home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dit spil!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Dit spil!  (Læst 5803 gange)
Thore
Manager

Dit spil!
« : 20 Okt 2006, 20:03 »

Mangler vi egenlig ikk en tråd hvor man kan fortælle lidt som sit spil?
Det kunne jo være meget spændende og hører om..

Mit første spil i 07 udgaven er selvfølgelig med Silkeborg.
Har liget vundet et bundopgør mod Randers, så efter 9 kampe har jeg 10 point, og ligger på en 10. plads
Så området omkring mig ser sådan her ud:
8. Horsens - 12 point
9. Vejle - 10 point
10. Silkeborg (mig) - 10 point
11. Midtjylland - 9 point
12. Randers - 7 point

i pokalturneringen er jeg kommet videre fra 2. runde, i 3. runde venter SønderjyskE.

Spiller en 4-3-3, hvilket faktisk er ret fedt da jeg aldrig har prøvet det før...
Mit bedste indkøb har været en nordmand ved navn Knut Walde, der er købt i min samarbejdsklub Løv-Ham for 30.000 kr. - Han er i hvert falde værd og kigge på!

Men lad os høre lidt historier Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ZhotLog
Gæst

Sv: Dit spil!
« Svar #1: 20 Okt 2006, 20:19 »

Jeg har valgt at starte med kriseramte Juventus i Serie B.

Der blev købt lidt ind og i løbet af få dage indeholdte truppen 3 nye navne: Lorik Cana (Marseille,49mio), Josep Guardiola (Fri transfer) og Cristian Zaccardo (Palermo, 43 mio)
Jeg valgte også at sælge "halvdelen" af Matteo Paro for 10 mio, til Napoli.
Såvel spillemessigt som resultatmessigt kører alt på skinner. Vi er ubesejrede i alt vi har deltaget i, og har faktisk vundet alle kampe udover en enkel nullert mod Modena. Men vi er ikke på førstepladsen i Serie B, endnu. For vi startede jo med 17 minus point. Og derfor er jeg også meget tilfreds med at vi her før juletid og 18 kampes spil, ligger på 2. pladsen. Et enkelt point efter Vicenza  Hævet Øjenbryn Noget sjovt ved tabellen so far, er at det hold som medierne spåede til at være det dårligste hold i rækken, AlbinoLeffe, ligger på en 3. plads, á point med os. Det er sgu godt lavet hvis de rykker op Thumbs Up
En anden mega træls ting er at jeg af en eller anden grund ikke kan købe nogle non EU spillere, man plejer at kunne købe en pr. sæson, men åbenbart er det en del af Juves straf?
Men jeg tror i hvert fald på oprykningen, og et super comeback i Serie A!  Djævel

BasIth
Gæst

« Svar #2: 20 Okt 2006, 20:50 »

Jeg startede med Ob og kaldte mig Bjarne Goldbæk( Opstemt )
Det første jeg stødte på var at man kunne lave så man var tidligere professionel, det gjor djeg
De havde spillet mod dinamo Tibisli 1. gang, de havde vundet 2-1 begge mål af Rajko
Så var det retur møde, jeg havde valgt at lave 2 taktikker, spilstyrene/kontra, jeg brugte spilstryene med Kim C. og Rajko L. på top, vi vandt 5-0 med ÆGTE hattrich af Kim C. efter 15min

I næste kamp galdte det så Hibernian, vi vandt flot 1-0, det var en god kamp. Spændene...

Så var det første sas kamp, fck ventede i parken ( Shockeret ), vi gik på kontra, logisk nok, og den endte 0-0.

Så retur møde, jeg spillede på 0-0, og vi blev da os presset men vi hev den hjem, 0-0

Så 2. sas kamp, hjemme mod Aab, de kommer foran i det 6. min på Rade Prica, Kim C. udligner før pausen, men så kommer Caca i det 53. min, Rajko L. i det 59min. og Bechara i det 62. men så gad Rade ikke mere og scorede 2 mål og de vandt 3-4...

Nu venter Mattesburg fra østrig i Uefa cuppen...

GODT SPIL!

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 21 Okt 2006, 00:04 »

Jeg valgte selvfølgelig HOLDET, Liverpool Wink

Efter en lidt sløj og ustabil start, så fik jeg mod slutningen fat i den lange ende, og sikret mig Champions League næste sæson. Var også lige ved at få fat i Man utd på 3. pladsen men det gik ikke. Men fik tilgengæld sikret mig FA Cuppen, hvor Dudek genoplevede cl-finalen 2005 og stod på mål pga reina var blevet skadet nogle dage før, men han tog (næsten) alt, og så stod han igen en super straffesparksturner ing hvor jeg så vandt mit første trofæ.

Som sagt nr 4 i PL, vinder af FA Cup, og røg ud i 1/8 finalen mod Benfica (skræmmende realistiskt) ticked off

Chelsea vandt PL og senere også Cl, hvor de besejrede Barcelona, men det kunne man vel også forvente når de udover det hold de har i forvejen bruger 76 mio £ tilsammen på spillere som Kaka, Cambiasso og Ronaldo (real madrid)

Thore
Manager

« Svar #4: 21 Okt 2006, 00:06 »

Chelsea vandt PL og senere også Cl, hvor de besejrede Barcelona, men det kunne man vel også forvente når de udover det hold de har i forvejen bruger 76 mio £ tilsammen på spillere som Kaka, Cambiasso og Ronaldo (real madrid)

Så må de godt nok være booket godt op på den centrale midtbane  Shockeret

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 21 Okt 2006, 00:09 »

Så må de godt nok være booket godt op på den centrale midtbane  Shockeret

De solgte så Essien, glemte jeg at nævne men alligevel, rimelig stærk midtbane. Makelele som defensiv, Cambiasso og Lampard som centrale og Kaka som offensiv, og til sidst Ballack på bænken, så siger de tsig selv at det bliver svært at slå dem ticked off

og nu er de godt igang med at købe Baptista der blev topscorer i PL sidste sæson Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 21 Okt 2006, 00:13 af gerre » Logged

DelPiero
Gæst

« Svar #6: 21 Okt 2006, 00:17 »

Jeg har stadig ikke fået startet et ordenligt spil op.
Først startede jeg med Malmö så Leeds, men intet har rigtig fænget mig endnu.

HJÆLP!

* DelPiero er meget trist!

Thore
Manager

« Svar #7: 21 Okt 2006, 11:41 »

Så blev den første halv sæson spillet færdig...
Jeg ligger godt nok kun på en 10. plads, men har okay afstand til Horsens og Randers der ligger under mig.

Som i kan ser, bliver FCK vidst mester  Shockeret

Jeg er stadig med i Pokalturneringen, hvor Vejle venter i kvartfinalen.

Også har Brøndby i øvrigt lige tilbudt mig Duncan på lån for resten af sæsonen, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja tak til  Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Okt 2006, 11:46 af Thore » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #8: 21 Okt 2006, 11:51 »

Også har Brøndby i øvrigt lige tilbudt mig Duncan på lån for resten af sæsonen, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja tak til  Opstemt

Shockeret

Har der været bedre angribere end ham i truppen? Ellers er det ikke til at forstå Shockeret

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #9: 21 Okt 2006, 11:53 »

Jeg er startet en med Valencia, og må sige at jeg synes det er har gået op og ned.

i Startet lå jeg og roede rundt nede i bunden af La Primera, men 10 kampe henne i sæsonen, og det ved at lysne lidt op har ikke tabt i 8 kampe ( CL, Pokalen, og Ligaen ! )  ,  , ligger på en skuffende 8 plads, med 2 point op til anden pladsen og fem point op til første pladsen.

Jeg havde ikke de store penge at gører godt med til indkøb, fik faktsik kun 7,5 mio DANSKE KRONER. ( ja i læste rigtigt )

Thore
Manager

« Svar #10: 21 Okt 2006, 11:53 »

Shockeret

Har der været bedre angribere end ham i truppen? Ellers er det ikke til at forstå Shockeret

Nej de har kun købt en udover dem de starter med, men de score ikk rigtig nogen mål. Så forstår ikk helt hvorfor Morten Rasmussen kun har fået chance i to kampe for dem, for han har ret gode tal..

Men de gik lidt amok, fik også tilbudt, Daugaard, Morten Rasmussen (forsvaren), Thomas Rasmussen og Stefan Schmidt
« Seneste Redigering: 21 Okt 2006, 11:55 af Thore » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #11: 21 Okt 2006, 11:57 »

@ Så længe du ikke rykker ned er det vel godt! Smiley
Men en lille sjov ting, Vejle ligger over Brøndby! Grin

Zone 43
Manager

« Svar #12: 21 Okt 2006, 11:58 »

Nej de har kun købt en udover dem de starter med, men de score ikk rigtig nogen mål. Så forstår ikk helt hvorfor Morten Rasmussen kun har fået chance i to kampe for dem, for han har ret gode tal..

Men de gik lidt amok, fik også tilbudt, Daugaard, Morten Rasmussen (forsvaren), Thomas Rasmussen og Stefan Schmidt

Godt nok underligt Shockeret

Gad vide hvorfor de ikke bare spørger om samarbejde evt. Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #13: 21 Okt 2006, 12:00 »

Jeg har stadig ikke fået startet et ordenligt spil op.
Først startede jeg med Malmö så Leeds, men intet har rigtig fænget mig endnu.

HJÆLP!

* DelPiero er meget trist!

Vælg West Ham..
Der er massere af muligheder i deres hold Smiley

Thore
Manager

« Svar #14: 21 Okt 2006, 12:02 »

Godt nok underligt Shockeret

Gad vide hvorfor de ikke bare spørger om samarbejde evt. Grin

Ja jeg ved ikk helt hvad der sker... har også lige fået tilbudt Pimpong og Besart Berisha  Huh

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010