home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 853 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 85 Udprint
Forfatter Emne: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007  (Læst 261566 gange)
Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #915: 20 Jun 2007, 20:22 »

Jeg synes, det er skræmmende, hvor dårligt det danske sprog er i det spil! Hvorfor spiller man dog på dansk?!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #916: 20 Jun 2007, 20:24 »

Hvorfor spiller man dog på dansk?!

Fordi det måske er nemmere at forstå end f.eks. engelsk for nogen?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #917: 20 Jun 2007, 20:25 »

Tjaa, jeg spiller på dansk, fordi at jeg er dansker. Simpelt..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #918: 20 Jun 2007, 20:25 »

Jeg synes, det er skræmmende, hvor dårligt det danske sprog er i det spil! Hvorfor spiller man dog på dansk?!

Tja, jeg spiller personligt på engelsk, men for et par år tilbage var det da - fejlene til trods - nemmere for mig at forstå det på dansk, så det var det sprog, jeg anvendte dengang. Derfor forstår jeg sagtens, at andre vælger at gøre det, men hvis ens engelsk er på et nogenlunde højt niveau, vil man i mine øjne få mest ud af at bruge det engelske.
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #919: 20 Jun 2007, 20:27 »

Fordi det måske er nemmere at forstå end f.eks. engelsk for nogen?
Der er da ikke nogen bedre måde at lære engelsk på end FM... slår et klasseværelse til hver en tid.  Wink Da jeg startede havde jeg slet ikke muligheden, så det var bare at lære det...
Logged

Veni, vidi, vici

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #920: 20 Jun 2007, 20:29 »

Tja, jeg spiller personligt på engelsk, men for et par år tilbage var det da - fejlene til trods - nemmere for mig at forstå det på dansk, så det var det sprog, jeg anvendte dengang. Derfor forstår jeg sagtens, at andre vælger at gøre det, men hvis ens engelsk er på et nogenlunde højt niveau, vil man i mine øjne få mest ud af at bruge det engelske.

Jeg har altid spillet på engelsk. Det var siden jeg var 11år gammel. Der var mit engelsk ikke på et specielt højt niveau. Man skal jo ikke just være raketforsker for at kunne forstå de begrænsede udtryk, som går igen. Desuden lærer man sproget ved at spille det sådan.

Men måske en OT-diskussion, som jeg ikke tør kaste mig ud i, da mange bliver vrede.
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #921: 20 Jun 2007, 20:31 »

Selvom det er lidt uden for topic, vil jeg lige komme med min begrundelse. Jeg læser så hurtigt, så jeg bare behøves kigge på ordene, så ved jeg hvad der står. Derfor kan man sige, at jeg faktisk ikke læser hvad der står i FM, men nærmere bare kigger hurtigt hen over det. Hvis det så er noget som skal tages yderligere stilling til tager jeg den derfra. Dette har også noget at gøre med, at jeg ved hvor jeg skal kigge efter de relevante ting i eksempelvis pressemeddelsen. Alt dette kan jeg ikke på engelsk, så et eller andet sted er det formentlig bare dovenskab.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #922: 20 Jun 2007, 20:32 »

Selvom det er lidt uden for topic, vil jeg lige komme med min begrundelse. Jeg læser så hurtigt, så jeg bare behøves kigge på ordene, så ved jeg hvad der står. Derfor kan man sige, at jeg faktisk ikke læser hvad der står i FM, men nærmere bare kigger hurtigt hen over det. Hvis det så er noget som skal tages yderligere stilling til tager jeg den derfra. Dette har også noget at gøre med, at jeg ved hvor jeg skal kigge efter de relevante ting i eksempelvis pressemeddelsen. Alt dette kan jeg ikke på engelsk, så et eller andet sted er det formentlig bare dovenskab.. Smiley

Kerm

Men det tager jo en uge at vænne sig til - højest.










Adzke
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #923: 20 Jun 2007, 20:36 »

Men det tager jo en uge at vænne sig til - højest.
...og så ville jeg da mene at det gør spilleoplevelsen meget større. Jeg ville personligt blive vanvittig med alle de fejl der er. Hvis folk ikke forstår engelsk så godt, fair nok. Men hvis i kan forstå det, forstår jeg jer simpelthen ikke.  Huh
Logged

Veni, vidi, vici

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #924: 20 Jun 2007, 20:38 »

...og så ville jeg da mene at det gør spilleoplevelsen meget større. Jeg ville personligt blive vanvittig med alle de fejl der er. Hvis folk ikke forstår engelsk så godt, fair nok. Men hvis i kan forstå det, forstår jeg jer simpelthen ikke.  Huh

Hehe, det bliver jeg også tit spurgt om, men jeg må indrømme jeg bare sidder og griner af det.. Jeg sidder da lidt og overvejer at smække den tilbage på engelsk, for at se forskellen..?

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #925: 20 Jun 2007, 20:41 »

...og så ville jeg da mene at det gør spilleoplevelsen meget større. Jeg ville personligt blive vanvittig med alle de fejl der er. Hvis folk ikke forstår engelsk så godt, fair nok. Men hvis i kan forstå det, forstår jeg jer simpelthen ikke.  Huh

Jeg er enig. Og jeg vil endda sige, at alle kan lære at forstå det engelsk, der er i FM. Det er begrænset, og det er de samme ting, dre går igen og igen.

Hehe, det bliver jeg også tit spurgt om, men jeg må indrømme jeg bare sidder og griner af det.. Jeg sidder da lidt og overvejer at smække den tilbage på engelsk, for at se forskellen..?

Kerm

På sproget. I mine øjne ryger charmen ved spillet, når man ikke spiller det på dansk.

Dog skal jeg være den første til at indrømme, at jeg spillede på spansk på et tidspunkt for at blive bedre til sproget.
Logged

real-madridista
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #926: 20 Jun 2007, 20:43 »

er der nogle der er gode til signatur? Rullende Øjne
Logged

Real Madrid since 1995

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #927: 20 Jun 2007, 20:45 »

er der nogle der er gode til signatur? Rullende Øjne

Hardly the place to ask.

Var det ikke dig, der dobbeltpostede det samme spørgsmål to gange i går?

Hvis du er tålmodig, er der nok en, der skal hjælpe dig.
Logged

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #928: 20 Jun 2007, 20:47 »

Er igang med min tredje sæson i OB og har inden denne sæson lokket Stortalentet Pekhart til klubben.. Jeg skal da lige love for at han hurtigt fik taget den rekord :O  
(lig mærke til datoen)

Logged


Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Upload af sjove/interessante SS fra fm 2007
« Svar #929: 20 Jun 2007, 20:50 »

Er igang med min tredje sæson i OB og har inden denne sæson lokket Stortalentet Pekhart til klubben.. Jeg skal da lige love for at han hurtigt fik taget den rekord :O 
(lig mærke til datoen)



Damn, ikke dårligt, slet ikke dårligt! Opstemt

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 85 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010