home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 96553 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Tottenham Hotspur F.C.
« : 26 Okt 2012, 20:16 »





Info
Tottenham Hotspur F.C. som er klubbens fulde navn er i daglig omtale normalt bare kaldet Spurs. Klubben hører hjemme i det nordlige London og har hjemmebane på White Hart Lane, klubben spiller som de fleste ved i den bedste engelske række.

Sidste gang klubben vandt den bedste engelske række er før tiden med Premier League, det var helt tilbage i 1961. Klubben har et godt ry blandt de fleste englændere da det er et offensivt tænkende hold og fordi de ikke har en ikke brite som chairman. Klubben er ejet af ENIC group og ejeren af ENIC group, Joe Lewis, har valgt at en af hans gode venner Daniel Levy skal sidde som højeste mand i klubben. Daniel Levy er kendt som en hård forhandler som formår at få en høj pris for den spiller han sælger, men samtidigt er han også kendt for at få de spillere han gerne vil have til udsalgspris. De bedste eksempler må være Modríc, Berbatov og Carrick, og den modsatte vej tænker jeg på Van der Vaart og Adebayor.

Sommer 2012
Klubben fyrede i sommers den engelske presses kæledække Harry Redknapp og ansatte den unge André Villas Boas. Af nye ansigter op til den nye sæson kan der nævnes Hugo Lloris, Jan Vertoghen, Moussa Dembélé, Gylfi Siggurdson, Clint Dempsey og sidste års lejesvend Emmanuel Adebayor. Ud røg et par bredde spillere samt Luka Modric, Rafael Van der Vaart og legenden Ledley King som valgte at indstille sin karriere.

Truppen består derfor af;
Målmænd:
Hugo Lloris
Brad Friedel
Carlo Cudicini
Hurelho Gomes

Backs:
Kyle Naughton
Kyle Walker
Benoit Assou-Ekotto

Center Backs:
William Gallas
Michael Dawson
Steven Caulker
Younes Kaboul
Jan Vertoghen

Central Midtbane:
Scott Parker
Sandro
Tom Huddlestone
Moussa Dembélé
Gylfi Siggurdson
Jake Livermore

Wings:
Gareth Bale
Aaron Lennon
Andros Townsend
Lago Falqué

Angribere:
Emmanuel Adebayor
Jermain Defoe
Clint Dempsey.



Foretrukken opstilling:

                              Hugo Lloris
Kyle Walker - Younes Kaboul - Jan Vertoghen – Ekotto
                 Scott Parker – Moussa Dembélé
Aaron Lennon – Gylfi Siggurdson – Gareth Bale
                        Emmanuel Adebayor

Styrker og svagheder
Holdets stærke sider er helt klart i det centrale forsvar, den defensive del af midtbanen, samt Gareth Bale. De steder man trods alt ikke burde kigge efter forstærkninger er på målmandsposten, højre siden og helt fremme. Synes godt man kunne finde en bedre offensiv midt samt bold styrende midtbane spiller.

Glæder mig til at komme rigtigt i gang på fredag, spillet i betaen bliver bare lidt hygge for at tjekke de nye features, håber i vil dele jeres erfaringer. God spille lyst.
Logged

retov4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #1: 29 Okt 2012, 11:00 »

er i starten af 3 sæson med tottenham.. vandt ligaen i første sæson med hele 2 pont ned til chelsea , efter indkøb af subotic(dortmund) , pander ( hannover), m´villa ( rennes)  fik jeg ligaens bedste forsvar. hugo Lloris vandt den gyldne hanske Wink

i 2. sæson, sku der bbruges penge, købte offensivt ind i form af james rodriguez( porto) og javier hernandez ( man utd ). det blev til en anden plads i ligaen, men tilgengæld kom den helt store triumf i champions league, hvor jeg slog real madrid i finalen efter forlænget spilletid.  funny

til starten af 3. sæson har jeg købt shaqiri ( bayern ) for 180 mil. . var tæt på at få Falcao , men han vlgte pengene 1.7 mill om ugen og arsenal .. ville også gerne ha købt en venstre back, men  der var ikk lige den rette spiller på markedet


så min start opstilling ser således ud

                        Lloris
Walker  - Subotic - verthongen - ekotto

shaqiri - m´villa   -  sandro    - G. Bale

                J. Rodriguez

                 Adebayord

titler indtil videre - 1 x premier league - 1 x charity shield - 1 x Champions league - 1 x Europæisk Super cup.

så målet er nu at vinde de resterende cups. ( VM - Carling/liga cup - FA Cup. )

til dem som mangler en klub som ikk er at finde i det øverste lag i deres liga er tottenham et godt valg,. da truppen er ung og god og man har masser af penge at købe for, startede med 225 mil i første sæson.






Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #2: 29 Okt 2012, 12:20 »

Retov4
Kan du smide ss op af transfers og evt. taktik? :-)
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #3: 29 Okt 2012, 14:28 »

Starter også med Tottenham nu her.
Skal nok skrive når jeg lige er færdig med venskabskampene Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #4: 29 Okt 2012, 17:39 »

Efter en utrolig sløj start på sæsonen, er jeg efter hånden kravlet op ad i tabellen til en 7. plads med 8 point op til Stoke på 2. pladsen.

Samt skal det lige nævnes at jeg elsker den fackt at man i det nye spil kan bede om en urimelig lav løn til sig selv, er lige gået fra at få 65.000 pund om ugen til kun 16.500, det må jeg sige er positivt, nu når spillere er blevet så grådige pga. skatten...
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #5: 29 Okt 2012, 18:05 »

Starter nok også på spurs her lidt senere Smiley

Damse1994 - Så vild er deres lønkrav da heller ikke synes jeg? Det virker somom det er slemmere i f.eks spanien
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #6: 29 Okt 2012, 18:12 »

Starter nok også på spurs her lidt senere Smiley

Damse1994 - Så vild er deres lønkrav da heller ikke synes jeg? Det virker somom det er slemmere i f.eks spanien

Har ikke haft så meget tid så har kun nået en halvsæson indtil videre med Spurs, men hvergang jeg vil forlænge en kontrakt, vil mine spillere have omkring det dobbelte og agenterne synes jeg er meget svære at få til at gå ned i deres krav.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #7: 29 Okt 2012, 20:07 »

Jeg har også gang i et spil med Spurs, ligger efter 24 kampe på en delt første plads a point med City.

Efter lidt taktik forsøg i starten spiller jeg nu en flad 4-4-2 formation.

Som her midt i januar transfer vinduet har følgende ideal opstilling.


                       Lloris
Walker  - Kaboul - Verthongen - Ekotto

Lennon - Parker  -  fellaini       - Bale

 Defoe/Abel Hernandez  -  Falcao

Falaco er kun lige indkøbt og har debut til gode.

« Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 20:12 af Sunbao » Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #8: 29 Okt 2012, 20:17 »

Hvad måtte du slippe for Falcao? Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #9: 29 Okt 2012, 20:18 »

Jeg har også gang i et spil med Spurs, ligger efter 24 kampe på en delt første plads a point med City.

Efter lidt taktik forsøg i starten spiller jeg nu en flad 4-4-2 formation.

Som her midt i januar transfer vinduet har følgende ideal opstilling.


                       Lloris
Walker  - Kaboul - Verthongen - Ekotto

Lennon - Parker  -  fellaini       - Bale

 Defoe/Abel Hernandez  -  Falcao

Falaco er kun lige indkøbt og har debut til gode.



Ser godt ud, hvad gav du for Fellaini? Er selv lige startet op med dem, og skal til at finde ud af hvor jeg vil forstærke mig.
Har du lagt noget tid i træningen?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #10: 29 Okt 2012, 20:35 »

14.25 mill pund og 40 for Falcao.

Sandro solgt for 25 og islændingen for 15, begge til PSG.

Næh har jeg overladt til assen.
Logged

retov4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #11: 30 Okt 2012, 07:31 »

og hvordan er det nu lige man hiver sine ss ned ? så de ka lægges ind her?

vildt du har ku få falcao i vinterpausen. han har været umulig i mit spil..

og ja har samme opfattelse af at spillerne kræver det helt vilde,. måtte op og give sandro 950.000 om ugen før han ville forlænge. og bale røg lige op på 1.600.000 så det nogle dyre herrer.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #12: 30 Okt 2012, 08:44 »

Okay.

Gør Falcao det godt?
Hvis han altså har fået debut? Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #13: 31 Okt 2012, 22:05 »

Nå så er jeg klar til anden sæson efter en fantastisk slutspurgt nåede jeg 2. pladsen. Chelsea måtte nøjes med 5. pladse, karma is a bitch, og Arsenal blev kun nummer 7 og endte derfor med ikke at skulle spille noget som helst europæisk  funny efter kun 31 runder havde City sikret sig mesterskabet og de to sidste i CL blev UTD og Stoke.

Smuttet er Friedel (fri), Tom Huddlestone (8,5 mio.), Clint Dempsey (5,5 mio.), Demba Ba (14 mio.), Mousa Dembélé (12,5 mio.) og Emmanuel Adebayor (8 mio.)

Ind er så kommet Radamel Falcao (38,5 mio.), Isco (24,5 mio.), Vincent Enyeama (lån)

Isco ville jeg bare have, han underskrev desværre en ny kontrakt 7 dage før jeg fik transferbudgettet og hans frikøbsklausul steg derfor desværre fra 17,5 til 24,5, jeg håber på efter at han tyndet ud i truppen at de unge kan få en chance.

Min opstilling vil nok blive:
                 Lloris
Walker - Caulker - Vert - Ekotto
         Parker - Banega
      Lennon - Isco - Bale
                 Falcao

Derudover fik jeg et ønske igennem der gør at Hoddle Stadium med plads til knap 50.000 mennesker i 2014.

Så nu skal jeg bare i gang med træningskampene og se hvad holdet kan, målet er at sikre endnu en omgang CL fodbold...
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #14: 01 Nov 2012, 16:34 »

Okay.

Gør Falcao det godt?
Hvis han altså har fået debut? Smiley

Har ikke lige få spillet de sidste dage, men han scorede kampens eneste mål i sin debut, og skal så til at spille videre nu.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010