|
qwetdk
Gæst
|
|
Det er selvfølgelig ikke så fedt og ryge ud så tidligt, men at vinde 3 gange på 6 år er da meget pænt  Det selvfølgelig rigtig nok, men det irritere mig der ingen stabilitet er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bryllen
|
|
her inden for de seneste 11 kampe har jeg haft 8 skader allerede flere af dem ude i månedere... LORT fucking lort. 2 spillere har allerede meldt sin bekymring og jeg har mest af alt lyst til at sparke dem ud af klubben for at være så ringe at de ikke kan score på 95 % chancer... gang på gang.. RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
her inden for de seneste 11 kampe har jeg haft 8 skader allerede flere af dem ude i månedere... LORT fucking lort. 2 spillere har allerede meldt sin bekymring og jeg har mest af alt lyst til at sparke dem ud af klubben for at være så ringe at de ikke kan score på 95 % chancer... gang på gang.. RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE RAGE
Måske sænk spillernes træningsmængde, så burde mængden og hyppigheden af skader også aftage efterhånden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Jeg må virkelig snart få købt SimCity. For jeg går snart fuldstændig amok. Jeg kan simpelthen ikke holde til det længere.
Det her spil er for viderekommende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Jeg må virkelig snart få købt SimCity. For jeg går snart fuldstændig amok. Jeg kan simpelthen ikke holde til det længere.
Det her spil er for viderekommende.
Hvorfor? Du er da en garvet FM spiller? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
Elsker bare det når modstanderen har 5 skud på mål og vinder 6-2...
|
|
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Elsker bare det når modstanderen har 5 skud på mål og vinder 6-2...
De må satme have nogle gode afsluttere på holdet da! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ogasogas
|
|
De må satme have nogle gode afsluttere på holdet da!  Ja det har du nok ret i, men jeg tror dog også det skyldes at min målmand er ringe, og 2 selvmål hjalp heller ikke
|
|
|
|
|
|
Manchester United just arrogant, not better
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Fuck hvor frustrerende... Carzola med 5 i heading og springkraft scorer på fucking hjørne, og 4 minutter inde i overtiden scorer de på et langskud. der bliver rettet af og snyder min målmand fulstændig   Men ellers er jeg sku stolt af at have nået finalen!
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
@TroelsJ: Man kan næsten spørge sig selv om den ikke burde være i glædestråden også  Det er jo utroligt flot af Palermo. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bryllen
|
|
Punksmurfen .. skaderne kom primært i den periode hvor vi spillede kampe 2-3 gange om ugen, og så hjalp det selvfølgelig at sætte niveauet ned, men gudhjælpe mig om ikke Riise og et par stykker klager over for lav trænings niveau... men det lige meget nu da jeg er blevet fyret hos Fulham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Taber 3-1 til Arsenal med West Ham... PÅ GRUND AF DE FÅR 3 FUCKING STRAFFESPARK I ÉN FUCKING KAMP!!!! HVAD SKER DER!!! 
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Punksmurfen .. skaderne kom primært i den periode hvor vi spillede kampe 2-3 gange om ugen, og så hjalp det selvfølgelig at sætte niveauet ned, men gudhjælpe mig om ikke Riise og et par stykker klager over for lav trænings niveau... men det lige meget nu da jeg er blevet fyret hos Fulham  Så må du søge nye græsgange.  Taber 3-1 til Arsenal med West Ham... PÅ GRUND AF DE FÅR 3 FUCKING STRAFFESPARK I ÉN FUCKING KAMP!!!! HVAD SKER DER!!!  Du tackler vist lige hårdt nok!  De forkerte steder endda.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Du tackler vist lige hårdt nok!  De forkerte steder endda. Jeg tackler ikke engang hårdt, så det gør deti kke just bedre..
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Jeg tackler ikke engang hårdt, så det gør deti kke just bedre..
Nej det kan jeg da godt se 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|