home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Hvordan laver man ham?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan laver man ham?  (Læst 1506 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller

Hvordan laver man ham?
« : 23 Okt 2012, 09:44 »

Jeg havde et spil kørenden med Dortmund, hvor jeg havde Reus på omh værende en yderst mål farlig herre. Men husker ikke hvilke indstillinger jeg havde givet ham.

nu tænker jeg at få Reyes til at være en spiller der ligger på omv. Her skal han være målsøgende selv og være assist konge - Hvordan ville i indstille ham??
Han er jo god på indlæg samt en målfarlig herre selv?

Syntes ikke det rigtigt er lykkedes mig at udnytte den slags spillere - Jo som ren wing eller inderste angriber i modsatte side. Men ikke i "fødte" side

bonde42
Reserveholdsspiller

Sv: Hvordan laver man ham?
« Svar #1: 23 Okt 2012, 10:13 »

er der ikke et træk, som hedder 'kommer ind i modstanderens felt' (eller halvdel eller sådan noget)? det ville jeg hvert fald forsøge at lære ham. så kan du måske sætte indlægs- og langskudsforsøg til 'ofte', mens du spiller bolden ned af begge kanter. Smiley

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 23 Okt 2012, 13:11 »

er der ikke et træk, som hedder 'kommer ind i modstanderens felt' (eller halvdel eller sådan noget)? det ville jeg hvert fald forsøge at lære ham. så kan du måske sætte indlægs- og langskudsforsøg til 'ofte', mens du spiller bolden ned af begge kanter. Smiley

Super.. Hvad tænker du om frirolle og dybe stikninger? Ja og indlæg hvorfra? - Mener jeg plejer at sætte den på blandet

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 23 Okt 2012, 15:21 »

Mht. frirolle afhænger hans effektivitet jo udelukkende af føromtalte 'træk', hvilket også kan være en fordel, mens du kan "tvinge" spilleren til at gøre bestemte ting med en fast rolle - jeg har ikke selv spillet med reyes før, men ud fra hans tid i arsenal, har begge indstillinger sine klare fordele og ulemper.
Dybe stikninger bruger jeg som regel, og oftest med success, omkring en hurtig angriber. Det kan måske også lykkedes med en kantspiller, der skal score mål, men bolden bliver jo slået, som der står, dybt, og er idéen ikke netop, at han skal have bolden ved føderne, kunne komme ind i banen, når han vil og være kreativ? (måske kan den frie rolle være en fordel)
Tror også jeg "plejer" at sætte indlæg til blandet.. Det er jo lidt svært at sige, om den skal være det ene eller det andet, for det bliver nemt så fikseret. De dybe stikninger sammen med indlæg fra baglinjen må ubestridt tilskrives en taktik med stor og stærk targetmand, der kan komme først på boldene og stå rigtigt, men vil jo så også betyde færre muligheder for reyes til at afslutte. Hvis du beder ham slå tidlige indlæg hver gang, kan han heller ikke være med helt fremme, men selvfølgelig stadig samle et par andenbolde. 

Vejgaard Boldspilklub

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 23 Okt 2012, 15:24 »

Det slog mig, lige som jeg havde sent den, at du nok vil have at vide om jeg tror det er en fordel reyes laver mange eller få dybe stikninger? Det, vil jeg tro, afhænger af frontløberene. Hvis han kan få lov til  at trække ind i banen (færre indlæg), kan jeg godt forestille mig, det kan være farligt, hvis han lægger bolden i dybden. Men som udpræget kantspiller giver det ikke mening at foretrække en dyb stikning frem for et indlæg. Igen, det afhænger jo selvfølgelig af angriberene. Smiley

Vejgaard Boldspilklub

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 23 Okt 2012, 16:02 »

Det slog mig, lige som jeg havde sent den, at du nok vil have at vide om jeg tror det er en fordel reyes laver mange eller få dybe stikninger? Det, vil jeg tro, afhænger af frontløberene. Hvis han kan få lov til  at trække ind i banen (færre indlæg), kan jeg godt forestille mig, det kan være farligt, hvis han lægger bolden i dybden. Men som udpræget kantspiller giver det ikke mening at foretrække en dyb stikning frem for et indlæg. Igen, det afhænger jo selvfølgelig af angriberene. Smiley

Jeg er helt enig med dig i dine indlæg. Det jeg søger nok en indstilling til reyes så han spiller lidt wing og inderste angriber i en og samme kamp..
Altså således at han ikke spiller ren wing eller inside forward. Tænker han får sig en komplet angriber forrest, så det vil være en spiller der er hurtig samt fysisk stærk. Det er lidt derfor jeg ønsker Reyes dels kan smide et indlæg men også selv søge målet og evt stikke en dybde bold. På højre side skal Navas husere, som klassisk wing op og ned ag fløjen, så der får han masser af indlæg. Men syntes ift Reyes at det er lidt synd at låse ham fast på en Wing rolle

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 23 Okt 2012, 16:16 »

Nu har jeg, som sagt, ikke gjort mig de store erfaringer med reyes, men synes, det lyder spændende, så du må endelig vende tilbage med en opdatering, når du kan se projektet bære frugt Smiley

Vejgaard Boldspilklub

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010