|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Man skal fandme passe på hvad man siger!! Også i FM!!   Jeg er nok lidt dum. Men hvem er KGB?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Jeg er nok lidt dum. Men hvem er KGB?
Den Russiske efterretningstjenes te.. Eller sagt på en anden måde Ruslands svar på USAs CIA..  - Men grineren SS..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Den Russiske efterretningstjenes te.. Eller sagt på en anden måde Ruslands svar på USAs CIA..  - Men grineren SS..  Kerm Når ja det vidste jeg godt. Jeg troede bare at det var en eller anden voldelig fan gruppe i denne sammenhæng.. :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Når ja det vidste jeg godt. Jeg troede bare at det var en eller anden voldelig fan gruppe i denne sammenhæng.. :/
Hehe, selvfølgelig vidste du det..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Nice 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Kan man få et billede af holdet..? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
Prøv at smide et SS ind af Pedro . 
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Coming right up TW 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
 Her er Pedro Leon anno 2011 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
Afgørende mål i sidste øjeblik  Det må man da sige... 97:07!!!!!  Enten har der været mange frispark, eller også har dommeren ventet på at du scorede... 
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|