home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfaringstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden  (Læst 89100 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #270: 01 Aug 2013, 21:50 »

#YOLO - Lucas blev sgu hentet alligevel, f*ck Antonio Luna Peace
Logged

gedden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #271: 09 Aug 2013, 22:42 »

hvordan skal jeg bruge jack wilshere?? jeg er i femte sæcon og spiller 3-1-3-1-2 jeg har indtil videre brugt ham som com advanced playmaker attack. han spiller kun til lidt over 7. det er lidt det samme med Gøtze så ham ku jeg også godt bruge et godt råd til???
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #272: 11 Aug 2013, 09:54 »

hvordan skal jeg bruge jack wilshere?? jeg er i femte sæcon og spiller 3-1-3-1-2 jeg har indtil videre brugt ham som com advanced playmaker attack. han spiller kun til lidt over 7. det er lidt det samme med Gøtze så ham ku jeg også godt bruge et godt råd til???
Götze var intet mindre end fantastisk i mit Spurs-spil som av. playmaker (off). Havde sjovt nok Wilshere ditto og han spillede ligeledes fantastisk i denne rolle. Brugte dom Wilshere som central midtbane (sup), selvom hans evner var til større, men han var offer for taktikken (og Götze).
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #273: 12 Aug 2013, 14:07 »

Ja, han er god, men spiller ikke som 4 stjerner, og har heller ikke stats som det! Smiley
 - Dog stadig et skide godt køb, da han er billig og nordmand.

Nogen der kan fortælle mig om Lucas Digne er 220 mio. værd? Han ligner den (pt.) bedste VB jeg kan få, og vil gerne have en der er fremtid i.. Smiley


EDIT: Han kommer til at tage 90% af budgettet, men har virkelig set mig gal på min nuværende VB, og han er holdets svage led..

Ville være noget lettere at vurdere hvis jeg vidste hvilket hold du spiller med og hvem din nuværende VB er? Hvor langt er du fremme i spillet?

MEN Lucas Digne er en fremragende spiller, det er der slet ingen tvivl om. Han kan allerede fra starten af spillet gøre sig gældende i de fleste klubber.
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #274: 12 Aug 2013, 14:09 »

Nogen der har erfaringer med Adam maher?
Jeg skal købe en central offensiv midtbane anden  sæson med southampton
Han skal være klasse men ikk for dyr:)å

Prøv evt. at tjekke Younes Belhanda fra Montpellier ud - virkelig en god spiller! Prisen plejer at ligge omkring 80-120 mill. hvis det er indenfor de første 3 sæsoner Smiley
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #275: 12 Aug 2013, 14:12 »

Hvem mener i er af nogenlunde samme spillertype som Sven Bender? Bruger p.t. Sven Bender som boldvindende midtbanespiller i  mit Dortmund-save i en tremandsmidtbane i sæson 2016/2017, men mangler en fuldgod erstatning/reserve for ham grundet mange skader i truppen i et meget tætpakket kampprogram.

Prøv at kigge på Radja Nainggolan fra Cagliari, som er en yderst kompetent erstatning/backup. Han kan normalt erhverves for omkring 100 mill. Ellers er der Sandro fra Tottenham som efter min mening bliver én af de bedste boldvindende midtbanespillere i spillet - han er dog noget dyrere Wink
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #276: 14 Aug 2013, 18:46 »

Folkens jeg kan varmt anbefale jer at Hente Alen Halilovic! Jeg fik ham på fri, og nu her til 2 sæson hvor han har været fast og en habil spiller har fået sig en værdi på 82,5 mio Stiger forhåbentligt mere
http://i40.tinypic.com/2enq0rc.png Transfer
http://i42.tinypic.com/rtnv29.png egenskaber
http://i41.tinypic.com/2r6mjwp.png Talent rapport
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Schønnemann
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #277: 22 Aug 2013, 08:55 »

Hej Freaks! Jeg er lige rykket op med Aston Villa i anden sæson(de rykkede ned i første sæson, og overtog dem efter en sæson med Rosenborg).
Jeg har overvejet 3 midt stoppere og en sweeper. Hvis ikke så 3 midstoppere og en defensiv midt.
Jeg har købt Eliaquim Mangala for 50 mil fra Porto, og så overvejer jeg også at købe Samba, da han er til salg for 50 mil og Kyriakos Papadopoulos da han er til salg for 75. Hvem synes i at jeg skal købe begge to, eller finde en helt anden? kurt zouma?

I forvejen har jeg Sead Kolašinac og Stefan Strandberg.
Hvad ville i synes var det mest optimale?
« Seneste Redigering: 22 Aug 2013, 09:38 af zulu-simon » Logged

Vejle Boldklub - Danmarks Rubin
AC Milan - Il Rossoneri

Gegis for the win!
Simon SN - Årets spiller 2008 !

zulu-simon

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #278: 22 Aug 2013, 12:36 »

Hej Freaks! Jeg er lige rykket op med Aston Villa i anden sæson(de rykkede ned i første sæson, og overtog dem efter en sæson med Rosenborg).
Jeg har overvejet 3 midt stoppere og en sweeper. Hvis ikke så 3 midstoppere og en defensiv midt.
Jeg har købt Eliaquim Mangala for 50 mil fra Porto, og så overvejer jeg også at købe Samba, da han er til salg for 50 mil og Kyriakos Papadopoulos da han er til salg for 75. Hvem synes i at jeg skal købe begge to, eller finde en helt anden? kurt zouma?

I forvejen har jeg Sead Kolašinac og Stefan Strandberg.
Hvad ville i synes var det mest optimale?
Jamaal Lascelles! Har ham i mit Forest-save, og han er fantastisk. Har netop udnævnt ham til anfører i starten af 3. sæson, og med en flot 9. plads i Premier League i 2. sæson, har han bevist at han sagtens kan begå sig på højeste plan.

Dertil ligger at han er engelsk og ung. Kanon spiller.
Logged

welbz is dat guy

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #279: 25 Aug 2013, 16:01 »

Nogle der har erfaring med Oscar fra Chelsea? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #280: 28 Aug 2013, 15:51 »

Nogen der har erfaringer med Casper Radza (Danmarks U/19 landsholds målmand)?
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #281: 01 Sep 2013, 21:49 »

Nogle der har erfaringer med Filip Djordjevic fra FC Nantes? I de saves jeg har haft har han bombet for dem og altid været topscorer i Ligue 2 og scorer også godt med mål i Ligue 1. :-D
Logged


manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #282: 09 Sep 2013, 11:01 »

Nogen der ved hvordan man bruger James ward prowse fra southampton jeg bruger ham som CM og prøvet ham som dybdeliggende playmaker og central midtbane spiller men han gør det ikk specialt godt eller er han måske bedre som COM
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #283: 09 Sep 2013, 11:09 »

Nogen der ved hvordan man bruger James ward prowse fra southampton jeg bruger ham som CM og prøvet ham som dybdeliggende playmaker og central midtbane spiller men han gør det ikk specialt godt eller er han måske bedre som COM
Hvilken sæson er du i?
Logged

welbz is dat guy

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #284: 09 Sep 2013, 11:30 »

Hvilken sæson er du i?
Ups, første er det måse jeg forventer for meget allerede i første sæson
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010