home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 104126 gange)
SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #165: 14 Dec 2012, 11:52 »

Vanvittig første sæson, vandt PRL og Europa cuppen. PRL blev afgjort i de sidste tre kame, City lå tre point over mig da der var tre kampe tilbage, jeg havde Villa og de havde Liverpool, vi tabte begge, så nu var der kun 2 kampe til at hente et 3 points forspring, men jeg skulle møde City i næste kamp, jeg valgte at give welbeck en pause efter en hård sæson med skader, så Adebayor måtte starte i front som eneste angriber i truppen, han vælger så at få et rødt kort efter 10 minutter, og derefter kommer city hurtigt på 1-0, efter halvlegen scorer city med det samme til 2-0 og jeg tænkte "det var det mesterskab...", 10 mand og bagud 2-0 til city.. Jeg prøvede at smide bale i front efter 50 minutter, og da der var spillet 60 minutter lavede jeg en Everton og smed fellaini i top og valgte ham som targetman med bolde i panden, han scorer så  2 minutter efter, 5 minutter efter scorer han på hjørne til 2-2 og så lukker mit nye indkøb Griezmann kampen i sin debut kamp til 3-2, vanvittig kamp..

Welbeck(41 mål i 37 kampe) og Bale (27 assist og 7 mål) blev de helt store helte.

Awards:
Årets manager
Spillernes spiller - Welbeck
Årets spiller - Bale
Årets unge spiller - Caulker
Gyldne handske - Lloris
- Super sæson!
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________________

Til den nye sæson har jeg solgt gylfi, parker, gallas, bennet, og købt nogle regens der ser vanvittige ud..

« Seneste Redigering: 14 Dec 2012, 11:54 af SirAlexFergie » Logged

Gazza
Juniorspiller
**

« Svar #166: 14 Dec 2012, 16:14 »

Vanvittig afslutning, SirAlexFergie.

Det lyder som et helt genialt spil.

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

Bourinho
Ynglingespiller

« Svar #167: 15 Dec 2012, 22:21 »

SirAlex:
Lyder som et super fedt save. Hvilken formation og indstillinger bruger du??
Og fodrer du Welbeck med bolde i dybden siden har spiller så vildt, for ud over at være Rommedahl
hurtig er han jo rimelig elendig.... Rent faktisk kunne han jo være Rommedahl Wink

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #168: 17 Dec 2012, 16:35 »

Så blev første sæson spillet færdig og hvilken en sæson! Lå på anden pladsen i lang tid og først i næstsidste kamp i PrL overhalede jeg City som ellers har ligget på førstepladsen det meste af sæsonen! og nåede helt op på 95% tillid.  Nå men til de tørre tal:

Vandt PrL
Vandt FA Cup
Vandt Carling Cuppen
Vandt Europa League
Har kun tabt én kamp hele sæsonen!!

Er så stolt af mit Spurs hold! Alle har spillet rigtig godt! Wellinton til 7.32, Ba til 7.43, Defoe til 7.55, lloris havde 23 clean sheets og Bale til 7.65.

Af indkøb i starten af første sæson blev der købt: Ademilson, Demba Ba,  Adryan, Okore og Wellington Nem. Regner med at sælge en smule ud her i næste transfer vindue da jeg synes jeg har nogle overflødige spillere.

Screens: http://i.imgur.com/U7jBc.png http://i.imgur.com/S89uV.png http://i.imgur.com/mGUKE.png http://i.imgur.com/EUgS7.png

I må sige til hvis i vil se nogle specifikke screenshots!
« Seneste Redigering: 17 Dec 2012, 16:37 af whispers » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #169: 17 Dec 2012, 16:50 »

Kunne godt tænke mig at se et af din taktik Smiley

BTW lyder som en utrolig sæson! Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #170: 17 Dec 2012, 16:57 »

Kunne godt tænke mig at se et af din taktik Smiley

BTW lyder som en utrolig sæson! Smiley
http://i.imgur.com/5XOmq.jpg Her Smiley i må undskylde at jeg har fjernet navnene på taktikken men synes de er lige voldsomme nok i navnene så tænkte at jeg ville fjerne dem hvis der var et lidt yngre publikum der læste med Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #171: 17 Dec 2012, 22:34 »

Ville i sælge kaboul for 335 millioner? og adebayor for 13x?

bøvle
Manager

« Svar #172: 17 Dec 2012, 22:39 »

Ja og ja som udgangspunkt. Hvor langt er du henne ?

Der kan købes mindst ligeså gode erstatninger og også bedre for de penge !! Smiley

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #173: 17 Dec 2012, 22:39 »

Hvis du siger 335 for Kaboul og 130 for Adebayor, så ja for helvede, ud af porten med dem!

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #174: 17 Dec 2012, 22:44 »

Ja og ja som udgangspunkt. Hvor langt er du henne ?

Der kan købes mindst ligeså gode erstatninger og også bedre for de penge !! Smiley
Pre-season til anden sæson Smiley hvem vil du anbefale istedet?

Hvis du siger 335 for Kaboul og 130 for Adebayor, så ja for helvede, ud af porten med dem!
Haha ja okay der er stemning for det åbenbart Peace nogle anbefalinger? gerne en hurtig angriber

bøvle
Manager

« Svar #175: 17 Dec 2012, 22:50 »

Helt klart Zouma til midterforsvaret. Eller Varane i Madrid. Ellers er der jo Ryan Shawcross i england. Der er masse og ta af. Sig bare til, hvis det er. Måske endda Sakho fra PSG, men der tvivler jeg lidt mere.

Hector Moreno, Papadopolus (stav) fra schalke. Masser af muligheder.

Mht angribere. Hvad så med at "go brazillian"? Wink Damiao eller Ademilson. Ellers er det vovede bud at hente Javier Hernandez i United eller jokeren Levandowski i Dortmund....

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #176: 18 Dec 2012, 10:12 »

Helt klart Zouma til midterforsvaret. Eller Varane i Madrid. Ellers er der jo Ryan Shawcross i england. Der er masse og ta af. Sig bare til, hvis det er. Måske endda Sakho fra PSG, men der tvivler jeg lidt mere.

Hector Moreno, Papadopolus (stav) fra schalke. Masser af muligheder.

Mht angribere. Hvad så med at "go brazillian"? Wink Damiao eller Ademilson. Ellers er det vovede bud at hente Javier Hernandez i United eller jokeren Levandowski i Dortmund....
Zouma vil de have 250 mio for. Damiao vil de have 500-600 mio for og ademilson har jeg Peace vil dog lige kigge på de andre! Kom gerne med flere anbefalinger Smiley de vigtigste pladser der skal forstærkes er nok FV, FC og Angriber Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #177: 18 Dec 2012, 10:23 »

Kan helt klart anbefale Schennikov til din venstreback, en hurtig angriber er nok et større problem, men Zouma bliver vildt god, Shawcross er lidt langsom, men han er helt sikkert også et skud værd.

Hvem har været så langt ude i skoven at de har villet betale de penge for de to?

bøvle
Manager

« Svar #178: 18 Dec 2012, 11:04 »

Zouma vil de have 250 mio for. Damiao vil de have 500-600 mio for og ademilson har jeg Peace vil dog lige kigge på de andre! Kom gerne med flere anbefalinger Smiley de vigtigste pladser der skal forstærkes er nok FV, FC og Angriber Smiley

Jaja korrekt, vildt mange penge. Selvom jeg næsten mener det er et røverkøb. Han bliver KUN dyrere, og du har jo lige fået 335 fra Kaboul, så synes faktisk du skal overveje det Smiley

Enig i Damses bud på VB - ku blive et ondt forsvar !

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #179: 18 Dec 2012, 11:50 »

Kan helt klart anbefale Schennikov til din venstreback, en hurtig angriber er nok et større problem, men Zouma bliver vildt god, Shawcross er lidt langsom, men han er helt sikkert også et skud værd.

Hvem har været så langt ude i skoven at de har villet betale de penge for de to?
Ham vil jeg kigge nærmere på! Smiley City køber nok kaboul for 325 istedet for 335.. (kan leve med de 10 mio forskel) og PSG er meget interresseret i at købe adebayor for 137M på afbetaling hvilket også er okay da der så også kommer en månedlig strøm af penge Smiley

Jaja korrekt, vildt mange penge. Selvom jeg næsten mener det er et røverkøb. Han bliver KUN dyrere, og du har jo lige fået 335 fra Kaboul, så synes faktisk du skal overveje det Smiley

Enig i Damses bud på VB - ku blive et ondt forsvar !
Synes bare 250 mio er mange penge for en forsvars spiller Opstemt men får scoutet Schennikov nu her

BTW: Overvejer at sælge Dempsey for 60 mio ca da jeg har både wellington nem, Adryan, Dembele og Gylfi (som jeg dog også overvejer at sælge) der kan spille OMC
« Seneste Redigering: 18 Dec 2012, 12:07 af whispers » Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010