home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 978 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Målmænds fejl
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Målmænds fejl  (Læst 1145 gange)
steven gerrard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Målmænds fejl
« : 07 Nov 2012, 13:24 »

3 gange i samme kamp kommer der enten en flad aflevering ind i feltet eller et hovedstød (fra kanten af feltet) hvor i alle situationer løber målmanden forbi bolden og den ryger i mål..

er der andre der oplever det?

det er træls og se på.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Målmænds fejl
« Svar #1: 09 Nov 2012, 15:43 »

Jeg sidder med noget lignende. Det skal lige siges, at jeg selv har prøvet at score på den her måde, men så sandelig også lukket mål ind på det.

En høj ufarlig bold, der bliver slået til en angriber på kanten af feltet. Keeperen virker til at have styr på situationen, da han går ud efter den, men af en eller anden grund så hopper han bare. Han tager ikke bolden, så angriberen bare kan heade den i mål, og det har jeg efterhånden prøvet et par gange.

Et af de efterhånden relativt mange irritationsmomenter ved det her spil. Jeg ville gerne uploade en video af det, men spillet siger, at jeg ingen internetforbindelse har (!).
Logged


frost2211
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Målmænds fejl
« Svar #2: 14 Nov 2012, 09:16 »

Jeg er helt enig med jer begge, oplever i næsten hver eneste kamp, at helt ufarlige skyd/hovedstød el. lign. som sidder lige på målmanden som regel går ind, og mht til dødbolde er det samme scenarie: målmændene kan INTET!

Det skal så siges at jeg kun har spillet i Superligaen og derfor er niveauet for spillerne heller ikke det højeste, MEEEEN en triller lige på, kan vel selv en dansk målmand rede?!
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Målmænds fejl
« Svar #3: 14 Nov 2012, 10:03 »

Oplever det også ind i mellem.

Dog, mht dødbolde, oplever jeg det stik modsatte. Jeg har nu spillet 3 hele sæsoner. En med BIF i et spil, der crashede og nu to med Reading i PRL. Jeg har endnu IKKE set ET ENESTE (!!!!!) frispark blive sparket direkte ind, uden at blive rettet af af muren, eller ramme overlæggeren og så målmanden. (Har måske oplevet 3 mål i alt fra direkte frispark)

Det er jo også helt til grin ?

Ligesom når ens back ALTID vil stille sig på udvendige side af modstanderens wing/kantspiller selvom han er inde i feltet, hvilket betyder en aflevering til ham giver ham 100 % chance...
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Målmænds fejl
« Svar #4: 14 Nov 2012, 10:09 »

*host host* FM12...

FM13 er virkelig et ringe spil... Jeg kan kun tilslutte mig koret
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Målmænds fejl
« Svar #5: 14 Nov 2012, 10:12 »

Sigames arbejder på en patch, der fixer en del børnesygdomme i kamp motoren.

Men ja, der er bestemt problemer, som snart bliver rettet heldigvis.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010