home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  1 Bruger, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Næste modstander rapport
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Næste modstander rapport  (Læst 1969 gange)
SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Næste modstander rapport
« : 07 Dec 2012, 11:06 »

Hello!

Jeg søger lidt hjælp til at sætte ens taktik ift. "Næste modstander rapport", Jeg kan huske at i de tidligere versioner af FM, stod der hvor bredt, hvor højt tempo det andet hold havde svært ved.. Fx. Arsenal har det svært i mod hold der spiller med højt tempo. Jeg ved ikke om det stadig står der, i så fald er det mig der er blind.
Og hvis det ikke står der, hvordan sætter man så taktikken op via. rapporterne???

- På forhånd tak Thumbs Up

impervious
Reserveholdsspiller

Sv: Næste modstander rapport
« Svar #1: 19 Dec 2012, 15:28 »

jeg har ikke andre erfaringer end at de ikke siger det, og hvis de gør skal du nok have rimelig dygtige trænere. jeg vil dog ikke anbefale dig at kigge udenlukene efter deres rapporter, jeg personligt bruger ikke rapporter på at se næste modstander da jeg bare kigger min modstanders sidste kamp igennem (nøgle eller mål) og så derudfra konkludere hvad jeg skal arbejde med. det kan være en god ide da man i kampens hede ikke lige altid opdager at man får mange chancer med sig på dødbolde eller men er ikke nok sammenspillede så man laver mange fejlafleveringer.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2012, 15:32 af space-man » Logged

Brøndby IF!!!!

Swizz CataR
Manager

« Svar #2: 19 Dec 2012, 18:00 »

Jeg tror ikke du får noget godt ud af, radikalt at ændre din taktik fra kamp til kamp, medmindre der er tale om en række i forvejen indøvede taktikker, fx 3 forskellige. Personligt bruger jeg rapporten til at se, hvordan modstanderne scorer mål. Kommer deres assists fra kanterne eller midten, og scorer de mål via afleveringer eller indlæg. Derudover tror jeg man kan bestemme meget i valget af formation.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

The Undertaker
Ynglingespiller

« Svar #3: 02 Mar 2013, 09:55 »

Jeg vil heller ikke foreslå at ændre for meget på taktikken, men jeg ændre lidt på den måde, at hvis mine modstandere fx har 2 meget hurtige angribere, så står jeg lidt længere tilbage i banen, for at udgå dybe stikninger. Samtidigt spiller jeg derfor også lidt mere kompakt på midten, da de ved de dybe stikninger ikke bruger fløjene så meget til indlæg. Hvis det er muligt at se, hvem modstanderens playmaker er, markerer jeg ham tæt. Det plejer at virke okay... Især det med at se på mine modstanderes spillere og derved reagere ud fra deres styrker, er meget brugbart, hvis det er et, på papiret, bedre hold end mit eget. Hvis de har få gode spillere, er det min erfaring at få dem sat ud af spillet, fx i form af en tæt markering...

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #4: 02 Mar 2013, 10:15 »

Jeg vil komme med en lille indput her Smiley
nu har jeg haft rigtig mange save's efterhånden, og når jeg laver taktiker så laver jeg ALTID 2. inden en kamp ser jeg på hvad min ass.træner har at sige om modstanderen og så når jeg skal til at lave team talks så går jeg ind under taktik og så skifter jeg til min anden taktik, da du snyder lidt AI'en ved først at skifte taktik når du er inde i en kamp, hvis du forstår mig Smiley det har hjulpet mig rigtig mange gange.

H A L A   M A D R I D!

doctor
Juniorspiller
**

« Svar #5: 11 Mar 2013, 20:11 »

dennis96  :
det da hvis lidt snyd Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010