|
bachpoulsen
|
|
Ham Tim Janssen har vist sikret sig topscoreren i divisionen... 21 mål!! 
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
 ja der stopper så mit kampprogram for la primera et sted omkring januar :S.. og under ligaens kampprogram står der at alle kampe er spillet og fra spillerunde 17 til 38 står der i alle runderne at barce har vunder 3-0 over cadiz :S Det samme skete ved mig midt i en rigtig god Chelsea gem 
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Hvad sker der så? hvad med næste sæson?.. er mit spil ødelagt eller.. pænt nederen nemlig da jeg er nået rimelig langt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M-T
|
|
Jeg tror han hart været på lån.. Og de vil så købe ham derefter :-P ret sent det kommer ,,, men bedre sent end aldrig.... :-P
|
|
|
|
|
|
''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
Jeg tror han hart været på lån.. Og de vil så købe ham derefter :-P ret sent det kommer ,,, men bedre sent end aldrig.... :-P
det er en gammel kendt fejl i den danske oversættelse
|
|
|
|
|
|
DYDERNE- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Fuck hvor nederen.. argh!.. nu bliver der eddermanme en lang pause til fm!.. øv hvor er det irriterende!..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
Jeg har lige spillet 2 kampe mod Inter i træk med 2 vidt forskellige resultater....  Jeg fatter hat vi stillede begge op med de samme mandskaber til begge kampe...Men det var dejligt at bagefter at kunne ind og sige til Mancini at, det var super at ødelægge deres chancher for at vinde Cuppen...   Prøv at smid et SS ind af dit hold  Takk
|
|
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
|
Mart
|
|
Her er mit hold anno 2010: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Har i nogen sinde prøvet dette?   Tjoh, det betuder jo du har klaget for meget ;-). Har ikke selv prøvet det, men syntes det er en fed detalje der øger spillets realisme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
Her er mit hold anno 2010:  Godt hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|