|
ptrN
|
|
Han kan slet ikke forhandles længere ned.. Det er der problemmet ligger. Men er ret sikker på budgettet kan holde  Har over 150 mio plus på balancen og i lønbudgettet har vi også over 100k ledigt  150 mil på balancen 1,5 år inde i spillet med Brøndby. Hvordan kan det lade sig gøre?
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Heckmann
|
|
Køber: Man Utd (mig)
Første vintertranfervindue .
Har fået accepteret køb af både Adryan og Jovetic. Har desværre kun råd til den ene af dem. Spørgsmålet er bare hvem jeg skal vælge? Jeg har solgt Javier Hernandez, da han efter utallige chancer på førsteholdet ikke havde formået noget som helst. Derimod bomber Rooney, Van Persie og Welbeck kasser ind.
Og hvor god er Jovetic på den offensive midt?
|
|
|
|
|
|
"Don't fuck with mediocrity eliminate it"
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
150 mil på balancen 1,5 år inde i spillet med Brøndby. Hvordan kan det lade sig gøre?
Jeg er ikke helt sikker. Kan det være fordi savet var startet i starten af spillets livscyklus? Også har CHL gruppespil og superliga sejr gjort sit  EDIT: balancen er efter et nærmere kig på 120 mil ca.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bryllen
|
|
JEg har allerede pengene til Neymar. Men jeg valgte allligevel at sælge. Bony og Doumbia er lige kommet til på fri transfer nemlig.  Og Skrtel er også væk. gode handler  hvem har du hentet som erstatning for Skrtel ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Køber: Man Utd (mig)
Første vintertranfervindue .
Har fået accepteret køb af både Adryan og Jovetic. Har desværre kun råd til den ene af dem. Spørgsmålet er bare hvem jeg skal vælge? Jeg har solgt Javier Hernandez, da han efter utallige chancer på førsteholdet ikke havde formået noget som helst. Derimod bomber Rooney, Van Persie og Welbeck kasser ind.
Og hvor god er Jovetic på den offensive midt?
Ville nu nok købe Jovetic, personligt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ContadorFreak
Lilleputspiller
|
|
Køber: Tottenham (mig) Spiller: Jovetic Pris: 150.000.000 kr.
Deal ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Contador, DEAL! 150 mio. er et godt tilbud at få på Jovetic!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Køber: Tottenham (mig) Spiller: Jovetic Pris: 150.000.000 kr.
Deal ?
Ja deal. Han er rigtig dygtig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Jeg er lige startet med Bayern, og City byder samlet 450 millioner for Thomas Müller. Deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Jeg er lige startet med Bayern, og City byder samlet 450 millioner for Thomas Müller. Deal eller no deal?
Det er mange penge. Tror næsten du ville kunne få bedre spillere end Müller. Men hvis du vil have et rigtig tysk hold så skal du selvfølgelig holde fast i ham! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Køber: Saint-Etienne (mig) Sælger: PSV Spiller: Wijnaldum Pris: 32 mio. Sæson: Vinterpausen i 3. sæson.
Deal - No Deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Det er mange penge. Tror næsten du ville kunne få bedre spillere end Müller. Men hvis du vil have et rigtig tysk hold så skal du selvfølgelig holde fast i ham!  Valgte at sige nej tak, da han er utrolig vigtig for mit presspil. Tak for det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Køber: Saint-Etienne (mig) Sælger: PSV Spiller: Wijnaldum Pris: 32 mio. Sæson: Vinterpausen i 3. sæson.
Deal - No Deal?
Klar Deal, da jeg fik ham til mit Swansea game på fri var han vildt på højrekant.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Klar Deal, da jeg fik ham til mit Swansea game på fri var han vildt på højrekant.
Okay  Tak for det hurtige svar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Risom
|
|
Jeg kan få både Willian og Honda på fri transfer i 2. sæson til den stort set samme løn. Jeg har dog kun råd (og plads) til den ene. Hvem af dem skal jeg signe?
|
|
|
|
|
|
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
|
|
|
|