home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 51325 gange)
qwetdk
Gæst
 
Manchester United
« : 22 Okt 2012, 23:30 »

Jeg har selvfølgelig startet en karriere med mit elskede United hold som jo er et most for os fans af denne fantastiske klub derfor syntes jeg det var på plads at vi fik en tråd om United  Thumbs Up

Jeg har valgt at spille den klassiske 4-4-2 dog med offensive kanter og fokus på det offensive spil
Valgte som noget af det første at omskole Kagawa til CM for at han stadig kunne bruges og mit system ikke ville blive ødelagt. Jeg mente dog stadig der manglede en enkelt spiller til den centrale midt da jeg fik solgt Anderson så Andre Herrera fra Athletic Bilbao blev hentet ind.

Der ud over har jeg købt Gerard Deulofeu fra Barca. Jeg ønsker at give de unge en chance og derfor skal der holdes fast i Sir Alex Ferguson's ide om rotation.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #1: 22 Okt 2012, 23:43 »

kan sige det er meget fornuftig at omskole ham. jeg har selv gjort det i mit united game, bruger ham som fremskudt playmaker på CM (angreb). han har lavet godt med mål for mig men mangler lige lidt med at kunne smide den afgørende aflevering Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

qwetdk
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #2: 22 Okt 2012, 23:53 »

Også sådan jeg havde planlagt at bruge ham, kan bare ikke finde ud af om jeg skal bruge Carrick eller Fletcher ved siden af ham Smiley
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #3: 23 Okt 2012, 00:06 »

jeg bruger for det meste carrick ved siden og fletcher som rotations spiller og så bruger jeg cleverly (support) som rotation til kagawa da cleverly er bedre med support indstilling Smiley håber du kan bruge det Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

qwetdk
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #4: 23 Okt 2012, 00:11 »

jeg takker  Thumbs Up
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #5: 23 Okt 2012, 12:12 »

Jeg har også startet en med United<3

Dem jeg har købt til mit hold er:
Bale(Tottenham)
Cabaye(Newcastle)
Emre Can(B. Munchen)
Gerard Deulofeu(Barcalona)
Alex Grimaldo(Barcelona)

Mit holdopstilling til PL:
De Gea
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Cabaye-Anderson
Bale-Rooney-Nani
Van Persie
Bænken:
Lindergaard-P.Jones-Smalling-Kagawa-Young-Valencia-Hernandez(Welbeck)

Ps vil gerne hører jeres mening om mine køb og holdopstilling.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2012, 15:28 af Inter » Logged

Landtved
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 23 Okt 2012, 12:43 »

haha  funny



Det er ægte united stil!  Thumbs Up
Logged

Glory Man United!

qwetdk
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 23 Okt 2012, 17:00 »

Jeg har også startet en med United<3

Dem jeg har købt til mit hold er:
Bale(Tottenham)
Cabaye(Newcastle)
Emre Can(B. Munchen)
Gerard Deulofeu(Barcalona)
Alex Grimaldo(Barcelona)

Mit holdopstilling til PL:
De Gea
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Cabaye-Anderson
Bale-Rooney-Nani
Van Persie
Bænken:
Lindergaard-P.Jones-Smalling-Kagawa-Young-Valencia-Hernandez(Welbeck)

Ps vil gerne hører jeres mening om mine køb og holdopstilling.

Hvor meget gav du for Cabaye?
ellers ganske udemærket ind køb!  Thumbs Up
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #8: 23 Okt 2012, 17:46 »

Jeg kan i hvert falde godt anbefale at smide penge efter Bale  Thumbs Up



Bruger ham som venstrekant i en 4-2-3-1 opstilling, og han er total ustoppelig.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 23 Okt 2012, 18:02 »

Er netop startet med hjerteklubben! og regner med samme mængde succes som i 12, men det burde ikke være noget problem med United.

Hvordan har i andre grebet tingene an, tænker hovedsageligt på taktik, venstrebacken, den centrale midtbane og de mange angrebkonstalatione r?  Thumbs Up
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #10: 23 Okt 2012, 19:20 »

Er netop startet med hjerteklubben! og regner med samme mængde succes som i 12, men det burde ikke være noget problem med United.

Hvordan har i andre grebet tingene an, tænker hovedsageligt på taktik, venstrebacken, den centrale midtbane og de mange angrebkonstalatione r?  Thumbs Up

Det kræver jo nærmest en hel roman og svare på de spørgsmål, men jeg skal da gøre mit bedste  Wink

Taktik.
Jeg kører en 4-2-3-1, i lidt forskellige udgaver.
Den ene er min "Oldtrafford" taktik. Jeg har lidt den filosofi, at uanset hvem jeg møder på drømmenes teater, så skal de presses ud af banen. Det bliver de ved at jeg spiller meget offensivt og mit forsvar står rigtig højt. Jeg er lige kommet til december, men indtil videre har jeg kun haft Liverpool og Arsenal på hjemmebane af de store hold, de endte henholdsvis 3-1 og 3-0. Selve taktikken står på stift/offensiv, og derudover presser forsvaret ekstra på, og holdet er sat til at spille med korte afleveringer.
På udebane er jeg lidt mere tilbageholdende, her er det en Balanceret/kontrollerende, hvor de fleste indstillinger egentlig er sat til standart.
Når jeg begynder at pille alt for meget ved det, går det ofte galt  Wink
Så har jeg også en defensiv taktik, hvis en føring mod et tophold skal holdes i de sidste minutter.

Venstreback.
Jamen her husere Evra selvfølgelig, og det gør han ganske fint. Büttner gør det faktisk ganske godt som backup, og han har spillet alle mine CL kampe. Skulle Evra ikke være klar til en stor kamp, ja så har jeg Bale der kan rykkes ned.

Den centrale midtbane.
I min offensive taktk har jeg en felt-til-felt spiller og en dyb playmaker (support). I mine mere tilbageholdende taktiker er det to centale midtbanespillere, en sat til defensiv, og en sat til support.
En offensiv konstellation vil for mig typisk være Carrick som playmaker, og Cleverly som felt-til-felt. I de andre taktiker bytter jeg så Cleverly ud med Phil Jones, som gør det ganske fantastisk på midtbanen.
Ellers bliver Scholes, Powell, Giggs og Fletcher brugt som backup. På grund af en del skader, har jeg dog flittigt brugt både Rooney og Kagawa dernede.

Angrebet.
Som udgangspunkt, har ser min konstellation sådan her ud:
                                            Komplet angriber (Angreb)
Wing (support) - Offensiv midtbane (angreb) - Indvendig angriber (Angreb)

Med spillere sat på:
                               RVP (Hernandez)
Bale (Welbeck) - Rooney (Kagawa) - Young (Valencia)
Jeg har rotere dog rigtig meget, så der bliver byttet meget rundt. Roller kan også sagtens skifte, hvis jeg for eksempel bruger Welbeck og Valencia på kanterne, ja så får Valencia selvfølgelig wing rollen og omvendt.
Hvis jeg i front bruger Welbeck eller Hernandez, så sætter jeg også rollen til skarpretter.
Derudover bruger jeg ved min wing, en fullback og ved min indvendig angriber, en wingback.

Så er spørgsmålet selvfølgelig, virker det?

Umildbart går det ganske fint

PL:


CL:
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #11: 23 Okt 2012, 19:39 »

Lækket input Thore!

Jeg har selv for vane, at holde mig til formationen 4-2-4(offensive wings) Men i år med ankiomsten af Kagawa bl.a og Nani og Young's manglende niveau, burde jeg nok prøve noget andet. Også nemlig for at udnytte Kagawa's potentiale og de mange angribere, men jeg forbinder bare Manchester Uniteds angrebsspil med fløjenes store rolle. Og da det tidligere har virket, så er jeg virkelig i tvivl.

Omkring Evra så har du nok ret, jeg er ikke glad for at han spiller, da jeg ganske enkelt ikke synes han har niveau længere. Og at Büttner ikke ser lovende ud (I spillet)

Alle ord omkring midten er kærkomne, havde ikke den fjerneste idé om hvordan jeg ville gribe det an inden. Men ender nok med at spille med Carrick (CM - defensiv) & Scholes (DP - support) på min centrale del.

Men flotte resultater du har skabt dig indtil videre  Thumbs Up
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #12: 23 Okt 2012, 21:08 »

Nogle der kan smide ss op af Nick Powell, Angelo Henriquez, Mats Møller Dæhli og Andreas Pereira?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #13: 23 Okt 2012, 21:38 »

Lækket input Thore!

Jeg har selv for vane, at holde mig til formationen 4-2-4(offensive wings) Men i år med ankiomsten af Kagawa bl.a og Nani og Young's manglende niveau, burde jeg nok prøve noget andet. Også nemlig for at udnytte Kagawa's potentiale og de mange angribere, men jeg forbinder bare Manchester Uniteds angrebsspil med fløjenes store rolle. Og da det tidligere har virket, så er jeg virkelig i tvivl.

Omkring Evra så har du nok ret, jeg er ikke glad for at han spiller, da jeg ganske enkelt ikke synes han har niveau længere. Og at Büttner ikke ser lovende ud (I spillet)

Alle ord omkring midten er kærkomne, havde ikke den fjerneste idé om hvordan jeg ville gribe det an inden. Men ender nok med at spille med Carrick (CM - defensiv) & Scholes (DP - support) på min centrale del.

Men flotte resultater du har skabt dig indtil videre  Thumbs Up

Jeg kan godt følge dig i det med fløjene, men hos mig er det faktisk også fløjene der gør det meste. Bale er min topscore efterfulgt af young  Grin
Rooney gør det okay, men RVP har jeg ikke rigtig kunne få gang i. Har prøvet ham af både i front og på fløjen, men  syntes ikke rigtig han gør det optimalt.

Jeg syntes også Evra er faldet i niveau i virkeligheden, men FM gør han det stadig kanon. Man kan sige, at du har et stor transfer budget, så det burde være muligt og finde en erstatning  Smiley

Nogle der kan smide ss op af Nick Powell, Angelo Henriquez, Mats Møller Dæhli og Andreas Pereira?

Kan jeg godt gøre lige om 5 min.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #14: 23 Okt 2012, 21:45 »

Jeg kan godt følge dig i det med fløjene, men hos mig er det faktisk også fløjene der gør det meste. Bale er min topscore efterfulgt af young  Grin
Rooney gør det okay, men RVP har jeg ikke rigtig kunne få gang i. Har prøvet ham af både i front og på fløjen, men  syntes ikke rigtig han gør det optimalt.

Jeg syntes også Evra er faldet i niveau i virkeligheden, men FM gør han det stadig kanon. Man kan sige, at du har et stor transfer budget, så det burde være muligt og finde en erstatning  Smiley


Lider af samme problem, er ikke lige så langt, men Phelan har påpeget flere gange at han har svært ved at falde til på holdet Skuffet

Jeg plejer aldrig at bruge penge i det første vindue, og det har jeg egentligt ikke tænkt mig at lave om på. Både for at skabe en fint overskud fra start, og fordi at jeg synes at holdet er godt nok til at vinde ligaen og nå langt Chl Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010