home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1192 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aktivering af FM 13
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Aktivering af FM 13  (Læst 15903 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #15: 01 Nov 2012, 17:34 »

Hvor indtaster man ens nye kode?
Logged

melniff
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #16: 01 Nov 2012, 18:15 »

Udkommer der en patch samme tid som spillet i nat? eller er det bare opdateret? Eller er det fuldstændig det samme som betaen, indtil første patch udkommer? Tænker bare på om det er det værd at starte et save nu.  Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #17: 01 Nov 2012, 18:16 »

Udkommer der en patch samme tid som spillet i nat? eller er det bare opdateret? Eller er det fuldstændig det samme som betaen, indtil første patch udkommer? Tænker bare på om det er det værd at starte et save nu.  Smiley

Der vil være tale om et spil med rettelser i forhold til betaen.
Logged

melniff
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #18: 01 Nov 2012, 18:20 »

Tak for svaret, så er det nok bedst bare at vente til spillet udkommer i nat.
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #19: 01 Nov 2012, 18:31 »

Jeg har modtaget spillet i dag, hvor der følger en faktura med. På fakturaen er der et felt, hvor det ligner, at der skal være en kode - ligesom når man f.eks. modtager sit dankort, så står koden til dankortet i feltet. Mit spørgsmål er så, om det kan passe, at feltet er tomt? Jeg har endnu ikke åbnet plomberingen af spillet i og med, at jeg måske ikke kan returnere det, hvis jeg åbner det. Men jeg ville bare lige høre, om aktiveringskoden til spillet står inde i manualen, som den altid har gjort eller om den skal stå i det felt på fakturaen?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #20: 01 Nov 2012, 18:33 »

Jeg har modtaget spillet i dag, hvor der følger en faktura med. På fakturaen er der et felt, hvor det ligner, at der skal være en kode - ligesom når man f.eks. modtager sit dankort, så står koden til dankortet i feltet. Mit spørgsmål er så, om det kan passe, at feltet er tomt? Jeg har endnu ikke åbnet plomberingen af spillet i og med, at jeg måske ikke kan returnere det, hvis jeg åbner det. Men jeg ville bare lige høre, om aktiveringskoden til spillet står inde i manualen, som den altid har gjort eller om den skal stå i det felt på fakturaen?

Den står i manualen, så du kan roligt åbne. Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #21: 01 Nov 2012, 18:39 »

Hvor indtaster man ens nye kode?

??
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #22: 01 Nov 2012, 18:57 »

spil>aktiver et produkt på steam
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #23: 01 Nov 2012, 18:58 »

Den står i manualen, så du kan roligt åbne. Smiley

Tak min ven!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #24: 01 Nov 2012, 19:00 »

Jeg har modtaget spillet i dag, hvor der følger en faktura med. På fakturaen er der et felt, hvor det ligner, at der skal være en kode - ligesom når man f.eks. modtager sit dankort, så står koden til dankortet i feltet. Mit spørgsmål er så, om det kan passe, at feltet er tomt? Jeg har endnu ikke åbnet plomberingen af spillet i og med, at jeg måske ikke kan returnere det, hvis jeg åbner det. Men jeg ville bare lige høre, om aktiveringskoden til spillet står inde i manualen, som den altid har gjort eller om den skal stå i det felt på fakturaen?

I det omtalte fejl, har siddet den adresse label der sidder på den kuvert du får spillet tilsendt i Smiley
Logged

Oliveragr
Gæst
 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #25: 01 Nov 2012, 19:37 »

Nogen der har bestilt spillet på Coolshop? Kan virkelig ikke gennemskue, om jeg overhovedet får en CD eller om det bare bliver hentet ned på Steam.
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #26: 01 Nov 2012, 19:38 »

Nogen der har bestilt spillet på Coolshop? Kan virkelig ikke gennemskue, om jeg overhovedet får en CD eller om det bare bliver hentet ned på Steam.
Det kommer jo an på hvad du har bestilt. Men jeg har selv købt mit spil på Coolshop, og det var en CD.
Logged


Oliveragr
Gæst
 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #27: 01 Nov 2012, 19:41 »

Jeg har bare købt den der Nordic Version med Beta og har intet modtaget udover en Beta-key over mail, det gjorde jeg for en uges tid siden...
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #28: 01 Nov 2012, 19:47 »

Jeg har bare købt den der Nordic Version med Beta og har intet modtaget udover en Beta-key over mail, det gjorde jeg for en uges tid siden...
Mit kom her til morges, har du tjekket varens status?
Men i hvert fald hvis du har bestilt Football Manager i CD form, så får du spillet på en disc.
Logged


Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Aktivering af FM 13
« Svar #29: 01 Nov 2012, 19:48 »

Mit kom her til morges, har du tjekket varens status?
Men i hvert fald hvis du har bestilt Football Manager i CD form, så får du spillet på en disc.

Kommer koden også med posten og ikke mail så?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010