home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 965 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Træning
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Træning  (Læst 908 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller

Træning
« : 24 Nov 2012, 16:26 »

Er der nogen der har fundet ud af træningsdelen, har forstået kamptræningsdelen lidt, men det almindelig træning bliver lidt tilfældigt fra min side. udover form og holdsammensætning vælger jeg de andre træninger lidt tilfældigt, men for det meste har jeg den på balanceret.

det der med at vælge individuel rolle giver bare spilleren højere arbejdsbyrde, som jeg eller spilleren ikke er så glad for, er der en vehjledning nogen steder eller nogen der måske har en ide om hvordan det fungere?

Sutharam
Reserveholdsspiller

Sv: Træning
« Svar #1: 28 Nov 2012, 21:45 »

Spørger igen om der nogen der kan se det "fornuftige" i træningen. man mister sku lidt interessen for spillet pga. dette ligesom alle andre fortrækker jeg at man kan lave sine egne træningsprogrammer!!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #2: 28 Nov 2012, 22:15 »

Jeg har gået rigtig meget op i træning i de forrige versioner, men det her er simpelthen for mærkeligt!

Jeg synes overhovedet ikke det er spændende, da man jo egentlig ikke laver noget selv udover at skulle trykke på en knap og vælge hvad han skal træne. Du kan ikke på samme måde forme din spiller, som man kunne i de gamle versioner.

Jeg håber inderligt de ændrer det til FM2014, for jeg har ikke forstået hvad det er man skal.

Vil dog sætte mig ned en dag og undersøge den nye del her til bunds, så jeg kan komme i gang med at blive god til den del af spillet!

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 28 Nov 2012, 22:46 »

Ja er fuldstændig enig med dig. Synes også nemlig at det er lidt for kedeligt med træningen.

Jeg vil jo gerne træne offensiv eller defensiv, men bare ikke med hele holdet!!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010