ptrN
|
|
Ups, første er det måse jeg forventer for meget allerede i første sæson
Han er meget ung i første sæson. Han er vel ikke engang god nok til at starte inde allerede der.
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
manutdman
|
|
Han er meget ung i første sæson. Han er vel ikke engang god nok til at starte inde allerede der.
Han starter ikke inde men er back up for wayama og schneiderlein:)
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Han starter ikke inde men er back up for wayama og schneiderlein:)
Men du forventer vel stadig bare for meget fra en knægt på 18 år.
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
manutdman
|
|
Men du forventer vel stadig bare for meget fra en knægt på 18 år.
Det også rigtig, måske pga jeg bruger mange unge spillere så lægger ikk mærke til alderen fx maupay er fastmand for mig og har scoret cirka 10 mål i 13 kampe
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Nogen der har erfaring med Francesco Bardi en målmand fra Inter vil købe ham i anden sæson for kun 16 mil
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Har haft ham en gang i blogkonkurren hvor min bror og mig spillede med brighton. Han var ikke nogen succes i Pl i hvert fald og jeg solgte ham hurtigt igen men det kommer jo også an på hvilken klub du er:)
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Har haft ham en gang i blogkonkurren hvor min bror og mig spillede med brighton. Han var ikke nogen succes i Pl i hvert fald og jeg solgte ham hurtigt igen men det kommer jo også an på hvilken klub du er:)
Nåh okay jeg er southampton:) prøver give ham en chance:) Lige et side spørgsmål skal jeg købe Fischer eller dudu. Fischer er lidt dyrer:)?
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Aner ikke hvem dudu er? Så det kan jeg ikke lige give et svar på
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Aner ikke hvem dudu er? Så det kan jeg ikke lige give et svar på
Helt i orden og dejligt havde i september 5 millioner kr så får jeg pludselig 190 mil så havde jeg 195 mil. Nu lige pludselig får jeg flere millioner og nu har jeg 425 millioner hvor jeg dog elsker southamptons bestyrelse
|
|
|
|
|
|
|
|
Nhg93
|
|
Fischer udvikler sig langt bedre end dudu
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Fischer udvikler sig langt bedre end dudu Okay tak så snupper jeg ham:)
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Nogen der har erfaring med Grant Hanley ham midterforsvareren og Villarreal midterforsvar murachio(stavet forkert)
|
|
|
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Nogen der ved hvordan Bruma udvikler sig efter et par sæsoner?
|
|
|
|
|
|
|
|
sebber1234
Gæst
|
|
Nogen der ved hvordan Bruma udvikler sig efter et par sæsoner?
har aldrig selv haft ham, men i de saves jeg har haft synes jeg ikke han bliver fantastisk - en god stabil spiller, jow jow - men ikke en verdensklassespille r
|
|
|
|
|
|
|
|
Don W
|
|
Jeg er startet en sæson med United, det går godt, men kan ikke rigtig få Van Persie til at bombe. Jeg bruger ham i en 4-4-2 ved siden af Rooney som jeg bruger som Komplet Angriber (support) Nogen der har gode erfaringer med hvordan jeg bruger Van Persie bedst ? Jeg har samme problem hver gang med Van Persie... Kan slet ikke få ham igang.. Han bomber samtidig for Holland.. Har prøvet forskellige formationer uden held.. Rooney bomber som Tranquista i en 4-4-2 ved siden af RVP. Men RVP scorer kun hver 6 kamp eller sådan noget... Nogen der har fået ham til at bombe og hvad spillede I ham som ?
|
|
|
|
"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner." --John Locke - LOST
|
|
|
|