home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Football manager classic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Football manager classic  (Læst 5536 gange)
Guldbrand
Blogmester

Football manager classic
« : 04 Nov 2012, 15:10 »

Nu sad jeg lige for første gang og afprøvede den nye Classic mode, og jeg må indrømme at jeg blev bidt af det med det samme. Nøj hvor var det egentlig en befrielse ikke at skulle igennem de mange spørgsmål ved pressekonferencen, samt team talksene som jeg ærlig talt er noget træt af..

- Med Classic er det jo bare at kører derud af, hvilket virkelig tiltaler mig...

Dog irritere det mig, at man kun kan vælge 3 ligaer, da jeg altid har ønsket at have så mange ligaer med som muligt, og gerne samtlige europæiske... Men man har selvfølgelig altid muligheden for at tilføje/fjerne ligaer, såfremt man ønsker at skifte til en ny liga..

Men er der andre der spiller på Classic mode, og hvad er jeres erfaringer med dette?
Og hvordan fungere det egentlig med at tilføje/fjerne ligaer, er der nogen problemer med det, eller hvorledes fungere det? Både med historikken (tidligere mestre) spillere på div. hold osv... Jeg har aldrig prøvet det før, så hvis nogen gider at smide et par ord omkring det, så vil det være lækkert..

Guldbrand
Blogmester

Sv: Football manager classic
« Svar #1: 07 Nov 2012, 16:11 »

Slet ingen der spiller classic mode...?

Rottenburg
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 07 Nov 2012, 21:22 »

Jeg ville gerne, men vil have min database til at virke først da jeg har 22 spillere fra min klub der vil ha den! .. Derefter kan jeg spille den ..

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #3: 08 Nov 2012, 10:13 »

Alene det at man ikke kan have flere ligaer med gør at jeg ikke vil spille FMC..

qwetdk
Gæst

« Svar #4: 08 Nov 2012, 10:22 »

Alene det at man ikke kan have flere ligaer med gør at jeg ikke vil spille FMC..

helt enig det ellers et godt tiltag men det trækker meget ned

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 08 Nov 2012, 10:31 »

Jeg ville sandsynligvis have købt FM13, hvis ikke begrænsningen på 3 nationer var til stede i FMC. Det er bare en game breaker.

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 08 Nov 2012, 11:17 »

Det at man ikke kan have 6-8 nationer med i et Fmc game, gør det gameplay ubrugligt.

Ellers en skam, da den har klart det bedste skin i spillet.

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #7: 08 Nov 2012, 11:35 »

Jeg synes helt klart det er positivt med classic-moden. Dog mangler jeg lidt i form af at ansætte personale. F.eks. kan man kun have en chefscout og en der er ansvarlig for hele ungdomsafdelingen. Der mangler jeg lidt fra det gamle at man kunne have flere trænere, scouts osv.
En anden ting er også at jeg synes jeg mangler holdtalerne inden kamp, og i halvlegen.
Ellers nyder jeg alt det andet  Thumbs Up

TSF

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #8: 08 Nov 2012, 11:35 »

Det at man ikke kan have 6-8 nationer med i et Fmc game, gør det gameplay ubrugligt.

Ellers en skam, da den har klart det bedste skin i spillet.
Der er nogen der har konverteret det skin over til det normale FM

retov4
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 08 Nov 2012, 11:40 »

synes det rigtig godt med FMC. det at man kan spille en sæson på ca8 timer er genialt .. synes sku det blev trættende at bruge 20-25 timer på en sæson, hvor man svarede på de samme spørgsmål igen og igen ..

men den skal lige fin justeres lidt? er igang med en karriere med brøndby, men kan ikk selv vælge hvilket land min chefscout skal spejde spillere i ,?

derudover at man kan vælge 3 lande ; men hvorfor skal den tag de laveste rækker med ?

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #10: 09 Nov 2012, 15:59 »

Nogle der kan komme med en lidt mere detaljeret formulering af hvad forskellen på FMC og den fulde udgave er?

El Jefe
Gæst

« Svar #11: 09 Nov 2012, 16:40 »

Hvorfor prøver du det ikke bare?

Thore
Manager

« Svar #12: 09 Nov 2012, 21:00 »

Vil forsøge mig med noget FM classic.
Jeg tror det er perfekt og spille på en bærbar, så kan min stationær få lov til at køre det normale spil.
Men en ting der undre mig, kan man ikke bestemme personalets ansvars områder, for ser ud til at jeg selv skal styre træningen. Kan det nu også passe?
Og kan man virkelig ikke sætte sin assistent til at håndtere venskabskampe?
« Seneste Redigering: 09 Nov 2012, 21:23 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 03 Apr 2013, 19:37 »

Er der nogen der ved, om man kan blive landstræner i classic mode? Smiley

Alfster
Blogmester

« Svar #14: 03 Apr 2013, 20:04 »

Vil forsøge mig med noget FM classic.
Jeg tror det er perfekt og spille på en bærbar, så kan min stationær få lov til at køre det normale spil.
Men en ting der undre mig, kan man ikke bestemme personalets ansvars områder, for ser ud til at jeg selv skal styre træningen. Kan det nu også passe?
Og kan man virkelig ikke sætte sin assistent til at håndtere venskabskampe?

Du kan godt sætte assistenten til at spille. Men det gør du inde i holdudtagelsen. Lige under knappen oppe til venstre "spil" tror jeg den hedder, der er en knap nedenunder som vidt hedder øjeblikkelig. Trykker man på den, så spilles kampen automatisk

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010