home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Passive midterforsvarer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Passive midterforsvarer  (Læst 1830 gange)
J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Passive midterforsvarer
« : 05 Nov 2012, 21:57 »

Hej derude
Jeg har nu startet et spil med Manchester United, som mig bekendt er i besiddelse af et udmærket midterforsvar. Jeg synes dog, at det virker som om, at de hopper på dybe stikninger HVER gang, hvilket har kostet mig mange mål. Har I det samme problem og nogle råd til en løsning?
Mange tak på forhånd Smiley
Logged


bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Passive midterforsvarer
« Svar #1: 05 Nov 2012, 21:58 »

Hej derude
Jeg har nu startet et spil med Manchester United, som mig bekendt er i besiddelse af et udmærket midterforsvar. Jeg synes dog, at det virker som om, at de hopper på dybe stikninger HVER gang, hvilket har kostet mig mange mål. Har I det samme problem og nogle råd til en løsning?
Mange tak på forhånd Smiley

Er mere end rørende enig.. Det kan afhjælpe at stå meeeeget dybt og skærme minimalt af. Urealistisk? Ja - men om ikke andet kan det give resultater..
Logged

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Passive midterforsvarer
« Svar #2: 05 Nov 2012, 22:03 »

Er mere end rørende enig.. Det kan afhjælpe at stå meeeeget dybt og skærme minimalt af. Urealistisk? Ja - men om ikke andet kan det give resultater..

Tja det kan være man skal prøve, jeg synes bare det er super irreterende, at verdensklasse midtstoppere som Vidic ikke kan finde ud af at time et løb?
Logged


bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Passive midterforsvarer
« Svar #3: 05 Nov 2012, 22:06 »

Tja det kan være man skal prøve, jeg synes bare det er super irreterende, at verdensklasse midtstoppere som Vidic ikke kan finde ud af at time et løb?

Ja det er super ærgerligt. Personligt gør det at jeg slet ikke gider spille det..
Logged

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Passive midterforsvarer
« Svar #4: 05 Nov 2012, 22:07 »

Ja det er super ærgerligt. Personligt gør det at jeg slet ikke gider spille det..
Jamen det er jeg da enig med dig i.. Generelt ville jeg gerne have mulighed for at sætte flere individuelle instruktioner til forsvaret som en helhed, men sådan er det jo nu en gang.
Logged


slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Passive midterforsvarer
« Svar #5: 05 Nov 2012, 22:14 »

Hvordan er spillerrollerne for jeres 2 midterforsvarer? Hvis begge er sat til stopper, vil de jo gå frem og der vil komme huller bagude. Hvis begge er sat til opbakker, vil de være mere passive og bakke, når modstanderen kommer løbende imod jer. Personligt spiller jeg næsten altid med en stopper (høj og den langsomste) og en opbakker (den laveste og hurtigste) og det har jeg succes med. Hvis det ikke virker, så spørg igen, men husk lige at give det 3-5 kampe, for at det kan nå at ændre sig Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Passive midterforsvarer
« Svar #6: 05 Nov 2012, 22:20 »

Hvordan er spillerrollerne for jeres 2 midterforsvarer? Hvis begge er sat til stopper, vil de jo gå frem og der vil komme huller bagude. Hvis begge er sat til opbakker, vil de være mere passive og bakke, når modstanderen kommer løbende imod jer. Personligt spiller jeg næsten altid med en stopper (høj og den langsomste) og en opbakker (den laveste og hurtigste) og det har jeg succes med. Hvis det ikke virker, så spørg igen, men husk lige at give det 3-5 kampe, for at det kan nå at ændre sig Smiley

Jeg plejer for det meste at have dem som almindelig forsvarspillere.. Kan dog til tider sætte dem som opbakker, men så har jeg også en Ankermand på DMC til at støtte og dække rummet foran forsvaret.. Men selv en Vidal agere som, ja jeg har ikke ord.
Er med på taktik lige skal spilles ind og det kan tage et par kampe. Men som tråd starter skriver har vi med Vidic at gøre og her vil jeg ikke mene han lige skal lære hvordan hans placerings evne eller timing i tackling eller nærkamp er. Så er vi ihvertfald langt væk fra virkeligheden.
Eller også håber ja da ikke at han skifter klub eller får ny træner, for det koster da point, hvis han skal lære at forsvare igennem et par kampe
« Seneste Redigering: 05 Nov 2012, 22:23 af bromberg » Logged

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Passive midterforsvarer
« Svar #7: 05 Nov 2012, 22:49 »

Altså jeg har bare spillet på samme måde lige siden jeg begyndte at spille i 2006, og jeg synes næsten det er absurd, hvor dårlige midterforsvaret er til at læse spillet..
Logged


bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Passive midterforsvarer
« Svar #8: 05 Nov 2012, 23:25 »

Altså jeg har bare spillet på samme måde lige siden jeg begyndte at spille i 2006, og jeg synes næsten det er absurd, hvor dårlige midterforsvaret er til at læse spillet..
Har været på siden 1993 og ja samme stil altid.. Dog har spillet ændret sig selvfølgelig:-)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010