 07 da man ikke kan sælge. Jeg har forsøt at sælge mange spillere, men det nærmest ikke lade sig gøre. Det er næsten kun lykkedes mig at sælge unge spillere som jeg giver gratis væk

Det er jo også snyd imo Smiley
Logged

jacobhs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: For svært at sælge spillere
« Svar #6: 21 Okt 2006, 13:24 »

hehe, det kan du vel nok kalde snyd eller... Men det er da ikke ret sjovt når man nærmest ikke kan sælge en eneste spiller. Hvordan skal man så tjene penge og komme til at forbedre holdet? Ingen der har en løsning på problemet?
Logged

Kaw
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For svært at sælge spillere
« Svar #7: 21 Okt 2006, 13:50 »

hehe, det kan du vel nok kalde snyd eller... Men det er da ikke ret sjovt når man nærmest ikke kan sælge en eneste spiller. Hvordan skal man så tjene penge og komme til at forbedre holdet? Ingen der har en løsning på problemet?
jeg tror meningen i det er at gøre det realistisk, for man køber eller sælger jo eller ikk 10 spillere hvert transfer.
Som jeg har lagt mærke til er at der heller ikk er sååh mange penge til transfers i klubberne så det er kun mugeligt at købe 1 måske 2 klasse spillere i hver klub, Undtagen Chelsea der jo har vildt mange penge .
Jeg tror man bare skal forsøge at udvikle talenter, og vinde titler. Du får jo massere penge når man vinder titler Smiley
Logged

Hb køge.
FCK.
United.

BasIth
Gæst
 
Sv: For svært at sælge spillere
« Svar #8: 21 Okt 2006, 15:49 »

Ja.. For i 06 kunne man jo købe en helt vildt masse stjerner, og de gik direkte ind på holdet, men nu er der tilføjet at hvis der kommer få mange nye så bliver spillerne utrykkke og holdet ville ikke spille så godt.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: For svært at sælge spillere
« Svar #9: 21 Okt 2006, 18:12 »

Ja det synes jeg også er fedt, altså at man ikke bare kan købe vildt ind.

Men bliver tit tilbudt spillere gratis fra spanske og italienske klubber. Hvilket har gjort at jeg har købt Pandiani gratis!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For svært at sælge spillere
« Svar #10: 22 Okt 2006, 16:42 »

Får i også konstant tilbudt at leje tyske reservespillere. Jeg er Brøndby, og jeg får dem konstant tilbudt. Pisseirriterende!
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010