home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 533 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?  (Læst 2231 gange)
Mangerel
Gæst
 
Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?
« : 03 Nov 2012, 16:38 »

Yo!

Ligger på en flot 10ende-plads midt i sæsonen, med QPR og det hele går som sådan fint. Udover på standartsituationer!! Lukker ikke vildt mange mål ind, men når jeg gør så er 9/10 på standartsituationer ..  ticked off

Nogen der har gode erfaringer med at pille ved det? - For ligemeget hvad jeg gør så går der konstant mål ind på hjørne og fris  Skuffet
Logged

Juhler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?
« Svar #1: 03 Nov 2012, 16:40 »

Prøv lige at komme med noget mere info om, hvad du har forsøgt og hvad du gør nu, så vi ved hvordan vi skal hjælpe dig :-)
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?
« Svar #2: 03 Nov 2012, 16:42 »

Hvordan står du med dine spillere? for syntes ikke at jeg lukker specielt mange mål ind på den konto..

men ved hjørnespark, har jeg kun en enkelt spiller til at markere. En ved hver stolpe, og så gerne min. 3-4 spillere i eget felt.

Hvordan resten er placeret, afhænger lidt af hvilke spilletyper jeg har. med OB har jeg 3 spillere til at ligge fremme, da de er små hurtige spillere, som kan udnytte nogle kontra chancer. Desuden sikre det at modstanderne holder nogle spillere tilbage, hvilket er til min fordel, da OB ikke har mange gode spillere i hovedspillet.
Logged

Mangerel
Gæst
 
Sv: Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?
« Svar #3: 03 Nov 2012, 16:49 »

Jeg er ikke den store taktikker lige på det her punkt, faktisk giver det ikke særlig meget mening for mig xD - men jeg har forsøgt at lade min høje CB markere en Høj modstander, og Anderson en lav da han er hurtig og gerne skulle komme først på bolden.. Min angriber bliver self fremme, og Jr Hoilett lurer uden for feltet hvis en kontramulighed skulle opstå - derudover har jeg min DM til at afskærme hjørnet for den korte aflevering.. Håber det gav mening  Opstemt

... Det burde ellers være en mere eller mindre sikker taktik? Angriber fremme + hurtig kant som alligevel ikke ville være til den store hjælp inde i felter, lurer uden for og så en DM til at skærme den korte? -_-
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?
« Svar #4: 03 Nov 2012, 16:51 »

Har du ikke nogen til at dække stolperne..?
Logged

Mangerel
Gæst
 
Sv: Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?
« Svar #5: 03 Nov 2012, 16:55 »

Jo self :p - mine bakker dækker stolperne. resten har jeg sat til "bliv tilbage"
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?
« Svar #6: 03 Nov 2012, 16:59 »

Hmm..  Hvor mange har du så til bare at ligge i feltet?

Sådan lige umiddelbart, så lyder det til at du har for mange spillere, til at have specielle roller, hvilket betyder at du har for få til bare at ligge i feltet. jeg kunne godt frygte, at dine spillere bliver overrendt inde i feltet, hvorfor du lukker så mange mål ind.

hvis jeg var dig, så ville jeg have flere til bare at ligge i feltet..
Logged

Mangerel
Gæst
 
Sv: Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?
« Svar #7: 03 Nov 2012, 17:02 »

okay prøver lidt forskelligt, og vender så stærkt tilbage! Wink

Tak for hjælpen btw.!
Logged

Juhler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Standartsituationer - lukker ALT for mange mål ind?
« Svar #8: 03 Nov 2012, 19:28 »

Undskyld, hvis jeg forstyrrer dit indlæg med et lidt irrelevant spørgsmål, men hvordan finder jeg ud af en spillers rolle, inde i en rapport. Jeg kan godt se hvordan jeg fx finder en midterforsvars rolle, men hvis jeg så vælger at bruge ham på central midt, kan jeg ikke finde det sted, hvor man ændrer ham til CM, og derfra kan se hans rolle? :-)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010