home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AC Milan
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 18206 gange)
Oliveragr
Gæst

Sv: AC Milan
« Svar #15: 02 Nov 2012, 17:18 »

4 første venskabskampe blev som følge:
Nederlag på 4-2 mod Juve, sejr på 1-0 over Beira Mar, nederlag på 5-2 til Bayer og et nederlag på 4-0 til everton. Er dog kommet ovenpå nu, hvor jeg vandt de to sidste venskabskampe og fik 1-1 mod Fiorentina. Men stadig, wow det var en ringe start.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #16: 02 Nov 2012, 19:22 »

Så har jeg valgt at starte op med Milan igen. da rigtig mange fejl er blevet rettet Smiley
- har valgt at lave min egen taktik, en 4-3-2-1 og det er gået godt indtil videre har vundet de  første Serie A kampe Smiley
- inegn købt endnu, men får 2 talenter til januar.
- har solgt flamani efter som jeg ikke mener er god nok Smiley

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 07 Nov 2012, 15:17 »

Argh.!!

3 kampe i træk med uafgjort(roma, sampdoria og Calgari, alle endte 2-2) og så et nederlag på hjemmebane på 2-1 til Juve.

Er jeg den eneste der har problemer med disciplinen.?
Jeg fik 2 røde kort mod Juve.

Og generelt lukker jeg sindsygt mange mål ind..
Jeg spiller 4-1-2-1-2

Love the Blues

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #18: 07 Nov 2012, 22:44 »

Kan nikke genkende til det med disciplinen, og mål lukkede ind(manglende evne itl at lukke kampen)

Får simpelthen så mange gule kort = spillere med karantæne konstant..
Har dog haft succes med en 4-3-2-1 hvor man spiller med tre centrale, to offensive og en angriber. Tricket er så at de to offensive er inderste angribere, sat til at løbe i hullerne, og angriberen er dybdeliggende, det virker til at have skabt et modspil der fungerer nogenlunde.. Blandt andet 5-1 hjemme over Juve. Nu har jeg dog lige tabt 2-1 til Fiorentina hjemme. Tror simpelthen det handler om at være tålmodig med Milan. Tror ikke det kan lade sig gøre at knække koden fuldstændig i første sæson.

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 07 Nov 2012, 22:48 »

Ligger nr. 2 lige point med Juve som er 1'er efter 10 kampe, jeg spiller 4-3-3 med en def midt og kanter :-)

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 07 Nov 2012, 22:53 »

Back: Fullback auto
Center Backs: Begrænset forsvarer
Def midt: Def midt support
Central midt: CM Angreb og Fremskudt playmaker support
Kanter: Inderste angriber
Angriber: Skarpretter

Stiller op:
Abbiati
Abate Mexes Acerbi De Scigilo
Nocerino
Boateng Montolivo
El Shaarawy Robinho
Pato

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 07 Nov 2012, 23:06 »

Holdinstruktioner
Stil: Flydende
Strategi: Kontrollér
Afleveringsstil: Kortere
Kreativ frihed: Mere udfolende
Skærme af: Standard
Tackling: Mere Aggr
Markering: Zone
Bevægelse frihed: Standard 

Defensiv Linje: Højt pres
Bredde: Normal
Tempo: Normal
Tidspild: Nogle gange
Fokus på afl: Blandet
Kontra ang: Nej
Spil på offside: Nej

leklik
Lilleputspiller
*

« Svar #22: 08 Nov 2012, 00:13 »

Er selv startet op med milan og deltog i dm challenge. har nu fortsat spillet og efter 27 kampe i sæsonen er jeg 1'er med 3 point ned til juve.

Har dog erkendt at holdet ikke er det stærkeste i år og økonomien er en verden for sig. Har dog indtil videre succes med god gammeldags italiensk cattenacio, da jeg veksler mellem 5-3-1-1 og 5-3-2 (med WB's).

Disciplinen på holdet er til gengæld forfærdelig.

Held og lykke derude med en svær men fed challenge

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 08 Nov 2012, 15:32 »

Kan nikke genkende til det med disciplinen, og mål lukkede ind(manglende evne itl at lukke kampen)

Får simpelthen så mange gule kort = spillere med karantæne konstant..
Har dog haft succes med en 4-3-2-1 hvor man spiller med tre centrale, to offensive og en angriber. Tricket er så at de to offensive er inderste angribere, sat til at løbe i hullerne, og angriberen er dybdeliggende, det virker til at have skabt et modspil der fungerer nogenlunde.. Blandt andet 5-1 hjemme over Juve. Nu har jeg dog lige tabt 2-1 til Fiorentina hjemme. Tror simpelthen det handler om at være tålmodig med Milan. Tror ikke det kan lade sig gøre at knække koden fuldstændig i første sæson.

Kan godt være jeg skal prøve at ændre taktikken... Har du hentet trænere  så du har 5 stjerner i alt??

Jeg ryddet op i staben og har mindst 3½ stjerne i alle træningsemner.

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 09 Nov 2012, 13:36 »

Det tog dælme ikke lang tid..

Nederlag ude mod Catania blev dødsstødet for min Milan karriere..

Taber 4-2 så var det ud af vagten..

Syns godt nok det er lidt svært at få taktikken til at køre.

Love the Blues

Oliveragr
Gæst

« Svar #25: 12 Nov 2012, 23:17 »

Lå nr. 1 frem til 27 spillerunde og her i 33 er jeg nr. 7. Waow.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #26: 13 Nov 2012, 17:41 »

Lå nr. 1 frem til 27 spillerunde og her i 33 er jeg nr. 7. Waow.
Har oplevet lidt det modsatte i første sæson.
Rodede rundt nede omkring 7-8, og ligepludselig (efter taktikændring) lå jeg et point fra førstepladsen. Nåede dog at smide lidt flere point så jeg endte på en stabil tredjeplads, og kvalificerede mig til CL-finalen, som dog blev tabt til Arsenal, ellers efter at have slået fx United ud. Det var dog direkte kontrabold der skaffede mig succesen, og det er ikke en måde jeg ønsker at spille på. Men en periode med røvsyg effektiv fodbold, er sgu bedre end en fyreseddel.
Et eller andet sted mener jeg heller ikke at holdet som udgangspunkt er bedre end til en 2-4 plads. Der er simpelthen bare store mangler i starten. Har dog en klar forventning om et mesterskab her i anden sæson med blandt andre Alaba, Ter Stegen, Llorente og Verratti i truppen.

Oliveragr
Gæst

« Svar #27: 14 Nov 2012, 16:33 »

Så er jeg igen, igen startet forfra, denne gang lægger jeg igen stært ud med en 2. plads efter 8 spillerunder, 1 point efter Juve. Stiller nu op i en 3-3-2-2 med wingbacks - vaskeægte Catenaccio bold. Har endnu ikke lukket et mål ind. Mine to CL-kampe blev til 2 x 0-0 mod henholdsvis PSG og Dortmund. Mine to første Serie-A kampe endte også 0-0 og har endnu ikke lukket et mål ind. Men mon ikke det kommer nu hvor City står for døren. (City, PSG og Dortmund i CL!!!!!)

Skiz0
Ynglingespiller

« Svar #28: 14 Nov 2012, 19:16 »

Jeg startede os med Milan i dag; jeg spiller en 3-5-2 lidt ala det italienske landshold med 2 offensive wingbacks. Min lineup ser således ud
GK
CB - CB - CB
WB - DMC - WB
CM - CM
ANG - ANG.

Jeg har hentet;
Jores Okore og Lisandro Lopez ind til forsvaret, Okoro som ungt talent der skal køres ind og Lopez direkte til start 11'eren
også Stevan Jovetic fra Fiorentina.

ud er gået:
Daniele Bonera, Mario Yepes, Robinho, Djamel Mesbah, og Flamini også har jeg udlejet Amelia, Spagnoli, Mattia Valoti, og Mbaye Niang.

Har pt spillet 2 kampe i Serie A, vandt 1 - 0 hjemme over Bologna også vandt jeg 1 - 0 ude over Lazio, i CHL slog jeg Braga 2 - 0 i første kamp!

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Skiz0
Ynglingespiller

« Svar #29: 17 Nov 2012, 17:29 »

Jeg skal netop til at starte op på anden sæson med Milan nu! 1. sæson gik fint efter min mening, jeg blev nr. 2 i Serie-A efter Juve og røg ud af CHL i semi finalen mod Real Madrid som senere vandt turneringen. spiller en 5 - 3 - 2 med to wingbacks 3 centerforsvare, 3 centrale midt og 2 ang.

Min trup ser per. 1. aug. 2013 således ud:

GK, 1: David Ospina, 2: Christian Abbiati
FC: 1: Salvatore Bocchetti, 2: Phillip Mexes, 3: Francesco Acerbi, 4: Lisandro Lopez, 5: Jores Okore
HWB: 1: Ignazio Abate, 2: Luca Antonini
VWB: 1: Diego Contento (lejet i Bayern med forkøbsrret) 2: Mattia De Sciglio
CM: 1: Antonio Nocerino, 2: Andrea Poli, 3: Riccardo Montolivio, 4: Kevin-Prince Boateng, 5: Marco Verratti (lejet i PSG med forkøbsret), 6: Nigel De Jong, 7: Marco Ezio Fossati,
ANG: 1: Fernando LLorente, 2: Stevan Jovetic, 3: Pato, 4: Giampaolo Pazzini, 5: Phillip Prosenik,

Også har jeg Stephan El Shaarawy og Urby Emanuelson som jeg rotere meget med, så de spiller mange forskellige pladser!

Jeg synes dog pt. min trup er lidt for stor, og spillere som Emanuelson, De Jong, Boateng og Pato er alle i farezonen for at blive solgt, og jeg ligger pt i store overvejelser om hvem a disse der skal væk!
« Seneste Redigering: 17 Nov 2012, 17:31 af Krauseee » Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010