home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:32:11 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23315
  0 Brugere, 277 Gæster Online.

Indlæg: 1132804 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: arianazoe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Begynderspørgsmål
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Begynderspørgsmål  (Læst 958 gange)
Philwil
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Begynderspørgsmål
« : 24 Okt 2012, 19:34 »

Hej, jeg er helt ny på fm og er begyndt at spille 13 beta.

Jeg har pt 2 spørgsmål. Hvad betyder det når man vælger lande helt i starten af ens 'karriere'? Har det nogen betydning for selve spillet?

Og så, hvad betyder det når man 'tilføjer manager'? Kan man styre 2 managers i 1 'spil'?

På forhånd tak, Phil
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Begynderspørgsmål
« Svar #1: 24 Okt 2012, 19:36 »

Hej, jeg er helt ny på fm og er begyndt at spille 13 beta.

Jeg har pt 2 spørgsmål. Hvad betyder det når man vælger lande helt i starten af ens 'karriere'? Har det nogen betydning for selve spillet?

Og så, hvad betyder det når man 'tilføjer manager'? Kan man styre 2 managers i 1 'spil'?

På forhånd tak, Phil

Jeg går udfra du mener når du vælger din egen nationalitet ?. Det land du vælger at komme fra, kan du seføli sproget i, derudover har du kendskab til spillere fra dette land, samt dets nabo lande. Derudover kan det også være nemmere at få landsmænd til sine klubbber.

Du kan som sådan oprette både 10 15 og 20 managers og styrer forskellige hold med dem.
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Begynderspørgsmål
« Svar #2: 24 Okt 2012, 19:44 »

Nej, han mener hvad man bruger landene til, de lande du vælger er med til at styre hvad lande der er ''med'' i dit spil, hvis du fx har danmark med, kan du se alle spillere fra danmark, har du ikke danmark med, er der begrænset på, dog ikke ved superliga klubber men måske ved 1. div og 2. div der kan det være der kun er 2-3 spillere synlige :-)

Jeg har altid Spanien, danmark, tyskland, usa, england, brasilien, sydafrika, og holland med Smiley
Logged


Philwil
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Begynderspørgsmål
« Svar #3: 24 Okt 2012, 19:54 »

Tak for svar.

Det med managers. Det er fordi det undrer mig at inde i et spil igangværende med en karriere så står der oppe i toppen 'tilføj manager'.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Begynderspørgsmål
« Svar #4: 25 Okt 2012, 18:40 »

Det med managers. Det er fordi det undrer mig at inde i et spil igangværende med en karriere så står der oppe i toppen 'tilføj manager'.

Det er jo som sagt fordi at du kan tilføje nye managers og styre andre hold med dem. Du er ikke kun begrænset til et hold pr. spil.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010