home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1284 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [Færdig] Frem til fortiden # 73
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: [Færdig] Frem til fortiden # 73  (Læst 43032 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Frem til fortiden # 61
« Svar #150: 24 Jan 2013, 20:58 »

Lidt træls start på PL, men med 28 kampe endnu er der jo intet afgjort på nogen måde.
Du skal jo stadig møde en del af dem der ligger foran dig så der kan jo ændres meget efter de kampe Wink

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 61
« Svar #151: 24 Jan 2013, 21:17 »

Lidt træls start på PL, men med 28 kampe endnu er der jo intet afgjort på nogen måde.
Du skal jo stadig møde en del af dem der ligger foran dig så der kan jo ændres meget efter de kampe Wink

Ja, med lidt held og gode resultater i en periode er jeg med igen. Så er stadig optimist Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 62
« Svar #152: 25 Jan 2013, 17:44 »

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 63
« Svar #153: 26 Jan 2013, 20:00 »

De unge spillere
I denne sæson har jeg som bekendt valgt at udleje en del talenter, hvilket jeg jo ikke har gjort i de andre sæsoner. Derfor har jeg ikke kunne fortælle om deres udvikling på samme måde, men nu har jeg tænkt mig lige at opsummere lidt omkring dem. Der er dog stadig et par stykker i truppen, og nogle af dem har faktisk gjort det meget godt.

Stefano Acori har fået mange kampe - også i ligaen - og han har taget tilliden til sig. Angriberen, der også huserer som offensiv midtbanespiller, har scoret tre mål i Premier League i fem kampe. Fem kampe synes jeg er meget godt klaret af, da Llorente, Suarez og også Walcott spiller i angrebet. Derudover har han virkeligt rykket sig fysisk i denne sæson, men også afslutningerne er blevet den tand bedre. Jeg er sikker på, at han har en stor karriere i Liverpool foran sig.

Jack Butland blev før sæsonen lovet mere spilletid, og han har da også fået ti kampe - ligeledes et par stykker i ligaen. Han har dog ikke stået helt optimalt i forhold til det niveau, der er nødvendigt i en PL-topklub. 12 mål er gået ind i 10 kampe. Dog har han fået spillet sig op med to rene bure i hans seneste to kampe. Han bliver forhåbentlig god nok til at være førsteholdsmålmand på holdet om nogle år.

Raheem Sterling blev ramt af en skade i september, så han har kun fået syv kampe fra start. Der har den 20-årige fløj til gengæld spillet godt. Han er en kommende legende i klubben, det er jeg sikker på. Suso og Jonjo har ligeledes haft en skade og har kun fået henholdsvis syv og seks kampe fra start. De har dog begge præsteret fint, og der er bestemt håb for de to fremover i klubben. Jack Robinson og Ryan McLauglin agerer substitut på backerne sublimt, og de får da af og til en kamp fra start, især Robinson med 15 kampe i startopstillingen. Bruzzone er rendt ind i en lang skade, der hæmmer hans udvikling lidt, mens nyindkøbte Verbeek og Calvio har rykket sig væsentligt i de seneste måneder.

Jordon Ibe og Spencer Bloomfield er begge blevet udlejet til Skotland. Ibe i Hearts, hvor det er blevet til 18 kampe inden en skade. Bloomfield, der stammer fra Liverpools akademi, har scoret syv mål i ni kampe for Rangers, hvilket bestemt er godkendt. Fonseca brækkede benet inden sæsonen kom i gang, så hans lejeophold i Rayo har endnu ikke været en succes.

I sidste sæson spurgte jeg bestyrelsen om at få forbedret ungdomsfacilitetern e i klubben, hvor jeg fik afslag. Jeg stillede dog ikke krav eller noget, det turde jeg ganske enkelt ikke. For en uge siden besluttede jeg mig så for at snakke med dem igen omkring det. Igen fik jeg nej, men denne gang var jeg mere bestemt. Det var meget vigtigt for mig og efter en lang diskussion fik jeg min vilje, så der er en forbedring af ungdomsfaciliterne på vej i det nye år.

NB: Regens i kursiv

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 64
« Svar #154: 27 Jan 2013, 11:02 »

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 65
« Svar #155: 27 Jan 2013, 20:44 »

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 66
« Svar #156: 28 Jan 2013, 20:04 »

Ekstatisk efter derby
Noget af det fedeste ved at være manager er de store rivalopgør. I LFC er man heldig at have fire af disse i ligaen mod Everton og United, men da kampene mod Everton ikke just har været intense, så jeg altid frem til den helt store kamp mod De Røde Djævle. I sidste sæson slog vi dem to gange, så vi var måske favoritter, men United var i denne sæson øverst i ligaen, mens vi kæmpede med resultaterne. Heldigvis var det på Anfield, så der havde vi en god fordel.

Jeg synes, at vores spillere er ved at være på højde med Uniteds stjerner. For et halvandet år siden var Hamsik, Rooney, Van Persie og Bale en klasse bedre end vores, men jeg mener, at vores spillere efterhånden har opvejet det, hvilket også ses i vores PL-sejr sidste sæson. Jeg valgte at starte med den asymmetriske taktik, hvor de fire forreste virkeligt kan få deres forsvar ud af balance. Disse fire var Isco, Sterling, Suarez og Llorente.

Vi kom elendigt ud af starthullerne. Efter blot to minutter får de straffe, men Reina redder heldigvis. Jeg troede, det ville være et wakeup-call for spillerne, men Fletcher scorede fem minutter senere. Bale udbyggede føringen med et lob, og jeg var rasende over spillernes præstation. Inden jeg nåede at skælde dem ud scorede Gerrard på et hovedstød. Målet fik mig til at tænke på comebacket i 2005, så jeg valgte at opmuntre spillerne i pausen frem for at skælde ud.

De 55.000 fans bar os frem, og vi lagde nu et godt pres på for at få udlignet. Vi fik dog ikke spillet os frem til de store chancer før det 84. minut, hvor Sterling med et perfekt indlæg iscenesatte Llorente, der udlignede. Men vi ville have mere, da vi kunne være helt tilbage i toppen med en sejr, efter de andre tophold havde tabt mange point, mens vi havde vundet fem ud af fem kampe.

Grundet to lange behandlingsperioder blev der lagt hele fem minutter til, og vi øjnede en mulighed for en sejr. United-spillerne var tydeligvis rystede, mens de rødblusede bare knoklede på. Det blev ikke til de helt store muligheder, men så kom der til gengæld en rigtig stor en af slagsen i det sidste tillægsminut. Agger, der var rykket op i angrebet, blev revet omkuld i feltet, og dommere pegede på pletten. Der var ingen protester fra modstanderholdet, så Hr. Probert havde truffet den rigtige beslutning.

Gerrard var gået ud pga. træthed, s det var Glen Johnson, der fik ansvaret på skuldrene. Med kampens sidste spark udplacerede han Ter Stégen i målet, og sejren var hjemme. Alle Liverpools spillere, fans, personale og især mig jublede nærmest om kap, da det famøse comeback var en realitet. Hvor var det vildt! Jeg tænkte straks, at det nok var den bedste kamp i min tid i klubben!

Mallu2204
Reserveholdsspiller

« Svar #157: 28 Jan 2013, 20:24 »

Nøj hvor er det virkelig en fed blog du har gang i her! Man sidder jo nærmest og savler over succesen, som vi også godt kunne bruge i den rigtige BPL! Wink

...

Risom
Manager

« Svar #158: 28 Jan 2013, 21:22 »

Nøj hvor er det virkelig en fed blog du har gang i her! Man sidder jo nærmest og savler over succesen, som vi også godt kunne bruge i den rigtige BPL! Wink

Mange tak for rosen! Smiley

Ja, det kunne ikke være dårligt. Dog har resultaterne i denne sæson været noget svingende, men forhåbentlig kan jeg blande mig i den absolutte top og gå langt i CL efter exitterne i FA Cup og COC Smiley

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #159: 28 Jan 2013, 21:39 »

Utrolig lækker blog Risom Thumbs Up
Har en kærlighed for Liverpool i Fm, da nogen af mine bedste spil har været med dem!
Spændende blog og god læsning, og grafik. KUTGW Thumbs Up

Risom
Manager

« Svar #160: 28 Jan 2013, 22:33 »

Utrolig lækker blog Risom Thumbs Up
Har en kærlighed for Liverpool i Fm, da nogen af mine bedste spil har været med dem!
Spændende blog og god læsning, og grafik. KUTGW Thumbs Up

Tusind tak! Er glad for, at du kan lide det Smiley

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 67
« Svar #161: 29 Jan 2013, 13:15 »

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 68
« Svar #162: 29 Jan 2013, 21:09 »

Risom
Manager

Sv: Frem til fortiden # 69
« Svar #163: 30 Jan 2013, 16:49 »

Mallu2204
Reserveholdsspiller

Sv: Frem til fortiden # 69
« Svar #164: 30 Jan 2013, 19:56 »

Fedt med CL finalen! Så må du tage det trofæ, istedet for BPL! Wink

Endnu engang vil jeg gerne nævne, at det er en super fed blog du har kørende! Fortsæt endelig Smiley

...

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010