home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Pigetråden..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Pigetråden..  (Læst 95801 gange)
J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #15: 01 Nov 2012, 23:15 »

Altså Smirnoff vodka gjorde at jeg blev kærester med en overdrevet dame i 2 år.
Udemærket.. Smirnoff vodka plejer at have den omvendte tendens for mig :p
Logged


Søgaard
Gæst
 
Sv: Pigetråden..
« Svar #16: 01 Nov 2012, 23:15 »

Prøv at spille bordfodbold mod to damer i byen, og kræv at få lov at snave den ene ( ELLER BEGGE Shockeret ) i gulvet hvis du vinder.
Så er du indenfor !

Holdbar taktik hvis du er god til bordfodbold Opstemt
Kan siges at de ofte kræver at du giver øl, hvis du taber. Dermed er det dårlig forretning, hvis du er knap så god til bordfodbold. Du får dog lov til at kigge på mange damer, da rygtet hurtigt spreder sig om at man får en gratis øl, som ham den elendige ovre ved fodboldbordet Wink
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #17: 01 Nov 2012, 23:15 »

Lyder til, at det du har brug for, Enzo, er lidt hashbash:

"The act of getting someone so drunk that they are unaware of what they are doing and then you perform a sexual act on them"

Du bliver så vanvittigt populær.
Haha.. Men lad os nu sige. At jeg gerne vil score en pige.
UDEN alkohol indblandet - Hvordan skal man så opføre sig? Synes i forvejen jeg behandler piger som de fortjener, og gør alt hvad jeg kan for at blive positivt bemærket, men det er de forkerte jeg får bemærkninger fra  Huh

Som du skriver VK. Så vil piger ha' at man er hard to get, men men men..
Jeg har en del veninder som jeg har snakket med, og de er sgu ligeglad med alt det pjat. Her er det fyren der skal åbne op, og det er fyren der skal starte med at vise sine følelser..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #18: 01 Nov 2012, 23:16 »

Kan siges at de ofte kræver at du giver øl, hvis du taber. Dermed er det dårlig forretning, hvis du er knap så god til bordfodbold. Du får dog lov til at kigge på mange damer, da rygtet hurtigt spreder sig om at man får en gratis øl, som ham den elendige ovre ved fodboldbordet Wink

Eller også får du lov at snave en i gulvet  Cool Det skal dog siges at Neymar var en ganske habil bordfodboldmakker den aften !  Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Pigetråden..
« Svar #19: 01 Nov 2012, 23:17 »

Haha.. Men lad os nu sige. At jeg gerne vil score en pige.
UDEN alkohol indblandet - Hvordan skal man så opføre sig? Synes i forvejen jeg behandler piger som de fortjener, og gør alt hvad jeg kan for at blive positivt bemærket, men det er de forkerte jeg får bemærkninger fra  Huh
Vær dig selv. Eneste råd jeg kan give dig.
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Pigetråden..
« Svar #20: 01 Nov 2012, 23:18 »

Eller også får du lov at snave en i gulvet  Cool Det skal dog siges at Neymar var en ganske habil bordfodboldmakker den aften !  Kys
Riis var derimod ikke meget værd! Eller Jakob for den sags skyld. Tror den eneste kamp jeg vandt var med Ashti som makker og det var mod et par af jer andre, så der var ingen piger, som jeg kunne snave Skuffet
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #21: 01 Nov 2012, 23:19 »


Som du skriver VK. Så vil piger ha' at man er hard to get, men men men..
Jeg har en del veninder som jeg har snakket med, og de er sgu ligeglad med alt det pjat. Her er det fyren der skal åbne op, og det er fyren der skal starte med at vise sine følelser..

Det er jo forskelligt fra pige til pige Opstemt Piger som ser rigtig godt ud og er selvbevidste om det, er i hvert fald hurtigt skredet hvis man går i deres fodspor hele tiden. Det er mine erfaringer Opstemt

Søgaard@
Åhh minder om en fucking awesome aften har man altid lov at have Grin Kan godt være du ikke fik snavet en, men Riis var tilgengæld vildere. Han var tæt på at vinde et snav med en knytnæve   Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #22: 01 Nov 2012, 23:21 »

Det var mig, der var bedst den aften.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #23: 01 Nov 2012, 23:21 »

Haha.. Men lad os nu sige. At jeg gerne vil score en pige.
UDEN alkohol indblandet - Hvordan skal man så opføre sig? Synes i forvejen jeg behandler piger som de fortjener, og gør alt hvad jeg kan for at blive positivt bemærket, men det er de forkerte jeg får bemærkninger fra  Huh

Som du skriver VK. Så vil piger ha' at man er hard to get, men men men..
Jeg har en del veninder som jeg har snakket med, og de er sgu ligeglad med alt det pjat. Her er det fyren der skal åbne op, og det er fyren der skal starte med at vise sine følelser..

Hvordan kan du tro på det?!? Det er noget af det vildeste gøjl jeg længe har hørt !  funny
Det er desværre sådan, at du får KLART flest damer på at være en nar. Sådan er det bare, uanset hvad de selv siger.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #24: 01 Nov 2012, 23:22 »

Jeg var så vild til bordfodbold der! Går dog ikke på HHx mere, så mit niveau er nok faldet. Skuffet
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #25: 01 Nov 2012, 23:22 »

Det var mig, der var bedst den aften.

Du var så pisse elendig.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Søgaard
Gæst
 
Sv: Pigetråden..
« Svar #26: 01 Nov 2012, 23:25 »

Det var mig, der var bedst den aften.
Du var ligeså dårlig til bordfodbold og FIFA, som jeg var til at drikke Flaming Lamborghini!

Edit: Hvis man vil score en pige, så lad være med at byde hende på en Flaming Lamborghini.. Med mindre man selvfølgelig vil have hun går kold og spiller kortet med at holde håret på hende, så hun tror du er der for hende Tunge
« Seneste Redigering: 01 Nov 2012, 23:28 af Søgaard » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #27: 01 Nov 2012, 23:25 »

Jeg var så vild til bordfodbold der! Går dog ikke på HHx mere, så mit niveau er nok faldet. Skuffet

Vi må snart på Wall Street igen og gentage bedrifterne Grin  Thumbs Up

Men Enzo en god start vil være at oprette nogle profiler på nogle datingsider. Ved f.eks at man ikke behøver være 18 på www.hot.dk. En fin side.

Men gå på nogle dates og få nogle erfaringer der. Medmindre du allerede har en du er skudt i Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #28: 01 Nov 2012, 23:28 »

Du var så pisse elendig.
Du var ligeså dårlig til bordfodbold og FIFA, som jeg var til at drikke Flaming Lamborghini!

Hov hov hov.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pigetråden..
« Svar #29: 01 Nov 2012, 23:29 »

Hov hov hov.

Desuden var du elendig at sove med den nat. Jeg var helt stiv i kroppen om morgenen, magen til elendig behandling.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 [2] 3 4 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010