home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dit spil!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Dit spil!  (Læst 5778 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Dit spil!
« Svar #30: 22 Okt 2006, 01:42 »

ahva?... det man gør i en blog, er at berette om sit spil... uden at starte i en ny tråd hver gang, men i den samme, om sit spil!?!
Forskellen er vel bare at der ingen forventninger er her, og man kan bare skrive en smule om hvordan det går en gang imellem.  Smiley

cube
Manager

« Svar #31: 22 Okt 2006, 01:59 »

For lige at komme med en opdatering på mit FCN spil: Vi ligger nu nr. 1 (!!!) i SAS-ligaen her i min 2. sæson. 5 sejre på stribe heriblandt 3-1 over BIF og 0-2 over FCK. Vi spiller bare fantastisk og jeg har intet ændret i forhold til sidste sæson taktisk. Det må have noget at gøre med mine peptalks og spillernes moral!

EDIT: Blev danske mestre i 2. sæson Opstemt! Er nu også blevet Schweisisk landstræner og overvejer om jeg skal sige op i FCN, da vi har 30 mio underskud.
« Seneste Redigering: 22 Okt 2006, 13:18 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #32: 27 Okt 2006, 04:58 »

Long Live Spurs!

Zone 43
Manager

« Svar #33: 27 Okt 2006, 08:53 »

Det er godt nok sur ass Sur

Dog overraskende godt af West Ham! De ligger altid i bunden i mine spil Shockeret

Iøvrigt har jeg ikke tabt en kamp endnu med Man Utd! Dog et par, halv pinlige, uafgjorte kampe ude Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 27 Okt 2006, 09:18 »

Det er godt nok sur ass Sur

Dog overraskende godt af West Ham! De ligger altid i bunden i mine spil Shockeret

Iøvrigt har jeg ikke tabt en kamp endnu med Man Utd! Dog et par, halv pinlige, uafgjorte kampe ude Skuffet

Det er virkelig sauer ass ja, især når man tænker på at jeg var ubesejret 22 kampe ind i sæsonen  ticked off

Long Live Spurs!

FCK88
Manager

« Svar #35: 27 Okt 2006, 09:24 »

Jeg er i gang med FCK.. og det går rimelig godt.. Ligger nr. 1 efter 13-14 kampe.... og er kommet i gruppespillet i UEFA Cuppen.. Gruppe E : Schalke 04, Celta Vigo, Partizan Beograd, FC KØBENHAVN, Pasching.. Opstemt ... så jeg ser frem til nogle gode kampe.. forhåbentlig med videre kvalifikation Grin

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

supermehl
Gæst

« Svar #36: 27 Okt 2006, 11:22 »

Er gået igang med BIF for 3. gang! Og denne gang skal det være. Så har forberedt mig godt, brugt lang tid på taktik, træning og fundet de rigtige spillere. Så nu kører det. Nr. 1 efter 5 kampe Wink

Har hentet Sokolowski, Celsinho og Vincent Enyeyama. Og har solgt Marcus Lantz for 12 mio. til Rosenborg.

Spiller 4-4-2 Diamond  Cool

blomvikings
Manager

« Svar #37: 27 Okt 2006, 14:59 »

Jeg valgte at starte med West Ham. som jeg syntes har fået et spændene hold..

jeg har købt en del spillere da jeg er i januar nu af første sæson. deriblandt: Arthur Boka, Jaime Lozano, Zigic, tudor, kahlenberg, assuncao og en del flere.. har også solgt carlos tevez da han slet ikke scorede så mange mål som jeg havde håbet på.

Har osse hentet en del på fri transfer som kommer til sommer.. deriblandt T. Hitzelsberger

i starten af januar ligger jeg nummer 2, men liverpool, tottenham og man utd lige i hælende mens chelsea ligger klart 1´er..

N17
Manager

« Svar #38: 27 Okt 2006, 15:21 »

Ja jeg rykkede jo ned i min første sæson med Brøndby.. har dog fået lov at blive, og vil her i 1. div forsøge at kører nogle af talenterne ind på holdet. Grunden til jeg rykkede ned tror jeg var indkøb af formange spillere, så der aldrig kom en fast rytme på holdet.

Desværre betød det jo så, at mit 2. hold som vandt 2. div øst, så må ned og spille reserver og ikke i 2. div øst mere. Godt de har fået den med i spillet også!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 27 Okt 2006, 15:47 »

Er Fc København, men er ikke kommet så langt (pågrund af spillet, der kører for langsomt i forhold til Fm 06 Det er nok bare com'en) Jeg har kun spillet en venskabskamp, og købt et par spillere..  Venskabskampen endte 4 - 0 til Fck over Politiet.. Opstemt

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #40: 27 Okt 2006, 16:22 »

Jeg har jo startet en sæson med Ajax. Efter første sæson blev jeg på en skuffende 2.plads. Grunden var nok for mange nye spillere. Har købt Raul Garcia, Hersi, Okaka, Millan, Mike Jensen, Silva, Qvist, Skjelbred og nogle andre jeg ikke lige kan huske. Men her i 2. sæson går det rigtig godt. Har kun købt Amaral, Pocognoli og Vukcevic. Det går også rigtig godt med økonomien. Jeg har solgt Gabri, Stam, Perez og Vermalen.

Hala Madrid!

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 27 Okt 2006, 20:06 »

Jeg valgte selvfølgelig HOLDET, Liverpool Wink

Efter en lidt sløj og ustabil start, så fik jeg mod slutningen fat i den lange ende, og sikret mig Champions League næste sæson. Var også lige ved at få fat i Man utd på 3. pladsen men det gik ikke. Men fik tilgengæld sikret mig FA Cuppen, hvor Dudek genoplevede cl-finalen 2005 og stod på mål pga reina var blevet skadet nogle dage før, men han tog (næsten) alt, og så stod han igen en super straffesparksturner ing hvor jeg så vandt mit første trofæ.

Som sagt nr 4 i PL, vinder af FA Cup, og røg ud i 1/8 finalen mod Benfica (skræmmende realistiskt) ticked off

Chelsea vandt PL og senere også Cl, hvor de besejrede Barcelona, men det kunne man vel også forvente når de udover det hold de har i forvejen bruger 76 mio £ tilsammen på spillere som Kaka, Cambiasso og Ronaldo (real madrid)

Så blev jeg færdig med 2. sæson. Det var en lidt mere succesfuldt sæson end den foregående...
I sommerpausen fik jeg købt en smule ind. Skulle have en spiller til at aflaste Pennant på højrefløjen, og da Fiorentina rykkede ned kunne jeg hente Santana forholdsvist billigt. Derudover fik jeg også Nakamura på free transfer. Og til sidst til angrebet, Prøvede alt det jeg kunne for at få fat i Pazzini og var også tæt på, men så besluttede han sig for at forlænge og spille serie B bold, og måtte derved "nøjes" med Liverpoolknægten Owen Opstemt. Og til sidst købte jeg River Plates Gonzalo Higuain, der mere va rment som en fremtidig investering men skulle vise sig at få en stor betydning for holdet. Derudover fik jeg også Cisse tilbage fra lån ,og da ingen gad betale det jeg ville have, så havde jeg lidt for mange angribere.
Og det startede da også fint, Charity Shield mod Chelsea, styrede fuldstændig kampen og vandt meget fortjent 3-0. Så gik sæsonen igang, og næste spændende kamp, var liga cup finalen mod, ja hvem andre, Chelsea. Og kom bagud 2-0 rimelig hurtigt, men kom tilbage og kom også foran 2-3 i ekstra tiden, da kampen sluttede 2-2, men Robben udlignede og de vandt lidt ufortjent i straffesparksturner ing, men jeg skulle få min hævn, flere gange endda.
Første gang, var i Champions league kvartfinalen. Mødtes på Anfield først, hvor jeg vandt hele 4-1, og så gjorde de tikke så meget at jeg tapte 2-0 i returkampen. Skulle møde Roma i semifinalen, på udebane først. Den kamp havde jeg fint styr på indtil Reina besluttede at løbe langt ud af feltet og sparke bolden lige i fødderne på Totti. Og roma vandt den kamp 2-0. Og i returkampen syntes Reina ikke at det var nok så han besluttede sig for at løbe ud efter en håbløs bold, og Roma kunne nemt score. Men vi kom tilbage som så ofte før i sæsonen, og med en halv time igen, førte vi 3-1 og skulle kun bruge et mål mere, men det kom desværre ikke.
Og så til sæsonens højdepunkt, Jeg lå næsten hele tiden på førstepladsen men Chelsea havde 2-3 kampe mindre hele tiden, hvilket gav dem et meget hårdt program i slutningen. Og dette medførte også nogle dumme pointtab, og jeg vandt mesterskabet med 3 point ned til Chelsea Opstemt Cool

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010