|
Gosu_power
|
|
hvor langt er du henne i den med kolding.. ?.. er selv fra kolding .. haha  2008 
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
koldingenseren
|
|
har jeg sku kan godt ligge et ss ind hvis det er ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
 den her er sgu funny..
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Tror nok jeg, eller en anden, har postet den før.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Apr 2007, 16:10 af arsenalistic »
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
Haha nice den har jeg sQ ikke set 
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
den er SEJ 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
mrfair
Gæst
|
|
Voodoo i FM - det er da meget sjovt. Jeg kan næsten forestille mig hvordan programmørerne kort før spillets deadline har siddet og røget sig en ordentlig bønne mens de konkurrerede om hvem der kunne finde på de mærkeligste ting at proppe ind i spillet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
I mit spil har jeg en spiller der ikke kan li' sig  Han er faktisk Skizofren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
De 2 ting jeg griner mest er FCMs sejr over Utd. og at Utd. spiller i UEFA-Cuppen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
syntes ik det er så morsomt heh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
de har haft to dårlige sæsoner..... de er kun med i uefa cuppen pga. af de vandt den sidste år... tror de sluttede 9 eller 10
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Selvom jeg er Utd fan synes jeg det er lidt sjovt... 
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|