home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Bayern München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Bayern München  (Læst 6843 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #15: 03 Aug 2013, 01:32 »

Nogen der har haft held med at gøre holdet tysk hele vejen rundt?

Overvejer nemlig at forsøge efter at jeg li har lavet et 500 mio indkøb af tysklands bedste angriber...
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #16: 03 Aug 2013, 08:14 »

hvem er Tysklands bedste angriber da
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #17: 03 Aug 2013, 10:03 »

hvem er Tysklands bedste angriber da

Jeg  vil mene at følgende spiller kandiderer til titlen, og måske også titlen som spillets bedste angriber (i hvert fald meget få der har hans klasse, kan kun finde 3 og havde to af dem i Inter da jeg smuttede derfra).

Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #18: 05 Aug 2013, 17:19 »

Jeg er igang med det tyske storhold, efter to pæne sæsoner i Napoli (mesterskab i første, samt pokal og EL semi i anden) blev jeg tilbudt jobbet i FC Bayern! (meget pudsigt at Guardiola havde taget jobbet efter Heynckes gik på pension, derefter forlod han det så for at blive spansk landstræner)

Jeg kom til et relativt dårligere Bayern hold, end det som de starter med. Alaba, Müller og Mandsukic var solgt og der var ikke købt det store ind (Nkolou den eneste nævneværdige). Da jeg gerne ville spille 4-5-1, altså lidt ala barca med 4 back kæde, en def, to cm, to IA kanter og en skarpretter på toppen, så manglede jeg virkelig en kant, da Ribery ikke var det store og Shaqiri ville være satset på venstrekant. Jeg fik så hentet Andre Schürrle for ca. 180 mio. og kan kun anbefale ham, han har spillet fuldstændig fantastisk!

Efter 3 sæsoner på Allianz er det blevet til 3 mesterskaber, 2 CL titler og en pokal titel (og naturligvis alt det andet skrammel Supercup, EU Supercup, VM osv.)

Min opstilling er:
                     Neuer (backup Ter Stegen, som jeg hentede på fri)
Lahm - Phil Jones - Badstuber - Dominguez (4.5 stjerne regen fra Barca) =backups De Sciglio, Nkolou og Boateng
                    Javi Martinez (ankermand) backup 4stjernet talent fra egne rækker
               Schweinsteiger - Toni Kroos backup Will Hughes (han er for vild!!)¨
El Sharaawy                                   Eden Hazard backups Andre Scürrle og Mario Götze (som jeg netop har fået på fri)
                      Falcao backup Damiao (som jeg også lige har fået på fri)
Spiller ret Barca agtigt med rigtig høj boldbessidelse, flydende, offensivt osv.

De bedste handler har nok været Schürrle, Will Hughes og Ter Stegen (til dels også Falcao men han kostede 340)

Ville gerne ligge screenshots op, men savet er på min brors computer.

Har i evt. forbedringer til holdet? Er i 2018 og Falcao, Lahm og Schweinsteiger er ved at være gamle.
« Seneste Redigering: 05 Aug 2013, 17:59 af imlegendary » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #19: 05 Aug 2013, 20:17 »

Jeg er igang med det tyske storhold, efter to pæne sæsoner i Napoli (mesterskab i første, samt pokal og EL semi i anden) blev jeg tilbudt jobbet i FC Bayern! (meget pudsigt at Guardiola havde taget jobbet efter Heynckes gik på pension, derefter forlod han det så for at blive spansk landstræner)

Jeg kom til et relativt dårligere Bayern hold, end det som de starter med. Alaba, Müller og Mandsukic var solgt og der var ikke købt det store ind (Nkolou den eneste nævneværdige). Da jeg gerne ville spille 4-5-1, altså lidt ala barca med 4 back kæde, en def, to cm, to IA kanter og en skarpretter på toppen, så manglede jeg virkelig en kant, da Ribery ikke var det store og Shaqiri ville være satset på venstrekant. Jeg fik så hentet Andre Schürrle for ca. 180 mio. og kan kun anbefale ham, han har spillet fuldstændig fantastisk!

Efter 3 sæsoner på Allianz er det blevet til 3 mesterskaber, 2 CL titler og en pokal titel (og naturligvis alt det andet skrammel Supercup, EU Supercup, VM osv.)

Min opstilling er:
                     Neuer (backup Ter Stegen, som jeg hentede på fri)
Lahm - Phil Jones - Badstuber - Dominguez (4.5 stjerne regen fra Barca) =backups De Sciglio, Nkolou og Boateng
                    Javi Martinez (ankermand) backup 4stjernet talent fra egne rækker
               Schweinsteiger - Toni Kroos backup Will Hughes (han er for vild!!)¨
El Sharaawy                                   Eden Hazard backups Andre Scürrle og Mario Götze (som jeg netop har fået på fri)
                      Falcao backup Damiao (som jeg også lige har fået på fri)
Spiller ret Barca agtigt med rigtig høj boldbessidelse, flydende, offensivt osv.

De bedste handler har nok været Schürrle, Will Hughes og Ter Stegen (til dels også Falcao men han kostede 340)

Ville gerne ligge screenshots op, men savet er på min brors computer.

Har i evt. forbedringer til holdet? Er i 2018 og Falcao, Lahm og Schweinsteiger er ved at være gamle.


Jeg overtog selv Bayern i 2021, hvor mange af spillerne var ret gamle. Har endelig ryddet ordenligt op i truppen og har nu 25 mand i 2023, som jeg kan stå inde for, nu med en alder under 30 for alle undtagen to.

Schürrle sendte jeg netop afsted denne sommer for en god slat penge (har regens der er bedre nu) men han er en fortræffelig kant som du bør holde på indtil de 32 stykker (var der han begyndte at dykke i formen for mig). Men mht. dit ønske om en angriber så kan du prøve at bruge ham der, han kræver måske en smule tilvending, men i mit save var han en glimrende skarpretter når mine andre angribere ikke var til rådighed eller ikke ramte boksen.

Mht Schweinsteiger, så plejer at han at være en stabil mand godt ind i 30'erne men ellers så kan du prøve at rykke  Javi Martinez frem som central midt og så find en DM til backup for din nuværende backup. Er fortaler for du lader talenterne få deres chance.

Jeg antager du bruger Lahm som højre back, i så fald ville jeg anbefale Azpilicueta til den plads, han var i klubben da jeg overtog og han har holdt et flot niveau, og er faktisk min ældste spiller på holdet nu.

Til angrebet ville jeg gå efter en ung regen eller lign, synes altid der er en del at vælge og vrage imellem, i hvert fald har jeg ikke siden 2018 sæsonen hvor jeg var i At Madrid brugt en angriber der eksisterede fra spillets start. Men prøv evt. Welbeck han var god i den periode i mit save.

Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010