|
m-jessen
|
|
 Hedder det samme. Spiller i samme klub. Samme nationalitet. Spiller samme position. Vejer det samme. 1 cm forskel i højden. Og 1 års forskel i alderen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Lyder som en bøf af SI 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Det er ihvertfald en dramatisk udvikling den her knægt gennemgik på en måned !! 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
 Dobbeltkampe på en sæson kan jeg gå med til men 2 kampe samme dag mod Betis.. og de blir begge vist i TV.. det er da vist lige at overkøre spillerne lidt hva?? 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Det er ihvertfald en dramatisk udvikling den her knægt gennemgik på en måned !!  Hvad for en trænig bruger du? :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
Hvad for en trænig bruger du? :O
Ja hvis den virker så godt på alle så  .
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
 Og her har vi så : FEDE Bahon 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Hvad for en trænig bruger du? :O
Jeg har som udgangspunkt brugt TUG træning... Og så har jeg gjort den lidt hårdere 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
Lil Jim1
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Apr 2007, 11:38 af Lil Jim1 »
|
|
Forza Brøndby
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Fm Midtjylland nedprioriterer da Uefa Cupen  Så de sender da bare de unge spillere afsted 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
|
|
|
|
|
airon
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Apr 2007, 19:18 af airon »
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
 Er der nogen der har fået den her besked før?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|