home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aargh-tråden FM13
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM13  (Læst 121302 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #375: 29 Apr 2013, 19:59 »

Der skal jeg sku bruge et SS før jeg køber den ..  Peace

Jeg ved udemærket godt det er mange, men tro mig.. det virkelig slemt.. nu er han dog blevet solgt, så nu overlever jeg nok 1
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #376: 29 Apr 2013, 20:39 »

Jeg ved udemærket godt det er mange, men tro mig.. det virkelig slemt.. nu er han dog blevet solgt, så nu overlever jeg nok 1

Kan du ikke vedlægge et SS?
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #377: 29 Apr 2013, 21:55 »

NEJ NEJ NEJ!!! er noget til december første sæson med Hannover og dortmund ser ud til at sælge ud, da de ligger på en fin 8 plads i ligaen, så vil de store stjerner væk, og Gündogan er lige manden jeg står og søger, så jeg giver et bud og tilbyder en kontrakt, det så også fint, men handlen kunne bare ikke gennemføres da jeg ikke havde pengene til ham. sælger så nogle spiller så jeg får råd til ham og er lige ved at få ham "igen" så nupper PSG ham man! kæft det træls Skuffet
Logged

H A L A   M A D R I D!

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #378: 30 Apr 2013, 15:44 »

Jeg havde et rigtig godt save igang med Brøndby, synes jeg selv og var lige blevet tilbudt en ny kontrakt og måneden efter fyrede de mig, har i nogen sinde prøvet det, jeg lå nummer 3?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #379: 30 Apr 2013, 17:11 »

Jeg havde et rigtig godt save igang med Brøndby, synes jeg selv og var lige blevet tilbudt en ny kontrakt og måneden efter fyrede de mig, har i nogen sinde prøvet det, jeg lå nummer 3?

Hvordan så din økonomi ud? Måske har du kørt dem i sænk? Ellers virker det ret overilet at fyre dig når du ligger på en 3. plads.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #380: 30 Apr 2013, 17:18 »

Jeg havde et rigtig godt save igang med Brøndby, synes jeg selv og var lige blevet tilbudt en ny kontrakt og måneden efter fyrede de mig, har i nogen sinde prøvet det, jeg lå nummer 3?

Man kan blive fyret, hvis klubben får ny ejer, og det er den eneste grund til din fyring, jeg lige kan komme i tanke om. Du stillede ikke et ultimatum, vel? Smiley
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #381: 30 Apr 2013, 18:46 »

Økonomien var "fin" altså der var stadig minus, mener vi var nede på -8 mio så ikke slemt. Og der var ingen ny ejer, og intet ultimatum. Jeg tabte bare den sidste kamp til Horsens og bum, men jeg gik ud og ind igen havde heldigvis gemt lige inden Horsens, jeg tabte så igen og de fyrede mig endnu engang. Så gik jeg ind igen og gik på ferie, vi tabte igen 2-1 men jeg fik lov til at blive.... Jeg var glad da det var et fedt save, lige ind til nu. Den opdateret ikke til en ny sæson så jeg er nu i august uden der bliver spillet superliga, møg FM!!!
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #382: 30 Apr 2013, 19:09 »

Havde lige fundet en perfekt brasiliansk venstre back som afløser for Eckersley i AGF. Meen han får selvfølgelig ikke arbejdstilladelse.
Endda 19-20 år og bedre end Eckersley til 830k.
Logged

Ortelot
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #383: 30 Apr 2013, 23:36 »

Havde lige fundet en perfekt brasiliansk venstre back som afløser for Eckersley i AGF. Meen han får selvfølgelig ikke arbejdstilladelse.
Endda 19-20 år og bedre end Eckersley til 830k.

En månedsløn på 40.000 kr. giver arbejdstilladelse.
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #384: 01 Maj 2013, 11:52 »


aaargh det tror jeg nu ikke jeg vil Smiley
vandt 1 sæson, efter 12 kampe ligger jeg nr 1 med 29 point, samt 2'er i CHL gruppen, mod Losc Lille, Dynamo Kiev og Manchester United, FUCK DA FCK Peace
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #385: 01 Maj 2013, 14:31 »

En månedsløn på 40.000 kr. giver arbejdstilladelse.
Dét vidste jeg faktisk ikke, tak.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #386: 01 Maj 2013, 16:31 »


aaargh det tror jeg nu ikke jeg vil Smiley
vandt 1 sæson, efter 12 kampe ligger jeg nr 1 med 29 point, samt 2'er i CHL gruppen, mod Losc Lille, Dynamo Kiev og Manchester United, FUCK DA FCK Peace

Ved ikke om det er argh berettiget, men det er dejligt at du holder dig fra FCK Wink
Logged

impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #387: 01 Maj 2013, 22:41 »

jeg hader fm.... har så mange chancer, men brænder af helved til  ticked off
Logged

Brøndby IF!!!!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #388: 01 Maj 2013, 23:07 »

jeg hader fm.... har så mange chancer, men brænder af helved til  ticked off

Sådan har jeg det sgu også. Det virker som om, at man vinder mest ved at have færrest chancer  ticked off
Logged

Neal Caffrey!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #389: 02 Maj 2013, 14:01 »

Vel bare endnu en grund til at FM13 er den dårligste version indtil videre. Tunge
Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010