home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  F.C.København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: F.C.København  (Læst 56078 gange)
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #30: 06 Nov 2012, 23:31 »

Er der virkelig ikke andre end mig, der spiller med Danmarks bedste klub?  Opstemt
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #31: 07 Nov 2012, 19:51 »

Så er jeg så småt ved at være færdig med min første sæson i FCK. Det gik sådan set ganske udmærket. Det lykkedes mig at vinde superligaen med et par runder tilbage, jeg lå dog et skridt eller to bagude næsten hele sæsonen, og det var kun fordi Aab gik helt ned med flaget, og fordi jeg stortset ikke tabte en eneste kamp de sidste par måneder at det lykkedes mig at kalde mig for Danske mestre.

Sæsonens højdepunkt må derimod siges at være Euro League, hvor det lykkedes mig at komme helt til anden knockout runde. I gruppespillet var jeg kommet i gruppe med Lyon, Steaua, Atromitos og så mig selv. Som forventet var det Lyon der gik videre på førstepladsen, med 13 point. Dog var jeg lige bagefter på andenpladsen, med 12 point. I første knock out runde stod den på danskeropgør imod Ajax, det lykkedes mig at vinde 3-1 i Parken, og så fik jeg kørt et stille og roligt 1-0 nederlag hjem, ude. Derefter stod den dog på Tottenham, og her kunne jeg slet ikke følge med, jeg endte med at tabe 2-0 hjemme, og så spille 2-2 ude.

Pokalturneringen var dog ikke noget at skrive hjem om, ikke fordi jeg tog den videre seriøst, og det var mange reserver/talenter der fik spilletid her. Jeg endte dog med allerede at ryge ud i kvartfinalen på udebane imod Horsens efter et 2-4 nederlag.

Jeg hentede Okore ind som den eneste, og det blev gjort i det første transfervindue. Ellers blev nogle af talenterne lejet ud, for at få noget førsteholdserfaring . Jeg har dog i foråret hentet et par spændende Talenter ind, som jeg glæder og forventer mig meget af i fremtiden. Men nu skal jeg nok også til at forstærke truppen lidt i sommerpausen til næste sæsons forsøg på at nå lidt længere i Europa.



Økonomien ser faktisk også ganske fin ud, præmiepengene fra europæisk fodbold, og fra at have vundet superligaen hjælper selvfølgelig også godt på det. Men det er da lykkedes mig at forvandle de røde tal man har på bundlinjen i starten af spillet til et fint lille plus nu. Og lur mig om det ikke bare vil vokse jo længere man kommer i spillet  Wink


Logged

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #32: 08 Nov 2012, 15:14 »

hvad var tacktik på holdet
 crazy
Så er jeg så småt ved at være færdig med min første sæson i FCK. Det gik sådan set ganske udmærket. Det lykkedes mig at vinde superligaen med et par runder tilbage, jeg lå dog et skridt eller to bagude næsten hele sæsonen, og det var kun fordi Aab gik helt ned med flaget, og fordi jeg stortset ikke tabte en eneste kamp de sidste par måneder at det lykkedes mig at kalde mig for Danske mestre.

Sæsonens højdepunkt må derimod siges at være Euro League, hvor det lykkedes mig at komme helt til anden knockout runde. I gruppespillet var jeg kommet i gruppe med Lyon, Steaua, Atromitos og så mig selv. Som forventet var det Lyon der gik videre på førstepladsen, med 13 point. Dog var jeg lige bagefter på andenpladsen, med 12 point. I første knock out runde stod den på danskeropgør imod Ajax, det lykkedes mig at vinde 3-1 i Parken, og så fik jeg kørt et stille og roligt 1-0 nederlag hjem, ude. Derefter stod den dog på Tottenham, og her kunne jeg slet ikke følge med, jeg endte med at tabe 2-0 hjemme, og så spille 2-2 ude.

Pokalturneringen var dog ikke noget at skrive hjem om, ikke fordi jeg tog den videre seriøst, og det var mange reserver/talenter der fik spilletid her. Jeg endte dog med allerede at ryge ud i kvartfinalen på udebane imod Horsens efter et 2-4 nederlag.

Jeg hentede Okore ind som den eneste, og det blev gjort i det første transfervindue. Ellers blev nogle af talenterne lejet ud, for at få noget førsteholdserfaring . Jeg har dog i foråret hentet et par spændende Talenter ind, som jeg glæder og forventer mig meget af i fremtiden. Men nu skal jeg nok også til at forstærke truppen lidt i sommerpausen til næste sæsons forsøg på at nå lidt længere i Europa.



Økonomien ser faktisk også ganske fin ud, præmiepengene fra europæisk fodbold, og fra at have vundet superligaen hjælper selvfølgelig også godt på det. Men det er da lykkedes mig at forvandle de røde tal man har på bundlinjen i starten af spillet til et fint lille plus nu. Og lur mig om det ikke bare vil vokse jo længere man kommer i spillet  Wink



Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #33: 08 Nov 2012, 16:03 »

Citat
hvad var tacktik på holdet



Er stortset den eneste taktik der blev brugt igennem første sæson  Smiley

 
 
Logged

milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #34: 08 Nov 2012, 20:15 »

mange tak vil prøve
 Thumbs Up


Er stortset den eneste taktik der blev brugt igennem første sæson  Smiley

 
 

Logged

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #35: 17 Nov 2012, 18:07 »

Hermed update fra min 2. sæson.
Indtil videre er der spillet 26 kampe i superligaen og jeg ligger 1'er med 8 point ned til den næste.

Jeg røg i CL denne sæson, og kom i pulje med Bayern, City og Sparta Prag. Jeg endte på en flot 3. plads blot et point efter City og Bayern på en delt førsteplads.

Efterfølgende røg jeg i EL, hvor jeg i 1. knockoutkamp skulle møde Panathinaikos. På papiret meget jævnbyrdigt, men de blev sendt ud med en samlet 5-1 sejr til mig.
Derefter stod den på Anji (Russisk købeklub med bl.a. Samuel Eto, som havde slået Inter ud). I dette opgør var der spænding helt til sidst, men jeg endte med at trække mig sejrsrigt ud af opgørene med samlet 5-3 sejr.
Dernæst stod den på Liverpool, og jeg havde allerede set min exit. Første opgør overlever jeg med et 0-1 nederlag på Anfield, umiddelbart acceptabelt. I Parken starter jeg med at komme bagud, men vender på magisk vis kampen til 3-1 sejr, og står nu i semifinalen i EL, som endnu ikke er spillet.

Af transfers er der gjort..

Ind:
Første sæson:
Christian Poulsen
Jores Okore
Markus Rosenberg

Anden:
Ritchie De Laet
Armend Dallku
Magnus Wolff Eikrem
Jaroslav Drobny (fri)
Amin Affane (Fri)
Dentinho

Ud:
Første sæson:
Igor Vetokele

Anden sæson:
Rurik Gislason
Kris Stadsgaard
Christian Grindheim
Markus Rosenberg (købt i 1. sæson)
Abdelloue
Søren Frederiksen
Pape Pate Diouf

Alt i alt en helt igennem acceptabel sæson jeg er igang med!
Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #36: 17 Nov 2012, 18:28 »

Du skulle ikke have solgt Vetokele, han bomber i mit save Wink
Logged

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #37: 17 Nov 2012, 18:33 »

Jeg vil sige at mine talentspejdere også er ret vilde med ham, meeeen! Cornelius, Jørgensen og Dentinho bomber satme derudaf! Smiley
Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #38: 17 Nov 2012, 18:41 »

Hehe, hvordan har Cornelius gjort det for dig?
Logged

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #39: 17 Nov 2012, 18:44 »

Jeg vil uden tvivl mene at han har gjort det helt acceptabelt! Smiley
Sidste sæson 11 mål i 28 kampe, med gnm. på 7,01.
Denne sæson 12 mål i 21 kampe indtil videre, og så med en gnm. på 7,30 Smiley

Han har været meget afgørende i specielt de store kampe - bl.a. med et hattrick mod Liverpool!
Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #40: 17 Nov 2012, 18:46 »

Og hvordan bruger du ham? Smiley
Logged

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #41: 17 Nov 2012, 18:51 »

PT. bruger jeg ham i front som skarpretter - Sammen med Dentinho, som også er skarpretter! Smiley

De to har i fællesskab mere eller mindre sikret mig en finaleplads i EL.
2-2 i første opgør i semifinalen mod malaga, i malaga.

Nu er der halvleg i parken, og 3-0 til mig, med to mål af Dentinho, med Cornelius assist på begge!'

Har du muligheden for at hente Dentinho, så gør det! Han er godt nok rimelig dyr, men tilsyneladende pengene værd!!
Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #42: 17 Nov 2012, 18:54 »

Ja er du gal, han ser sgu god ud. Er dog nået lidt længere end dig, så han spiller nu i Twente, og koster også lidt mere, end jeg lige kan bruge på 1 spiller  crazy
Logged

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #43: 17 Nov 2012, 18:57 »

Hvad er han blevet solgt for i dit spil? Smiley

Kan du anbefale nogle bestemt spillere der er værd at hente?
Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #44: 17 Nov 2012, 19:10 »

Twente købte ham for 60 mio.

Hmm, går stortset kun efter unge talenter som jeg kan spille ind på holdet, derfor bruger jeg langt de fleste af mine penge på regens  crazy

Har dog succes med Romario, Erick Torres og Sanogo som alle er kommet til på fri. Okore spiller også godt for mig, og udvikler sig til et rigtigt bæst  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010