home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 79511 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea F.C.
« Svar #135: 02 Jan 2013, 14:20 »

Def, prøv at sæt tutor på, f.eks. John Terry tror jeg vil være god i Chelsea, når  det cb. Det plejer som regel at give lidt ekstra, har jeg i hvert fald forstået.

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #136: 02 Jan 2013, 15:02 »

En lille opdatering efter formationsskiftet og en ny angrebs duo (Mata - Rondon)

Jeg har spillet 12 kampe efter købet af Rondon og jeg ændrede formation. Det har været helt fantastisk, har vundet de 10 kampe og spillet 2 uafgjort - har bl.a. spillet mod City og Shakthar som begge blev besejret. Den helt store forskel ligger i forsvaret, jeg lukker langt færre mål ind og ja, Rondon har været fantastisk med 13 mål i 12 kampe Smiley

Startede med Jovetic som hans partner i angrebet, da Mata var skadet - da Mata kom tilbage byttede jeg ham med Jovetic, og der har Mata lagt op til en del mål og selv begyndt at komme på tavlen.

Kan kun håbe det her fortsætter, for har lidt at indhente i ligaen, men er også et par kampe bagud. Torres kan 100% forvente at blive solgt i sommer transfer vinduet sammen med Cole, hvor jeg så gerne vil hente Alaba til min back.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #137: 02 Jan 2013, 16:24 »

@Rani
Det er godt nok vildt du har fået så meget ud af Chabolah, som ikke er spået nogen stor fremtid i mit spil. Du er også flittig til at bruge dine talenter i en ung alder. Ud over kamptræning, gør du så ellers noget for at udvikle dem - jeg tænker på træning?

Er faktisk også selv lidt overrasket over hvor god han er! Håbede i starten at han ville være en god backup på det her tidspunkt, men han er helt sikkert min nye "John Terry".

Jeg startede med at lade ham spille både for u18 holdet og reserver, så han fik rigtig mange kampe i løbet af en sæson (gør jeg med alle mine bedste unge spillere). Så har haft både Terry, Luiz og Ivanovic som tutorer, (mest Terry) som virkelig har gjort en forskel. I hans personlige træning, har han hele tiden haft en fokus punkt, mest tackling, hoved og markering - hvilket hele tiden har været sat til hård Smiley

Chabolah bliver en kommende legende i Chelsea og regner med at han måske snart bliver anfører, når jeg skiller mig af med Falcao Smiley

Winners never quit and quitters never win

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #138: 02 Jan 2013, 16:38 »

Så er jeg igang med min 5 sæson i Chelsea!
I fjerde sæson har været min bedste sæson hidtil - PL sejr, CL sejr, FA cup sejr og Community Shield sejr!

Jeg er nu igang med 5 sæson, og der har været en del udskiftninger i min trup. Jeg ville gerne satse være på unge spillere, så jeg har skilt mig af med flere bærende og rutinerede kræfter og købt unge spillere ind til pladserne, plus en par andre back up spillere ( Da jeg havde en lidt tynd trup)

Transfer:
http://i49.tinypic.com/2s7gi9y.png

( jeg solgte for 900 mio kr.)

Selvom Falcao har været en bærende kræft de sidste 4 sæsoner, er han startet ud med 4 kampe, 0 mål og et gennemsnit for 6.47, så jo mindre han begyndet at spiller rigtig godt igen, sælger jeg ham efter sæsonen.

I kulissen har jeg allerede 2-3 navne ventende - Lukaku selvfølgelig som også får chancen denne her sæson - plus 2 regens som jeg har lejet ud, indtil videre

Den ene, Graham Street, har scoret 6 mål i 3 landskampe og ligner virkelig fremtiden både i Chelsea og for landsholdet.

Den anden hedder Geoffrey Lucas og ligner også et stort talent! Han er umiddelbart lejet ud i Portugal, hvor han indtil videre gør det godt!

Så der ligger fremtid i angrebet.

Håber ikke at mit projekt mislykkedes, ellers må jeg jo tage det op ved sæsonafslutning.

Edit: Så fik Falcao lige gjort mine ord til skamme ved at score efter 23 sek og endte med at lave 2 mål! Dejligt at han stadig kan score
« Seneste Redigering: 02 Jan 2013, 16:58 af rani2109 » Logged

Def
Juniorspiller
**

« Svar #139: 02 Jan 2013, 19:02 »

Vedr. tutor: Har i bemærket om tutorens præstationer kan falde en smule hvis han også skal koncentrere sig om at fungere som tutor? Har udnyttet det så meget som muligt, og det er ikke en generel betragtning da fx Terry ser ud til at holde niveauet fint selvom han fungere som tutor. Jeg havde derimod Cech som tutor for Courtois og Cech så ud til at underpræstere i hele perioden, og hans niveau syntes faktisk at stige igen efter tutor perioden var afsluttet. Har i haft lignende erfaringer?

@rani: Spændene talenter du har der. Selvom det er Graham Strret der har fået landsholdsdebut vil jeg mene at ham Lucas ser for vanvittig. Hans stats er i hvert fald en tand bedre og han er enda et år tilbage i hans udvikling.
Har du et ss af Lukaku - er selv meget spændt på at udvikle ham i mit spil.

@Humle: Jeg kan slet ikke få solgt Torres. Har prøvet at tilbyde ham væk gratis, men jeg tror simpelthen han er for løntung. Det er også samme årsag til at jeg vil af med ham.
Min ven jeg spiller med har købt Jovetic og har stor succes med ham som OMV / AML.
Jeg ønsker mig også Alaba til venstre back efter Cole er blevet en slidt gammel herre, men har erfaret at han er løbet godt op i pris. Har fået afvist et bud på 225 mio. kr.
Jeg oplevede også at spille med en flad 4 mands midtbane gjorde underværker for defensiven. Jeg prøvede to løsninger for at få en mere stabil defensiv - først Mikel som ankermand på den defensive midt i en 4-1-2-2(bred)-1 og dernæst den flade 4-mands midtbane (1 MC som def). Sidstnævnte virkede klart bedst for mig både defensivt og samtidigt også offensivt.

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #140: 02 Jan 2013, 19:14 »

@Humle: Jeg kan slet ikke få solgt Torres. Har prøvet at tilbyde ham væk gratis, men jeg tror simpelthen han er for løntung. Det er også samme årsag til at jeg vil af med ham.
Min ven jeg spiller med har købt Jovetic og har stor succes med ham som OMV / AML.
Jeg ønsker mig også Alaba til venstre back efter Cole er blevet en slidt gammel herre, men har erfaret at han er løbet godt op i pris. Har fået afvist et bud på 225 mio. kr.
Jeg oplevede også at spille med en flad 4 mands midtbane gjorde underværker for defensiven. Jeg prøvede to løsninger for at få en mere stabil defensiv - først Mikel som ankermand på den defensive midt i en 4-1-2-2(bred)-1 og dernæst den flade 4-mands midtbane (1 MC som def). Sidstnævnte virkede klart bedst for mig både defensivt og samtidigt også offensivt.
Citat

Nu har jeg ikke solgt Torres endnu, men prøver når jeg rammer sommerens transfervindue, så må jeg se hvad det bliver til.

Mht. opstillingen, så bruger jeg den flade 4 mands midtbane, hvor kanterne står som "wings" og de 2 centrale har "bolderobrer" og "dybdeliggende playmaker", dette har været helt fantastisk. En anden detalje er mine kanter bytter, det skaber nogle andre chancer end jeg er vant til, da de nu både går mod baglinjen og trækker ind i banen, hvor de kan skyde.

Selve hold mentaliteten står på "balanceret" og spillestil på "flydende", kan kun sige det virker for mig Smiley 

rani2109
Ynglingespiller

« Svar #141: 02 Jan 2013, 22:30 »

@Def
Jeg havde på et tidspunkt Falcao som tutor, hvor jeg synes han valgt en smule, men det gik hurtigt over igen. Så regnede med at han bare skulle "vende" sig til begge dele. Jeg havde aldrig problemer Terry som tutor.
Ja han er lidt længere fremme, men glæder mig til at se hvordan de begge udvikler sig denne sæson.

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #142: 03 Jan 2013, 18:39 »

3. sæson færdigspillet og en kort status:

PRL: 2. plads af point med United tabte på målscore Skuffet
CHL: Sejr over City i finalen
FA: Slået af Wolves i semifinalen
Liga Cup: Røg hurtigt ud

Min 4-4-2 var en stor gevinst, hentede et 11 point forspring United havde, Rondon lavede mål på stribe - så vil fortsætte i den nye sæson med en Lukaku - Rondon duo, evt med Mata i stedet for Lukaku, kan ikke helt beslutte mig.

Jeg har solgt Torres for 125, hvilket jeg mener er ganske okay. Jeg vil nu prøve at lade nogle talenter få mere spilletid og ikke mindst omskole en central midt til at spille venstre midt (han er regen).

Mit store spørgsmål ligger i forsvaret, jeg bruger stadigvæk Terry og Cole, det er 2 spillere som gør det godt, og vel allerhelst have de går på pension i klubben, sammen med Lampard som stadigvæk bruges fra tid til anden.

Endnu en sæson hvor der vil bliver brugt meget rotation, som egentlig har gjort mine spillere er friske stort set altid

Def
Juniorspiller
**

« Svar #143: 03 Jan 2013, 22:17 »

@Humle: Endte det så med at Mata som angriber blev en samlet succes. Hvilke roller bruger du dine angribere som? Jeg kunne godt finde på at bruge 4-4-2 som afveksling til min 4-4-1-1

Jeg har netop afsluttet 2. sæson af mit netværksspil med en kammerat. Han tog desvære titlen i år (Arsenal) og jeg måtte nøjes med en 2. plads.
Jeg tog FA cuppen og tabte i finalen i Euro League til At. Madrid (røg ud i CL grippespillet). Det var mine rotations- og backup spillere som havde banet vejen til finalen, men desværre noget nær stærkeste opstilling der spillede 2-2 i finalen og tabte på straffe. Var foran 2 gange  Skuffet
Jeg tabte også VM for klubhold. Og røg ud i første runde af COC. Vandt både Charity Shiield og Euro Super Cup.

Alt i alt en lille resultatmæssig skuffelse da de primære mål altid er PL og CL, men efter en katastrofal første halvsæson (6 point i 7 kampe i PL!!) kom jeg rigtig stærkt igen med skiftet til 4-4-1-1. Det er det eneste positive jeg kan tage med fra den sæson, men jeg tror til gengæld på en rigtig god 3. sæson.

Neymar kræver vel næppe nogen anbefalinger. Han fik både spilletid som angriber (primært), OMC, OMV og MV, hvoraf jeg kun vil anbefale de to førstnævnte. Han nåede at lave 21 mål i PL i første sæson hvilket jeg er fint tilfreds med. Forventer meget mere i hans anden sæson hvor han er blevet mere komfortabel i klubben.

Kevin De Bruyne fik meget spilletid da Lampard var faldet meget i niveau og Ramires blev langtidsskadet. Han lover rigtig godt og blev på et tidspunkt vurderet til 4,5 stjerner i hans potentiale. Det er dog faldet igen af en eller anden grund. Andre der har gode erfaringer med De Bruyne?

Har ladet Cole og Lampard gå ved kontraktudløb - det giver samlet 2,3 mio. kroners (pr. uge) luft i løn budgetet. Skønt! Derudover har jeg skildt mig af med Marin for 125 mio. kr. og forventer også at sælge Ivanovich og Sturridge for nogenlunde samme pris, og til sidst en række reserver heriblandt Romeu.
Alt i alt bliver der rigtig mange håndøre at snolde for  Opstemt

Ind er indtil videre kommet;
Alaba for 315 mio. kr til at afløse Cole
El Shawarma fra Milan for 135 mio. kr. som rotation til alle de offensive pladser (primært OMH og angriber).

Tomas Kalas og Bruma skal have chancen som afløser for Ivanovich, som også kun var rotation/backup. Er der nogen der har erfaring med de to?
Chabolah er desværre stadig forholdvis ringe, så han må udvikle sig som lejesvend, selvom det ss du viste, rani, var ret vildt. Er dog bange for at det er for sent for mig at satse på ham.

« Seneste Redigering: 03 Jan 2013, 22:22 af Def » Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #144: 03 Jan 2013, 22:42 »

@Def

Brugte Mata og Lukaku som rotation, de spiller som dybdeliggende angriber og Rondon som skarpretter. Det har givet en masse succes, skarpretteren kommer til at lave en masse mål, hvor den dybdeliggende kommer i oplæggerens rolle, samt fungere som spilstation i angrebet.

Jeg fandt dog ud af med Lukaku på den plads, så kom der flere hovedstødsmål, hvilket også er en af hans kompetencer.

Mht til Bruyne, så bruger jeg ham mere og mere som dybdeliggende playmaker, men han fungere backup for Hamsik, som jeg fik billigt i første sæson. Bruyne spiller rigtig godt for mig og tror kun det vil være en gevinst hvis du bruger ham Smiley
« Seneste Redigering: 03 Jan 2013, 22:44 af Humle1337 » Logged

mikk813b
Lilleputspiller
*

« Svar #145: 04 Jan 2013, 23:21 »

Nogen som ved hvordan man kommer ud af en dårlig periode eller nogen som bare har et råd til det

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #146: 04 Jan 2013, 23:38 »

Nogen som ved hvordan man kommer ud af en dårlig periode eller nogen som bare har et råd til det

Jeg skiftede taktik da jeg havde en dårlig periode. Spillede normalt et 4-2-3-1 system, men skiftede til 4-4-2, det gav pote for mig.

JimmyGP
Manager

« Svar #147: 04 Jan 2013, 23:40 »

Taktikken, rotation og team talks Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

MadsTevez
Lilleputspiller
*

« Svar #148: 05 Jan 2013, 14:38 »

Overvejer at starte et spil med Chelsea. Står mellem dem, eller United. Tror det bliver Chelsea.

Umiddelbart vil jeg, efter jeres kommentarer, skille mig af med Torres og Terry - de lidt ældre spillere. Demba Ba ryger ind, og Falcao muligvis også. Hvad med de to backs hos Tottenham? Elsker offensive backs, hvordan er de i spillet?

Hvad får man i start budget?

Meld jer ind i gruppen på face om oddset.

"Madsens spilforslag"

Def
Juniorspiller
**

« Svar #149: 05 Jan 2013, 14:38 »

Du spiller sikkert for offensivt?
Jeg havde også en meget dårlig stime og jeg gav mit offensive spil skylden og ændrede ligesom Humle til en flad 4 mands midtbane. I stedet for 2 angribere valgte jeg dog en 4-4-1-1 da jeg syntes Chelsea har så mange rigtig gode offensive midtbanespillere (primært Mata og Oscar).
Det gav også pote her... blev ligaens mest scorende og den som lukkede færrest mål ind. Blev dog kun 2'er i PL.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010