|
FCK88
|
|
Hvorfor er der ingen der vil kommentere mit vauxhall-SS?? 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
 Hmmm...? Muhaha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Superb fremtidsplan.  Hvorfor er der ingen der vil kommentere mit vauxhall-SS??  Jeg kan ikke se det sjove/fede i, at de har fået minus point fra start...
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
 Jeg efterspørger en rugekasseklub.. i 2010.. og frem kommer ingen ringere end : AGF... den er sku lidt lakrids 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Superb fremtidsplan.  Jeg kan ikke se det sjove/fede i, at de har fået minus point fra start... Det er nemlig det der er det fede ved det.. det skete i midten af sæsonen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Det kunne du bare have skrevet 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
 så blir reserverne sgu heller ikke stærkere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
 så blir reserverne sgu heller ikke stærkere  Overvejet at rykke ham op?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Overvejet at rykke ham op?
Er gjort.. kan sgu ikke lade Marko sidde nede hos reserverne når han BOMBER for DEM.. så skal han da op til mig og stjernerne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
hehe weird 
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
hehe weird  Teksten er sjov.. men altså.. Der står i form fordi holdet spiller godt  .. Anyways.. det er sgu sjovt nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
hehe weird  Endnu en grund til og spille på engelsk..  Det er en simpel oversættelse fejl.. som der er alt for mange af.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
 den her historie er sgu lidt lakrids 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
 den her historie er sgu lidt lakrids  Tjoh, men den har nu ikke så meget med selve tråden at gøre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Ups.. min fejl DOH 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|