home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfaringstråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden  (Læst 96701 gange)
TimE
Førsteholdsspiller

Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #210: 17 Jun 2013, 12:46 »

Jeg er lige startet med Fulham, hvor det faktisk går udemærket, men Berbatov kan jeg slet ikke få til at score. Jeg har prøvet lidt forskelligt, men kan ikke få ham til at passe ind.
Spiller en 4-1-2-2-1 ("Barcelona opstillingen").

Nogen der har erfaring? Jeg troede egentlig han ville passe fint ind i taktikken, men han scorer simpelthen aldrig..

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #211: 17 Jun 2013, 21:20 »

Nogen der har erfaringen med Bruno Ecuélé Manga og Mateo Musacchio? Overvejer at hente en af dem til mit Wigan mandskab.

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #212: 19 Jun 2013, 08:31 »

Nogen der har erfaring med at hente Fischer? Han vil koste mig omkring 90-110 millioner, ifølge min scout rapport, er han det værd?

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #213: 19 Jun 2013, 09:21 »

Nogen der har erfaring med at hente Fischer? Han vil koste mig omkring 90-110 millioner, ifølge min scout rapport, er han det værd?

Jeg købte ham til Chelsea og spillede ham som venstre wing (i en 4-4-2 formation) - jeg trænede ham i "make killer passes" eller hvad det nu hedder. Han klarede sig rigtig godt og lavede en mængde assist og mål - jeg var ganske godt tilfreds med ham - jeg købte ham som back-up til Eden Hazard og han spillede cirka halvdelen af sæsonens kampe - han fungerede godt for mig, så jeg kan godt anbefale ham.

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #214: 19 Jun 2013, 09:48 »

Jeg købte ham til Chelsea og spillede ham som venstre wing (i en 4-4-2 formation) - jeg trænede ham i "make killer passes" eller hvad det nu hedder. Han klarede sig rigtig godt og lavede en mængde assist og mål - jeg var ganske godt tilfreds med ham - jeg købte ham som back-up til Eden Hazard og han spillede cirka halvdelen af sæsonens kampe - han fungerede godt for mig, så jeg kan godt anbefale ham.

Okay super, tak for svaret Smiley
Jeg regner ikke, med at købe ham til sommer trasnfer vinduet, da jeg er Fulham. Så medmindre jeg får nogen gode mønter, for EL, så har jeg ikke lige pengene til at smide 100 mill efter en spiller.

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #215: 19 Jun 2013, 09:56 »

Han er jo ret hurtig som jeg husker ham - og også ok til dribbling og har godt flair - så jeg tror faktisk også at jeg trænede ham i "knock ball past opponent" - så når han får bolden så starter han et hurtigt raid op af venstre kanten får så at lægge den helt afgørende aflevering eller (fordi han også kan spille angriber) selv tager et skud på mål.

Jeg var i hvert fald rigtig godt tilfreds med ham.  Thumbs Up

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #216: 20 Jun 2013, 08:39 »

Nogen med gode råd omkring angriberen Ante Vukusic? om han evt. ville være mere effektiv med en angrebspartner end at ligge solo på toppen ?

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #217: 20 Jun 2013, 08:46 »

Nogen der har erfaring med Kasper Schmeichel?

Overvejer at hente ham som back-up til Vorm.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #218: 20 Jun 2013, 08:50 »

Nogen der har erfaring med Kasper Schmeichel?

Overvejer at hente ham som back-up til Vorm.
Han er umiddelbart 1 valget på posten i Leicesters Premier league trup. holdt målet rent i lang tid mod mit Wigan hold som pressede pænt på.

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #219: 20 Jun 2013, 09:41 »

Tror jeg prøver at købe ham, fordi jeg er ved at få spat af Ben Amos. Vorm blev skadet i tre uger, så Amos fik chancen i fire kampe, og han lavede i alt 3-4 drop. Når jeg kan få Kasper Schmechiel billigt, tror jeg han bliver min nye andenmålmand.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #220: 20 Jun 2013, 10:14 »

Tror jeg prøver at købe ham, fordi jeg er ved at få spat af Ben Amos. Vorm blev skadet i tre uger, så Amos fik chancen i fire kampe, og han lavede i alt 3-4 drop. Når jeg kan få Kasper Schmechiel billigt, tror jeg han bliver min nye andenmålmand.
Det også et udemærket valg Smiley
ellers så prøv og kig i Championship. du kan være heldig at finde guld til nogenlunde samme mønt Smiley

OB
Manchester United

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #221: 20 Jun 2013, 10:15 »

Oh by the way. Dedryck Boyata kan klart anbefales til klubber lign. Wigan!

OB
Manchester United

Svartovich
Gæst

« Svar #222: 20 Jun 2013, 11:19 »

Oh by the way. Dedryck Boyata kan klart anbefales til klubber lign. Wigan!
Enig, han er klasse. Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #223: 20 Jun 2013, 11:24 »

Enig, han er klasse. Smiley
Desværre er han skadet lige nu :S Caldwell Ramis konstellationen er fin men ikke god nok Smiley
samt jeg kan se hvor meget en Al-habsi i form er værd for holdet.. eller når han er væk med landsholdet .. Oman  Græder

OB
Manchester United

AFC
Manager

« Svar #224: 21 Jun 2013, 19:11 »

Wilfried Bony eller Stefan Jovetic til mit Dortmund hold midt i anden sæson? Har lige skudt Lewandowski afsted for 325 mio. kr. og Falcao er ikke mulig at hente grundet ingen interesse i et skifte. Hælder mest til en angriber der kan spille "Komplet angrebsspiller" og være af nogenlunde samme type som Lewandowski, hvilket jeg synes Bony virker mest til at være, men vil gerne have jeres mening også. I må meget gerne foreslå andre alternativer også. Han skal bare kropsstærk og stærk i luften. Præcis ligesom Lewandowski.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010