home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1068 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aktivering af FM 13
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Aktivering af FM 13  (Læst 15888 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #30: 01 Nov 2012, 19:50 »

Jeg har bare købt den der Nordic Version med Beta og har intet modtaget udover en Beta-key over mail, det gjorde jeg for en uges tid siden...

Deres digitale version er dyrer end box versionen, så har du betalt de der 279 så skal du modtage med posten.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #31: 01 Nov 2012, 19:51 »

Kommer koden også med posten og ikke mail så?

Koden står bag på manualen, så ja med spillet i posten.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #32: 01 Nov 2012, 19:53 »

Nogen der har bestilt spillet på Coolshop? Kan virkelig ikke gennemskue, om jeg overhovedet får en CD eller om det bare bliver hentet ned på Steam.

Jeg har bestilt over coolshop Smiley Jeg fik i dag sådan en lille blanket hvor der stod at jeg skulle hente den i det der døgnposten. Så gik jeg derned og sad ti minutter i silende regnvejr, og fandt så ud af at jeg først kunne hente det i morgen  Rullende Øjne Tjek om du også har fået sådan en, for de sendte dem vidst i går...
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #33: 01 Nov 2012, 19:56 »

Kommer koden også med posten og ikke mail så?
Ja, koden står bag på manualen.
« Seneste Redigering: 01 Nov 2012, 20:03 af Ganso » Logged


alko-hobitten
Gæst
 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #34: 01 Nov 2012, 20:18 »

Jeg har idag modtaget mit spil med posten, og efter at jeg har installeret spillet (ved godt at spillet ikke ligger på CD'en) så kan jeg ikke bruge den kode der er fulgt med i boxen. Jeg aktiverede BETA'en med en kode jeg havde fået via mit køb på billigespil.dk og når jeg prøver at aktivere med den nye kode, siger den at koden allerede er brugt. Kan spillet første aktiveres efter release med den nye kode?
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #35: 01 Nov 2012, 20:22 »

Jeg har idag modtaget mit spil med posten, og efter at jeg har installeret spillet (ved godt at spillet ikke ligger på CD'en) så kan jeg ikke bruge den kode der er fulgt med i boxen. Jeg aktiverede BETA'en med en kode jeg havde fået via mit køb på billigespil.dk og når jeg prøver at aktivere med den nye kode, siger den at koden allerede er brugt. Kan spillet første aktiveres efter release med den nye kode?
Præcis det samme er sket for mig. Men mon ikke koden har virket alligevel, jeg regner i hvert fald bare med at spillet opdatere automatisk når kl. bliver 01.00.
Logged


alko-hobitten
Gæst
 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #36: 01 Nov 2012, 20:23 »

Præcis det samme er sket for mig. Men mon ikke koden har virket alligevel, jeg regner i hvert fald bare med at spillet opdatere automatisk når kl. bliver 01.00.

Ja, det håber jeg osse. Godt jeg har fri i morgen!  Opstemt
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #37: 01 Nov 2012, 20:27 »

Ja, det håber jeg osse. Godt jeg har fri i morgen!  Opstemt
Samme her!  Smiley
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #38: 01 Nov 2012, 20:31 »

Jeg har idag modtaget mit spil med posten, og efter at jeg har installeret spillet (ved godt at spillet ikke ligger på CD'en) så kan jeg ikke bruge den kode der er fulgt med i boxen. Jeg aktiverede BETA'en med en kode jeg havde fået via mit køb på billigespil.dk og når jeg prøver at aktivere med den nye kode, siger den at koden allerede er brugt. Kan spillet første aktiveres efter release med den nye kode?

Ah den siger vel ikke at koden allerede er brugt, men at du i forvejen har produktet på steam ?.
Logged

alko-hobitten
Gæst
 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #39: 01 Nov 2012, 20:35 »

Ah den siger vel ikke at koden allerede er brugt, men at du i forvejen har produktet på steam ?.

Arg, ja det er da også det den siger. Men skal jeg så forvente at spillet er aktiveret?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #40: 01 Nov 2012, 20:35 »

Arg, ja det er da også det den siger. Men skal jeg så forvente at spillet er aktiveret?

Hehe, er jo stor forskel Smiley men ja så har steam registeret at du har en kode til det færdige spil, og skulle derfor gerne selv opdaterer til det færdige spil kl ca 01.01.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #41: 01 Nov 2012, 20:36 »

Arg, ja det er da også det den siger. Men skal jeg så forvente at spillet er aktiveret?

Ja
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

alko-hobitten
Gæst
 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #42: 01 Nov 2012, 20:39 »

Hehe, er jo stor forskel Smiley men ja så har steam registeret at du har en kode til det færdige spil, og skulle derfor gerne selv opdaterer til det færdige spil kl ca 01.01.

Det er da en lille ubetydelig forskel  crazy

Tak for svar.  Thumbs Up
Logged

Oliveragr
Gæst
 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #43: 01 Nov 2012, 23:42 »

Jeg har bestilt over coolshop Smiley Jeg fik i dag sådan en lille blanket hvor der stod at jeg skulle hente den i det der døgnposten. Så gik jeg derned og sad ti minutter i silende regnvejr, og fandt så ud af at jeg først kunne hente det i morgen  Rullende Øjne Tjek om du også har fået sådan en, for de sendte dem vidst i går...

Har ikke modtaget en sådan blanket. Irriterer mig sgu lidt ikke at vide hvordan jeg modtager det... Kan se jeg har betalt de 279kr men har intet hørt om modatgelse, og kan huske jeg valgte noget download da jeg bestilte det, dog var det eneste valgmulighed.
Logged

willeo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #44: 02 Nov 2012, 01:15 »

Nu skulle FM 13 officielt være ude. Jeg studser bare over én ting: Når jeg loader FM 13, så har jeg ikke mulighed for a trykke på online-spil eller versus. Vil det så sige, at mit spil ikke er blevet opdateret?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010