home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Taktik FM13
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taktik FM13  (Læst 5279 gange)
blomvikings
Manager

Taktik FM13
« : 23 Okt 2012, 11:20 »

Jeg ved godt det er relativt tidligt at sige med sikkerhed, men er der nogen der allerede nu har fundet nogle "tips" til hvordan man bygger sin taktik bedst op i FM13? Jeg har ikke selv haft det store held med mine egne forsøg.

Jeg tænker mest på spillestil mm.

bonde42
Reserveholdsspiller

Sv: Taktik FM13
« Svar #1: 23 Okt 2012, 11:24 »

En solid defensiv og et effektivt kontra-spil har fungeret godt for mig indtil nu Smiley.

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

blomvikings
Manager

« Svar #2: 30 Okt 2012, 20:31 »

Er der nogen der efterhånden har fået en bestemt taktik til at lykkes ekstra ordinært godt, som de har lyst til at dele? Jeg har stadigvæk problemer med at finde den rigtige taktik.

Og evt. også en taktik til hjørnespark, da den jeg brugte i 12'eren helt sikkert ikke har samme effekt Smiley

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 04 Nov 2012, 11:43 »

Er der nogen der efterhånden har fået en bestemt taktik til at lykkes ekstra ordinært godt, som de har lyst til at dele? Jeg har stadigvæk problemer med at finde den rigtige taktik.

Og evt. også en taktik til hjørnespark, da den jeg brugte i 12'eren helt sikkert ikke har samme effekt Smiley

Jeg har en taktik jeg har brugt med milan.

25 point i 9 kampe, har lukket 2 mål ind :-P

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 04 Nov 2012, 14:57 »

Jeg har en taktik jeg har brugt med milan.

25 point i 9 kampe, har lukket 2 mål ind :-P
Jeg er ved at afprøve din taktik i United..
Det går perfekt på  hjemmebane. men ude sejler det.. ændre du noget til udekampene? Smiley

werlauff
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 07 Nov 2012, 10:58 »

Kan man loade sine gamle taktikker i FMC mode? Jeg kan i hvert fald ikke finde ud af det.

Thore
Manager

« Svar #6: 07 Nov 2012, 22:52 »

Jeg kan godt nok heller ikke få noget til at fungere optimalt.
Spiller med Manchester United og det hele sejler rundt. Lukker masser af mål ind og score ingen. Er inde i en stime med 7 nederlag i træk.

forsøger mig med en 4-2-3-1, som ellers altid giver gode resultater, i hvert falde i de sidste mange versioner af FM. Det virkede også ganske fint i betaen, men nu er det bare helt umuligt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #7: 08 Nov 2012, 12:14 »

Jeg synes generelt, at taktikkerne i fm13 hænger meget dårligt sammen, hvis man ikke selv laver spillerindstillinge rne. Så hvis man har overskud til det, så skal man selv lave alle indstillingerne og prøve sig lidt frem.

Efter den del arbejde har jeg lavet en 4-2-3-1 taktik med hurtige korte pasninger og hurtigt kontraspil, som fungerer med hold som Malage og Roma.

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 08 Nov 2012, 13:29 »

Jeg synes generelt, at taktikkerne i fm13 hænger meget dårligt sammen, hvis man ikke selv laver spillerindstillinge rne. Så hvis man har overskud til det, så skal man selv lave alle indstillingerne og prøve sig lidt frem.

Efter den del arbejde har jeg lavet en 4-2-3-1 taktik med hurtige korte pasninger og hurtigt kontraspil, som fungerer med hold som Malage og Roma.

Hvordan laver du hurtige korte afleveringer sammen med hurtige kontra? Normalt er hurtig kontra jo direkte afleveringer... Bruger du udråb når du spiller kontra som fx "få bolden fremad", som så anullerer de korte?

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #9: 09 Nov 2012, 10:36 »

Hvordan laver du hurtige korte afleveringer sammen med hurtige kontra? Normalt er hurtig kontra jo direkte afleveringer... Bruger du udråb når du spiller kontra som fx "få bolden fremad", som så anullerer de korte?

Jeg spiller med korte afleveringer i højt tempo samtidig med, at jeg har kontraangreb slået til.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010