home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 329 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  F.C.København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: F.C.København  (Læst 56343 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C.København
« Svar #135: 12 Aug 2013, 01:28 »

Har overvejet at starte et save med FCK netop fordi jeg beundrer Petter Anderssons kvaliteter og har længe ønsket ham til FCK og så kunne jeg godt tænke mig, at prøve at spille med ham i FCK.
Forståeligt, kunne også godt tænkte mig ham, men FM er jo trods alt bare et spil, og det er han efter mine erfaringer en ekstremt skadesplaget mand Wink
Logged

melandud
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #136: 15 Aug 2013, 14:21 »

Jeg er igang med anden sæson med FCK. er i september, (Med det sommerupdate) Pourie gør det vanvittigt! Han har scoret 50 mål for mig igennem hans tid. Jeg har købt nogle forskellige mennesker, selvom jeg synes min bestyrelse er utrolig nærig. Der ryger penge ind på kontoen fra CL (røg ud i første kamp efter gruppespillet.) og alligevel fik jeg ingen penge til tranfers. Første sæson lejede jeg Joshua John, som ikke var tilfredsstillende nok til jeg gad købe ham.  Så købte jeg Uzochukwu i midtjylland, og Fabianski fra arsenal på fri transfer. der vandt jeg ligaen med Pourie som topscorer, og vandt pokalen med samme topscore. Anden sæson er som sagt lige gået igang, og er kommet i en utrolig svære gruppe med Man Utd, Gladbach, A.C Milan, hvor jeg vandt 1-0 over gladbach. I sommerens transfervindue hentede jeg Mads Albæk, Andreas Laudrup, Mike van Duinen, Jannik Vestergaard, og lejede De Costa fra leverkusen, da jeg synes Jacobsen ikke kan holde en hel kamp med "FCK" Niavue. Jeg har også solgt nogle spillere som Rurik Gislason, Igor Vetokele , Kris Stadsgaard, Mos, TK og Diouf. Jeg ser frem til en spændene sæson med dem, og forventer helt klart at vinde pokalen, ligaen og regner da også med en 3 plads i CL gruppen da UTD og Milan gør det strålende Smiley
Logged

thomas1988
Gæst
 
Sv: F.C.København
« Svar #137: 26 Aug 2013, 14:43 »

Jeg er startet op med FCK med det nyeste opdateringer det vil sige jeg har alle de spillere de har rigtig idag, jeg leder nu efter en måde at spille på vil gerne spille på den måde FCK spiller på rigtig men kan ikke rigtig finde den rigtige måde, har i nogle forslag til en taktik
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #138: 26 Aug 2013, 16:05 »

Jeg er startet op med FCK med det nyeste opdateringer det vil sige jeg har alle de spillere de har rigtig idag, jeg leder nu efter en måde at spille på vil gerne spille på den måde FCK spiller på rigtig men kan ikke rigtig finde den rigtige måde, har i nogle forslag til en taktik

Jeg søger også en god FCK taktik hvor de scorer mange mål og ikk lukker så mange ind!
FCK er jo DK's tophold så det burde være til at finde! Opstemt

/Rotten
Logged

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #139: 31 Aug 2013, 18:37 »

Jeg er startet op med FCK med det nyeste opdateringer det vil sige jeg har alle de spillere de har rigtig idag, jeg leder nu efter en måde at spille på vil gerne spille på den måde FCK spiller på rigtig men kan ikke rigtig finde den rigtige måde, har i nogle forslag til en taktik

Hvor har du fået den?
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

UlrikE
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #140: 31 Aug 2013, 20:13 »

Har netop færdig gjort the double for anden gang på tre år med dejlige FCK. Det var meget tæt på at hedde the treble, men Real Madrid var, efter forlænget spilletid, en for stor mundfuld for Corner og co. og vi blev besejret med 3-2 (Higuan med 3-2 målet efter 120 min -_-) i Champions League finalen. Dette har betyder at jeg har måtte sige farvel til Nicolai Jørgensen der har søgt mod større græsgange i det engelske og Liverpool og Jakob Busk der efter en vandvids sæson med kun 17 indkasserede mål er skiftet til de Italienske mestre fra Napoli med en samlet fortjeneste på 20 mio Euro (NJ=15,5 JB=4,5). Nu går jagten ind på en ny første keeper og venstre midt og formegentlig også en ny CB til mit aldrende centerforsvar.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: F.C.København
« Svar #141: 08 Sep 2013, 20:18 »

Flytter da lige mit indlæg over i den rigtige tråd Smiley


FC København d. 21 September 2015

Det er tid til et tilbageblik over de sidste 3 veloverstået sæsoner.

Sæsonen 2012-2013

Min taktik er en 4-2-3-1 eller en 4-1-2-2-1

Indkøb:
Bashkim Kadrii fra OB 725K £
Jeppe Højbjerg fra Esbjerg 28K £

Ud:
Jakob Busk til Sønderjyske Lån
Mads Aaquist til Viborg Lån
Casper Højer til Viborg Lån
Jeppe Højbjerg til FC Vestsjælland Lån
Mustafa Abdellaoue til Silkeborg Lån 6K £ pr. måned
Pape Pate Diouf til AC Horsens Lån 5K £ pr. måned


Superligaen:

Som i kan se så blev ligaen vundet med 6 point ned til Aab som længe førte ligaen. En spiller vi kan takke for mesterskabet er Cornelius med 20 mål i 27 kampe.

DBU Pokalen:

Vi tabte til vores plageånd i denne sæson Aab

Champions League:

Noget overraskende kom vi videre fra gruppespillet, hvor vi dog i første knockout runde trak Chelsea som viste sig alt for stærke.


Sæsonen 2013-2014

Indkøb:
Olof Mellberg fri transfer
René Nielsen fra FCN 220K £
Niklas Hult fra Elfsborg 1.8mil £
Viktor Claesson fra Elfsborg 1.1mil £
Patrick Mohammed fra Rosenborg 2.7mil £
Bassel Jradi fra AB 150K £
Marvin Pourie fra Silkeborg 1mil £

Til købet at Pourie skal lige knyttes en kommentar, han havde slet ikke været inde i mine tanker indtil et par dage før transfer vinduets lukning.

Ud:
Kim Christensen til Silkeborg
Daniel Jensen fri transfer
Sölvi Ottesen fri transfer
Christian Grindheim til Anderlecht 90K £
Mustafa Abdellaoue til Karlsruhe
Jakob Busk til AC Horsens Lån
Andreas Cornelius til Valencia 2.8mil £
Pape Pate Diouf til Esbjerg Lån 4.5K £ pr. måned
Mads Aaquist til Viborg Lån
René Nielsen til FC Vestsjælland Lån
Danny Amankwaa til Vejle-Kolding Lån
Casper Højer til Rosenborg 16K £


Superligaen

Der var bestemt ikke nogen spænding i toppen af ligaen i denne sæson.

DBU Pokalen:

En nem pokal at hjemføre da vi undgik de store hold.

Champions League:

Denne gang blev Chelsea igen stopklods for os, men denne gang først i kvart finalen.


Sæsonen 2014-2015

Indkøb:
Kevin Conboy fra NEC
Jonas Lössel fra FCM
Sébastian Haller fra Auxerre
Tomas Necid fra CSKA Moscow
Rui Fonte fra Benfica B 725K £
Dejan Glavica fra Maítimo 1.9mil £
Wilfried Sarr fra Kontrakt fri
Ademir fra Coritiba 325K £
Frederick Baetens fra FCV Dender 75K £
John Guidetti fra Man City 375K £
Noel Konaté fra Molde 1mil £
Tebogo Tshabangu fra Sundowns 900K £

Salg:
Olof Mellberg fri transfer
Thomas Kristensen til Braga
Marvin Pourié til Stuttgart 2.5mil £
Pape Pate Diouf til FCM
Mads Aaquist til Sønderjyske 6K £
Troels Ulstrup til FC Vestsjælland Lån
Lars Koch til Viborg Lån
René Nielsen FCM Lån
Sébastian Haller til Silkeborg Lån
Jonas Lohse til Randers Lån
Niklas Hult til Leicester 2.3mil £
Cristian Bolanos til Fürth
Ademir til Sønderjyske Lån
Patrick Mohammed til Lille 4.1mil £
Johan Wiland til Atalanta 750K £
Wilfried Sarr til OB Lån
Igor Vetokele til Osasuna 1mil £
Danny Amankwaa fri transfer
Tobias Holm til FC Vestsjælland Lån


Superligaen:

Stadig ingen spænding i ligaen, men dejligt at se Brøndby i toppen af ligaen igen.

DBU Pokalen:

Uden det store besvær genvandt vi pokalen, med en sikker 4-0 sejr i finalen over Brøndby

Champions League:

Nok den mest vilde tur vi har haft i Champions League hvor vi slap for Chelsea igennem helt turneringen, og endte med at tabe finalen på straffespark imod Man Utd.
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: F.C.København
« Svar #142: 13 Sep 2013, 19:33 »

Har da lige fået en ganske prominent spiller hentet ind - selveste Robin Van Persie!

Godt nok er han blevet 33 år, men han er en fantastisk rollemodel for mine andre og noget yngre angribere Smiley

Derudover er han også et godt aktiv ift. at få andre store spillere til FCK.

Han er samtidig også manager for mit B-hold.

Stats stadig helt fine Smiley
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: F.C.København
« Svar #143: 14 Sep 2013, 00:10 »

Har lige oplevet min mest sindsyge kamp i min karriere med FCK. For første gang er jeg ikke kommet videre fra champions league gruppe spillet og er derfor nu i europa league 1st knockout round hvor vi trak Leverkusen op af hatten.

Første kamp på udebane tabte vi 2-0 så regnede ikke med det helt store i retur kampen.
Efter 16 minutter i retur kampen var vi bagud sammenlagt 4-0 det så meget sort ud men så...
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: F.C.København
« Svar #144: 16 Sep 2013, 14:45 »

Tid til en update:

Sæsonen 2015-2016

Indkøb:

Branko Cvitkovic fra Dinamo 725K £
Bruce Thwala fra SuperSport Utd 375K £
Daniel Moldovan fra FC Vaslui 1.7mil £
Gabriel Obertan fra Sevilla Atlètico 1.7mil £
Goran Dijan fra Dinamo 8mil £
Nordin Amrabat fra Inter 5mil £
Steve Torres fra Seattle

Salg:

Martin Vingaard fri transfer
Troels Ulstrup til FC Vestsjælland Lån
Tobias Holm til Vejle-Kolding Lån
Lars Koch til Silkeborg IF Lån
Frederick Baetens til Silkeborg IF Lån
Tomas Necid til Vitesse 650K £
Darias Neazi til Viborg Lån
Jonas Lohse til Burnley Lån 45K £ pr. måned
Wilfried Sarr til Osnabrück Lån 3.5K £ pr. måned
Ademir til Viborg Lån
Nicolai Jørgensen til Zenit 6.75mil £


Superligaen:

Vi vandt ligaen meget sikkert, men det var kun pga. at FCM til sidst begyndte at tabe en masse kampe.

DBU Pokalen:

For andet år i træk skulle vi op imod BIF og har nu vundet de to finaler med en samlet score på 10-0

Champions League:

For første gang i dette save kom vi ikke videre fra gruppe spillet, lidt skuffende.

Europa League:

Første bekendskab med Europa League var lige til glemmebogen, på nær returkampen mod Leverkusen som blev vundet med 5-2, efter at havde været bagud samlet 0-4.

Skal lige nævnes at jeg har forlænget min kontrakt med FCK frem til 2021, mit mål er at slå KB mesterskabs rekort og få klubben endnu længere frem i europa.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #145: 03 Okt 2013, 18:33 »

hej folkens Smiley
vil lige hører hvordan det er at spille med FCK?
Logged

H A L A   M A D R I D!

sebber1234
Gæst
 
Sv: F.C.København
« Svar #146: 04 Okt 2013, 09:30 »

hej folkens Smiley
vil lige hører hvordan det er at spille med FCK?
Det er super fedt! Jeg er kommet til 2019/2020 saesonen, og jeg dominerer den danske liga totalt. Jeg har vundet den alle aar, og jeg har ogsaa vundet pokalen de seneste 5 saesoner.
Jeg er blevet gaeldsfri og kan hente ret store spillere til. Bedste eksempel er nok en regen, som Real Madrid ogsaa boed paa. Men jeg fik ham  Grin Har ogsaa hentet Balotelli og RvP til.

I ChL er det dog noget svaerere - jeg gaar hvert aar videre fra gruppespillet, men bliver saa slaaet ud i foerste Knock out runde.
Det er heller ikke de daarligste modstandere jeg kommer op imod - P$G, Barcelona, Juventus og Chelsea er dem jeg har moedt.

Saa man kan sige, at du rimelig hurtigt faar det nemt i ligaen og pokalen. Men saa er der saa en stor udfordring i at faa FCK til tops i ChL.

For resten - er ogsaa blevet landstraener for Danmark og fik i min foerste VM slutrunde hentet en bronzemedalje hjem! Noget af det fedeste jeg har proevet i FM! Smiley


Startopstilling FCK: 4-2-2-2

                            Rönnow

Omrani (Regen), Baggio (Regen), Dehn, Munoz

                Albäk, Zlimovic (Regen)

Kacar (Regen)                               Balotelli

                Rask (Regen)   Cornelius

Jeg tror heller aldrig jeg har haft saa god en angrabsduo i FM foer - Cornelius har scoret 142 maal i 205 kampe, mens Bo Rask er en dansk wonderkid. Han scorer ikke saa meget som Cornelius, men han laver til gengaeld masser af assists og stadig en del maal. Cornerlius er framskudt (Angreb), mens Rask er dybdeliggende (Support). Derudover laver mine kanter ogsaa mange assists og maal.

Generelt er mine spillere ogsaa rygtet til de allerstoerste klubber. Saa noget maa jeg da goere rigtigt Smiley



Startopstilling Danmark: 4-2-3-1

            Rönnow (FCK)

Remmer (FCK), Dehn (FCK), Okore (Milan), Boilesen (Stoke)

         Albäk (FCK). Kvist (Stuttgart)

Andersen (Ajax), Eriksen (Real Madrid), Fischer (Bayern München)

             Rask (FCK)


Ogsaa et sindsygt staerkt hold. Ogsaa relativt ungt saa der er stadig godt med potentiale. Kan da ogsaa fortaelle at selvom Kvist er gaaet hen og blevet 34 somre er han stadig vanvittigt god. bedst illustreret af at Liverpool gerne ville have ham. Proever da ogsa selv at hente ham hjem, men det er dog svaert da han er blevet en legende i Stuttgart..

U/20 landsholdet blev ogsaa verdensmestre saa haaber det er en gylden aargang, der kan komme til at goere det godt i fremtiden Smiley

Og undskyld jeg ikke skriver med dansk alfabet. Er 1 aar i Tykskland saa der er ikke dansk tastatur  crazy

Sig endelig hvis jeg skal smides nogle SS op
« Seneste Redigering: 04 Okt 2013, 09:34 af sebber1234 » Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #147: 04 Okt 2013, 12:40 »

Jeg så gerne SS af dine regens i startopstillingen Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

sebber1234
Gæst
 
Sv: F.C.København
« Svar #148: 04 Okt 2013, 16:19 »

Har det vildeste spil med FCK ever!

Smadrer alt modstand i ligaen og pokalen (self.), men er ogsaa begyndt at prästere bedre med dem i Europa.

Guardiola er min Leder Af Ungdomsudvikling, mens Casillas er min MM-träner.

Derudove er jeg ogsaa blevet Europamester med Danmark Opstemt

Gaar efter det princip, at jeg kun köber unge talenter - gerne helt ned til 16-aars alderen, og saa ellers koerer dem ind paa holdet saa hurtigt som muligt saa de opnaar saa meget erfaring, som muligt.

Naar de saa er 19-20 er de allerede store stjerner, som mange storklubber vil have fat i.

Det er det fedeste spil jeg nogensinde har haft i FM, og en af grundene til, at jeg ikke har köbt FM14 endnu Wink
« Seneste Redigering: 22 Nov 2013, 10:14 af sebber1234 » Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: F.C.København
« Svar #149: 22 Nov 2013, 11:37 »

Sig til hvis der skal SS op Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010