home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1361 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Paris Saint-Germain
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Paris Saint-Germain  (Læst 19401 gange)
Gungner
Gæst

Sv: Paris Saint-Germain
« Svar #15: 11 Mar 2013, 15:37 »

Wow, det går skidt...
Ved ikke om det er taktikken eller de kæmpe ego'er der skal prøve at komme overens.
Men vandt 1-0 hjemme over Lorient, ikke overbevisende, langt fra.
Kæmpede så med overhovedet at få et 2-2 resultat hjem ude mod Ajaccio.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #16: 11 Mar 2013, 17:28 »

Wow, det går skidt...
Ved ikke om det er taktikken eller de kæmpe ego'er der skal prøve at komme overens.
Men vandt 1-0 hjemme over Lorient, ikke overbevisende, langt fra.
Kæmpede så med overhovedet at få et 2-2 resultat hjem ude mod Ajaccio.

Er også lige startet med PSG. Har indtil videre købt Crisciti, Volland, Luiz Gustavo og Alderweireld. Det betyder så også at jeg har et hold, hvor over halvdelen er helt og aldeles nye i fransk fodbold og PSG. Det kunne godt være forklaringen på hvorfor det går mindre godt. Smiley

Kristensen86
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 11 Mar 2013, 17:55 »

Et godt råd er at spil det første halve år, og håb på det ikke går så skidt at man blir fyret som jeg gjorde første gang, men anden gang lagde jeg nr.4 til janunar, men endte med en flot anden plads, efter OM som smuttede af med 7 point, men giv det et forsøg og hent unge franskmænd, jeg har held og succes med Varane fra real madrid og Zouma , de er klasse køb

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #18: 11 Mar 2013, 18:10 »

Et godt råd er at spil det første halve år, og håb på det ikke går så skidt at man blir fyret som jeg gjorde første gang, men anden gang lagde jeg nr.4 til janunar, men endte med en flot anden plads, efter OM som smuttede af med 7 point, men giv det et forsøg og hent unge franskmænd, jeg har held og succes med Varane fra real madrid og Zouma , de er klasse køb

Tror du har ret i at man lige skal lade dem lære hinanden og klubben at kende. Smiley

Kristensen86
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 11 Mar 2013, 20:06 »

jeps og vent så med de store signings og få det bedste udaf det hold du har, så kommer man langt Wink

Gungner
Gæst

« Svar #20: 12 Mar 2013, 15:26 »

Problemet er dog at bestyrelses formanden forventer store signings, så hvis du ikke performer eller signer et stort navn, så er det ud af vagten inden de 6 måneder er gået.

Camus
Gæst

« Svar #21: 12 Mar 2013, 16:17 »

Problemet er dog at bestyrelses formanden forventer store signings, så hvis du ikke performer eller signer et stort navn, så er det ud af vagten inden de 6 måneder er gået.
Kan man før man køber en spillere vide om han er et "stort" navn eller ej? Altså jeg kan godt gætte at Messi er et fint navn at hente, men altså udover det..?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #22: 12 Mar 2013, 16:30 »

Kan man før man køber en spillere vide om han er et "stort" navn eller ej? Altså jeg kan godt gætte at Messi er et fint navn at hente, men altså udover det..?
Mit bud ville være, hvis man gik ind under deres historie, og kiggede hvordan deres omdømme var Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #23: 12 Mar 2013, 16:44 »

Altså jeg købte Keisuke Honda fra CSKA Moskva, og han talte da som et stort navn...

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #24: 12 Mar 2013, 17:43 »

Criscito talte også, for mig, som et stort navn. Smiley Tror det er lidt en penge ting for dem. Smiley

Camus
Gæst

« Svar #25: 12 Mar 2013, 18:05 »

Mit bud ville være, hvis man gik ind under deres historie, og kiggede hvordan deres omdømme var Smiley
Ja, er et godt bud.  Kan se Honda og Criscitos omdømmer er kontinentalt, så måske det er kravet for at være et stort navn.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #26: 12 Mar 2013, 18:08 »

Ja, er et godt bud.  Kan se Honda og Criscitos omdømmer er kontinentalt, så måske det er kravet for at være et stort navn.

Det må jo så være konklusionen. Wink

Gungner
Gæst

« Svar #27: 13 Mar 2013, 00:36 »

Fik 1-1 i min tredje liga-kamp, hjemme mod Bordeaux. I det mindste har jeg da ikke tabt endnu...
Er kommet i Champions League gruppe med Chelsea, Zenit og Celtic.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #28: 13 Mar 2013, 00:40 »

Fik 1-1 i min tredje liga-kamp, hjemme mod Bordeaux. I det mindste har jeg da ikke tabt endnu...
Er kommet i Champions League gruppe med Chelsea, Zenit og Celtic.

Sgu da en rimelig træls gruppe!  Ubeslutsom

Gungner
Gæst

« Svar #29: 13 Mar 2013, 04:58 »

Jeps. Når jeg spiller som en flok børnehave børn i ligaen, kan jeg ikke se hvordan jeg skal få bare et enkelt point i CL.

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010