home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 79515 gange)
Def
Juniorspiller
**

Sv: Chelsea F.C.
« Svar #150: 05 Jan 2013, 14:43 »

Overvejer at starte et spil med Chelsea. Står mellem dem, eller United. Tror det bliver Chelsea.

Umiddelbart vil jeg, efter jeres kommentarer, skille mig af med Torres og Terry - de lidt ældre spillere. Demba Ba ryger ind, og Falcao muligvis også. Hvad med de to backs hos Tottenham? Elsker offensive backs, hvordan er de i spillet?

Hvad får man i start budget?

Dit budget ligger på omkring 350 mio. kr. så vidt jeg husker.

Vil dog ikke anbefale at sælge Terry selvom han er ved at være halvgammel. Han har været fast mand i begge min sæsoner og har været fænomenal! Det er også planen at bruge ham i 3. sæson.

Du har også en udmærket offensiv højre back i Azpicuelta som er god fra start og har potentiale til endnu mere. Cole er også udmærket - også offensivt - men hans niveau daler langsomt efter første sæson syntes jeg. Vil her anbefale Alaba fra bayern.

MadsTevez
Lilleputspiller
*

« Svar #151: 05 Jan 2013, 14:46 »

Okay, mange tak.

Hvordan er de to backs fra Tottenham?

Meld jer ind i gruppen på face om oddset.

"Madsens spilforslag"

Def
Juniorspiller
**

« Svar #152: 05 Jan 2013, 15:03 »

Taler vi Kyle Walker og Ekoto (eller hvad han nu hedder)...?

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #153: 05 Jan 2013, 16:33 »

Dit budget ligger på omkring 350 mio. kr. så vidt jeg husker.

Vil dog ikke anbefale at sælge Terry selvom han er ved at være halvgammel. Han har været fast mand i begge min sæsoner og har været fænomenal! Det er også planen at bruge ham i 3. sæson.

Du har også en udmærket offensiv højre back i Azpicuelta som er god fra start og har potentiale til endnu mere. Cole er også udmærket - også offensivt - men hans niveau daler langsomt efter første sæson syntes jeg. Vil her anbefale Alaba fra bayern.

Sælg Torres - behold for gudsskyld Terry, jeg har først skilt mig af med ham, i 5 sæson, han spillede godt nok ikke så meget de 2 sidste, men han er en fremragende tutor og værd at beholde.
Jeg ville købe Falcao, lige meget pris, han har været sublim for mig!
Jeg ville måske købe en ny højre back, men synes sagtens at du kan give Bertrand chancen, gjorde det glimrende i mit spil. Og så sats på at udvikle Chabola og Christensen! ( med Terry som tutor på dem skiftevis Smiley

Winners never quit and quitters never win

mikk813b
Lilleputspiller
*

« Svar #154: 05 Jan 2013, 23:05 »

Jeg synes ikke at i skal sælge Torres. I midt spil lavede jeg bare lidt om på hans rolle og købte 2 gode pasningsspillere... . Nu har har scoret 12 mål i 9 kampe.... Så køb et par gode pasningsspillere og gør ham til targetmand, samt at han skal spilles i fødderne + at i skal snakker personligt med ham, hvor i råder ham til at hamre den. Men i skal også træne ham hårdt individuelt i afslutninger!

mikk813b
Lilleputspiller
*

« Svar #155: 05 Jan 2013, 23:20 »

Og Torres bomber bare videre 4 mål i den seneste kamp. Det blev en flot 6-2 sejr over Valencia i Champions League

Haaring
Lilleputspiller
*

« Svar #156: 10 Jan 2013, 09:25 »

Er i sæsonen 14/15 hvor jeg lige har vundet CL og PL sæsonen før hvilket gav mig et transfer budget på 700 mio. (!!!)
Er der andre end mig der har oplevet et sådan transferbudget? Eller er det meget normalt? Smiley

CHAMPIONS OF EUROPE - WE KNOW WHAT WE ARE............. (indtil videre i hvert fald)
19.05.2012 <3 <3 <3

Def
Juniorspiller
**

« Svar #157: 10 Jan 2013, 12:04 »

Er i sæsonen 14/15 hvor jeg lige har vundet CL og PL sæsonen før hvilket gav mig et transfer budget på 700 mio. (!!!)
Er der andre end mig der har oplevet et sådan transferbudget? Eller er det meget normalt? Smiley

Blev du sådan helt officielt tildelt 700 mio. eller oplevede du bare at det var det beløb du kunne handle for?

I transfervinduet op til 14/15 havde jeg også ustyrlige pengemængder, men officielt fra ledelsen blev jeg dog kun bevilliget 365 mio. kr.
Jeg vandt også kun FA cuppen, Sharity Shield og Super cuppen det forgående år.

., men idet Lampard og Cole skred og jeg derved ikke skulle betale deres tårnhøje løn længere, samt at jeg solgte Marin (120 mio. kr.), Ivanovich (125 mio. kr.) og Sturridge (117 mio. kr.), havde jeg også et enormt budget.

Dette skulle teoretisk set give 727 mio. kr. + 2.3 mio. kr. ekstra pr. uge på lønbudgettet. Disse 2,3 mio. kunne teoretisk justeres til 119,6 mio. kr mere til transfers.

Af en eller anden grund kunne jeg dog købe Hamsik for 440 mio. kr., Alaba for 315 mio. kr., El Shahaawy for 135 mio. kr., samt nogle unge talenter jeg vel gav omkring 50 mio. kr. for. Dvs. ca. 940 mio. kr. og derefter havde jeg stadig op imod 200 mio. kr. at købe for!

Jeg kan ikke selv helt gennemskue hvorfor jeg rent faktisk kunne købe så stort ind?!

Haaring
Lilleputspiller
*

« Svar #158: 10 Jan 2013, 12:28 »

Jeg satte forventningerne til "Vinder" og det gav mig 700 mil.
Hvis jeg bare havde sat dem til "titeludfordrer" havde jeg "kun" haft 530 mil.

Hmm, det lyder mærkeligt. Jeg har dog også solgt både Cech, Cole og Lampard som er rigtig løntunge! Det kan være svaret, men synes bare det lyder af rigtig mange penge! Smiley

- men jeg klager ikke Wink

CHAMPIONS OF EUROPE - WE KNOW WHAT WE ARE............. (indtil videre i hvert fald)
19.05.2012 <3 <3 <3

BL83
Reserveholdsspiller

« Svar #159: 11 Jan 2013, 19:07 »

Så fik jeg startet ordenligt op med Chelsea.

1. sæson

"Eneste" indkøb blev Falcao, af salg var det kun Ferraira der smuttede ud af døren.

Pokaler : PRL , Capital one cup samt VM
Vandt ligaen i sidste spille runde, takket være en super slutspurt.  Og United spillede 1-1 i den sidste.

Røg ud af FA cuppen allerede i 4. runde
CHL lige efter gruppespillet tabte samlet 4-3 til PSG :/

Anden sæson starter inden så længe. Har dog brugt lidt penge.

Ind er kommet:
Bocchetti på fri transfer
Viviano på fri transfer
Alaba - 160 mio
Fellaini - 275
Ademilson - 50 mio ( købt i første sæson, men lod ham blive i sin klub )

Ud:
Ingen nævneværdige.
Marin - lån til Dortmund
Lukaku- Newcastle
Romeu - Granada

Stiller op i en 4-2-2-2

Cech  på kassen

4 backkæde der hedder Ivanovich - Terry- Luiz- Cole

To CM Lampard og Ramires

Off kanter  Mata og Hazard ( tilsammen 46 oplæg )
Fremme Falcao og Torres  ( Falcao lavede 61 mål i første sæson, Torres 26)
« Seneste Redigering: 11 Jan 2013, 19:11 af BL83 » Logged

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #160: 15 Jan 2013, 21:27 »

Vil nu starte mit første save op med Chelsea
Regner med at signe Theo Walcott fra arsenal Smiley

#Respect

The Captain says goodbye!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #161: 18 Jan 2013, 20:44 »

Startede et nyt spil med Chelsea.

Ind:
Stevan Jovetic - 175 mio
Marouane Fellaini - 210 mio

Ud:
Paulo Ferreira - 10 mio
Daniel Sturridge - 122 mio
Florent Malouda - 20 mio

Min foretrukne startopstilling har været:

Cech
Azpilicueta Luiz Terry Cole
        Ramires Lampard
Oscar       Mata     Hazard
              Torres

De bedste:
Eden Hazard - 7.91
Juan Mata - 7.76
Fernando Torres - 7.50

Generelt var hele mit hold dog helt fantastisk. Der var ikke en eneste førsteholdsspiller der spillede til under 7.00.

Af de unge brugte jeg Lucas Piazon en hel del, samtidig med at både Chalobah og Andreas Christensen.

Det blev en helt fantastisk sæson, hvor jeg endte med at vinde alt undtagen FA Cuppen. Dvs. at jeg vandt hele 6 titler. I stedet for skifte klub er jeg blevet i Chelsea, for at satse på de unge spillere. Og for måske at lave "den perfekte sæson".

Til den kommende sæson har jeg kun købt Thiago fra Barcelona for 210 mio. Ud er gået Essien og Delac. Derudover har jeg lejet diverse unge spillere ud, heriblandt De Bruyne som jeg regner med går en stor, stor fremtid i møde.

Hvis i vil vide mere, så sig endelig til  Smiley

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #162: 21 Jan 2013, 22:05 »

Til jer der har falcao? Hvordan bruger i ham?  Komplet eller skarpretter eller......?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #163: 23 Jan 2013, 09:54 »

2. sæson færdigspillet. Endnu en succesfuld sæson. I denne sæson hev jeg fire titler hjem, det blev følgende:
Premier League
Champions League
Super Cuppen
VM for klubhold

Thiago, som jeg købte for 210 mio., har ikke for alvor slået til. Det skyldes blandt andet at Lampard stadig holder højt niveau og har taget en del spilletid. Jeg har lidt meget under skader i denne sæson. Specielt Hazard og Mata har været hårdt ramt. Det har også gjort at jeg ikke var helt så suveræn som i første sæson. Alligevel lykkedes det mig at hive 87 point hjem i PL.

Min foretrukne start-11'er:
                 Cech
Azpilicueta Luiz Terry Bertrand
          Fellaini Lampard
Oscar       Mata        Hazard
              Lukaku

I slutningen af sæsonen ændrede jeg dog formation, da jeg gik igennem 6 kampe uden at vinde..
                  Cech
Azpilicueta Luiz Terry Bertrand
                  Mikel
           Lampard Fellini
Mata                       Hazard
                 Lukaku

Bedste spillere:
Juan Mata - 7.59
John Terry - 7.57
David Luiz - 7.53
Marouane Fellaini - 7.47
Eden Hazard - 7.45

Ud:
Ashley Cole - Kontraktudløb
John Obi Mikel - Kontraktudløb, Barca
Jeffrey Bruma - Kontraktudløb

Ind:
Luke Shaw - 49 mio
Lucas Piazon - Endt lejeophold
Kevin De Bruyne - Endt lejeophold
Oriol Romeu - Endt lejeophold

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #164: 01 Feb 2013, 17:02 »

Hey boys!

Nogle der har hentet Lukaku tilbage fra start af ??

Og tror i det ville være bedst for hans udvikling at være i WBA eller hos mig, hvor han ville være i koncurrencen med Sturridge fremme??

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010