home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 103813 gange)
dcallesen
Lilleputspiller
*

Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #405: 08 Jun 2013, 17:23 »

Jeg bad bestyrelsen om at bygge nyt så snart jeg startede spillet. Det gjorde at jeg blev nød til at sælge kaboul for 350+ mio  men imo så var det det værd da det nu er overstået og jeg har fået købt en kanon erstatning Smiley

Hvordan ser dit hold ud whispers?

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #406: 08 Jun 2013, 18:02 »

Tak for de gode og hurtige svar. Jeg må igang med et Spurs save.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #407: 09 Jun 2013, 17:30 »

Så blev tredje sæson færdigspillet, og hvilken en!
Det blev til i alt 6 ud af 7 trofæer. Den europæiske super cup, charity shield, carling cup, FA cup, vm for klubhold og premier league.
Premier league blev vundet efter en fantastisk anden halvdel af sæsonen, og jeg vandt med 7 point ned til Manchester City.
Det eneste mål for sommerens transfer vindue er at hente David Alaba, men det er umuligt at vriste ham fri fra United. Derudover vil jeg kigge på en defensiv midtbane, som kan agere backup og for at skabe noget bredde.

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

« Svar #408: 13 Jun 2013, 20:10 »

Jeg er ved at gå i stå med mit save med Eastleigh.
Så jeg tror Tottenham vil være mit næste save, men jeg vil prøve noget nyt.
Jeg vil prøve at lave et Tottenham hold kun baseret af spillere fra England, Skotland, Wales, Nordirland og Irland.
Jeg vil forsøge at gøre det indenfor 5 år.
Er der nogen som har prøvet dette før, og hvad synes folk om ideen?
Der er nogle spillere som jeg godt vil hente som er i spillet nu, men ellers regner jeg med at det skal være regens.
De spillere jeg gerne vil hente er:
Phil Jones
Luke Shaw
Danny Welbeck
Alex Oxlade-Chamberlain
Raheem Sterling
Jack Butland
Andre som folk kan anbefale?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #409: 13 Jun 2013, 20:30 »

Jeg vil prøve at lave et Tottenham hold kun baseret af spillere fra England, Skotland, Wales, Nordirland og Irland.
Der er nogle spillere som jeg godt vil hente som er i spillet nu, men ellers regner jeg med at det skal være regens.
Phil Jones
Luke Shaw
Danny Welbeck
Alex Oxlade-Chamberlain
Raheem Sterling
Jack Butland

Luke Shaw og Raheem Sterling har jeg på mit Tottenham og har haft dem i start 11'eren siden de begge var 17 år gamle, og her 10 år efter er de fuldstændig vanvittige begge to!

ptrN
Manager

« Svar #410: 13 Jun 2013, 20:32 »

Phil Jones
Luke Shaw
Danny Welbeck
Alex Oxlade-Chamberlain
Raheem Sterling
Jack Butland

Ben McLaughlin fra Everton udvikler sig helt vildt, er irsk, og kan sagtens være en habil backup på højrebacken i fremtiden. Havde et spil med Everton hvor han på to sæsoner steg 4-6 stats i alle de nødvendige på en back-plads. Jeg har aldrig oplevet noget lignende.

welbz is dat guy

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

« Svar #411: 13 Jun 2013, 20:36 »

Ben McLaughlin fra Everton udvikler sig helt vildt, er irsk, og kan sagtens være en habil backup på højrebacken i fremtiden. Havde et spil med Everton hvor han på to sæsoner steg 4-6 stats i alle de nødvendige på en back-plads. Jeg har aldrig oplevet noget lignende.
Tak, ham vil jeg overveje grundigt, hvis du siger han bliver så god som du siger!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #412: 13 Jun 2013, 20:36 »

Tak, ham vil jeg overveje grundigt, hvis du siger han bliver så god som du siger!
John Stones fra Everton kan også blive rigtig god, han kan spille centralt og højreback Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #413: 13 Jun 2013, 20:37 »

Så blev tredje sæson færdigspillet, og hvilken en!
Det blev til i alt 6 ud af 7 trofæer. Den europæiske super cup, charity shield, carling cup, FA cup, vm for klubhold og premier league.
Premier league blev vundet efter en fantastisk anden halvdel af sæsonen, og jeg vandt med 7 point ned til Manchester City.
Det eneste mål for sommerens transfer vindue er at hente David Alaba, men det er umuligt at vriste ham fri fra United. Derudover vil jeg kigge på en defensiv midtbane, som kan agere backup og for at skabe noget bredde.

Hvordan ser dit hold i indtil videre? Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #414: 15 Jun 2013, 22:27 »

Hvordan ser dit hold i indtil videre? Smiley
[/quote
hvordan er det man tager screenshots?Smiley så kan jeg lige smide et billed op.
Hold kæft hvir er Zuma vild! Hattrick mod hull Smiley fantastisk defensiv og vanvittig på hjørne Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #415: 15 Jun 2013, 22:28 »

Ved ikke lige hvad jeg fik lavet der Smiley haha

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #416: 15 Jun 2013, 22:38 »

Så blev United smadret med samlet 8-2 i champions league semifinalerne! Hævnen er sød.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #417: 23 Jun 2013, 18:46 »

Nu må det da vidst være min tur til at fortælle lidt Smiley

Efter en hel igennem rædselsfuld 1. sæson, der bød på taktik-skifte 3 gange, en Gareth Bale med skader og ude af form, et exit i Europa League gruppespillet efter nederlag i sidste runde og en skuffende 6. plads i BPL er jeg nu ved at være klar til at tage hul på 2. sæson.

Der skulle ske noget helt nyt, og taktikken er derfor ændret til en standard 4-4-1-1 og holdet helt store stjerne, Gareth Bale, er blevet solgt. United hostede op med 390 mio. kr. og da buddet i første omgang blev afvist, blev Bale utilfreds og så måtte han jo afsted. Ingen er større end holdet.

Holdet er desuden blevet suppleret af hele 10 regens mellem 15-17 år, der helt sikkert vil blive fremtiden. Lige nu lejes de ud hvis de ikke kan få en mentor i klubben.

Derudover er Adebayor røget til United for 75 mio. kr. og Adam Smith til Reading for 40 mio. kr.

Sådan ser holdet ud. Jeg vil gerne tilknytte en kantspiller eller to mere, samt en kvalitetsangriber der kan aflaste Jovetic - ellers er holdet ved at være klar til at kæmpe for at komme med i CHL.

Jeg har stadig 485 mio at købe for og jeg bruger kun 9,8 mio om ugen på løn af et budget på 14,8 mio, så der er penge nok på kistebunden?

Jeg fortrækker britiske spillere, så hvem vil i foreslå?

Peace out!

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #418: 23 Jun 2013, 20:24 »

Ved ikke lige hvad jeg fik lavet der Smiley haha
Men du skulle gerne tage SS's på Alt+F9, også ender billede inde i Dokumenter-Sports Interactive-Football Manager 2013-Screenshots Smiley også kan du uploade dem til nettet Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #419: 23 Jun 2013, 20:27 »

@Fraize
Jeg ville da sige du skal kigge på Luke Shaw, jeg har selv hentet ham til mit Tottenham hold, og bruger ham stadig nu her i 2024/25 sæsonen, dog er han ved og blive matchet af en 20 årig regen Smiley

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010