home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  F.C.København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: F.C.København  (Læst 56312 gange)
Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #15: 31 Okt 2012, 15:31 »

Nå..
Nu det min tur til at fortælle om mit safe!

1sæson henter vi : Jores Okore for 12 mio kr. Han gør det perfekt, score gns. 3 kasser pr. sæson, så er fuldt ud tilfreds med ham!
Bashkim Kadrii, til 9.75 mio kr. Super breddespiller, som langsomt har spillet sig i start 11. Laver en masse assist, lidt for få mål efter min mening!
Casper Sloth til 9mio kr, havde læst folk havde succes med ham, den er udeblevet i mit tilfælde.. så i 2 sæson som jeg er i nu er han lejet ud..
Det var de 3 indkøb det blev til i 1.
Ud gik : Mos på leje til Nurnberg, som han blev solgt til i 2æson.
Toutouh til AaB for 1.1 mio.
Gamboa for 1.4 til Haugesund.
Lejede Ottesen ud til Groningen i Januar, og han blev også solgt til Groningen efter sæsonen.
Michael Jakobsen blev solgt i vinterpausen til APOEL for 4.5 mio.
Gisalson røg også i Vinter til Dinamo for 5mio
Diouf for 400k....... Til Sturm Graz.
Bolanos, som jeg slet ikke kunne få igang røg til Metalist for 7.5..
Kim C, lejede vi til AGF i første og røg så på fri transfer til Lyon i 2sæson.. ( Wow... )
Kris Stadsgaard til Basel for 6.25
Santin til Twente for 8.75.
Vingaard - Genoa 13mio.
Søren F. til Rosenborg for 1.2
også røg Grimheim til Rosenborg for 3.25... ( Grindheim )

Vi vandt mesterskabet 1 point foran OB. vi havde mange downperioder så vi tabte 11(!!!!) og 6 uagjorte... Ikke tilfreds...
Røg også ud i CHL kval, og røg så i EL gruppe med Liverpool og 2 andre jeg ikke kan huske, der røg vi også ud.. Pokal bold røg vi ud i 2 kamp...

2sæson som jeg er i nu  ( 15feb ) Ligger jeg på 1plads med 40p sammen med AaB, på bedre målscore.. I CHL røg vi ud i gruppen til Bayern ( SHIT ) Shakthar og Sparta Prag. vi blev nr 3, så vi røg i EL hvor vi skal imod Besiktas..
Indkøb : Vi lejede Patrick Olsen en halv sæson, gav lidt bredde.. Frederik Helstrup 2.75 mio ( lejet ud ) Alexander Juel Andersen 4.75 - Hold kæft han spillet perfekt hele tiden! KØB KØB KØB. Sebastian Andersen 1.5, bredde spiller, fin spiller.... Nicolai Larsen 7.5, regnede med Wiland exit, men han forlængede så... Busk er 1mand ( vil give ham god udvikling ) Wiland/Larsen deler når jeg syntes de skal spille lidt. Så kom Jiloan Hamad på fri til januar, har ikke spillet kamp, men han er tænkt en plads på OMH!


Og ud gik.. : Bengtsson 6.5 Kaiserslautern - Danny Amankwaa 45k SønderjyskE. og en masse på fri af ungdomsspillere.


Start 11 er :

                                               Busk
Kadrii/Casper Højer/Delaney    -    Okore - Ragnar/Alexander Andersen        - Remmer/Lars
                   

               Claudemir som Boldvindene - TK/N.Jørgensen som Fremskudt - Delaney som Dybdliggende

 

N.Jørgensen/Vetokele som IA                                                   Jilaon Hamd/Sebastian Andersen som W.



                                                  Cornelius/Vetokele/N.Jørgensen som Fremskudt


Kom gerne med Ris/Ros til dette, og i spørger bare hvis der er noget i vil vide!

Peace out.
Strandby.
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #16: 31 Okt 2012, 15:37 »

Hvorfor starter du ikke med Wiland?
Han er jo vanvittig god
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #17: 31 Okt 2012, 16:40 »

Glæder mig helt vildt til at modtage mit FM! Skal helt sikkert, som jeg plejer, starte med FCK! Peace

Hvordan er Cornelius at spille med? Virker han kropsstærk og hovedstødsstærk? Eller har de ikke fået ramt de rigtige stats ved ham? Smiley
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #18: 31 Okt 2012, 17:07 »

Cornelius er dejlig!
Fysikken og hovedspillet er iorden Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #19: 31 Okt 2012, 17:09 »

Hvad bruger du ham som oppe foran? Smiley
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #20: 31 Okt 2012, 22:00 »

Hvordan ser jeres andres taktik og sådan ud? Jeg kan OVERHOVEDET ikke få noget som helst til at virke, her i den nye version. Efter 8 kampe ligger jeg nummer 11, med 8 point efter 8 kampe  Sur
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #21: 31 Okt 2012, 22:42 »

Hvordan ser jeres andres taktik og sådan ud? Jeg kan OVERHOVEDET ikke få noget som helst til at virke, her i den nye version. Efter 8 kampe ligger jeg nummer 11, med 8 point efter 8 kampe  Sur

Det lyder ikke særlig godt...
Imorgen når jeg lander på skolen, kan jeg lige skrive min taktik ind her hvis det er?

Ellers prøv og kig op i forumet, der har jeg skrevet en laaaaaang forklareing så... måske det hjalp Smiley
Held og lykke!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

bobbefar
Gæst
 
Sv: F.C.København
« Svar #22: 02 Nov 2012, 19:53 »

Så vandt jeg superligaen 4 runder før tid !! Opstemt
Logged

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #23: 04 Nov 2012, 10:45 »

Så er jeg mere eller mindre kommet igang med sæsonen.
Første transfervindue er smækket i, og af transfers er der kun kommet Okore, hvilket også er helt tilfredsstillende!

I suppen ligger jeg på en skuffende 5. plads efter 7 kampe, med 7 point op til FCN på førstepladsen.
Jeg har dog lige kvalificeret mig til CL, ved at slå Brügge og Fenerbahce ud.

Cornelius og Santin på toppen bomber! ;-)

Dog har jeg fået en CL gruppe jeg ikke ønskede...
Real Madrid, City og Mönchengladbach !!
« Seneste Redigering: 04 Nov 2012, 10:47 af Crillae » Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #24: 04 Nov 2012, 17:32 »

Fatter nada!
Har traditionen tro startet mit første FM save med FCK, men er i krise!
Spiller i en klassisk 4-2-3-1, og ingen specielle taktiske ændringer, udover offensiv spillestil.
Alligevel, bliver jeg fuldstændig spillet ud af banen i sæson debuten mod AGF, og taber 3-0 ude, med en boldbesiddelse på 52-48, og 17 skud til AGF imod mine 7... ingen vildt store chancer, og kedeligt langsomt spil.
-Min opstilling er:
                            Wiland
Jacobsen - Okore - M. Jakobsen - Bengtsson
               Claudemir - grindheim
        Bolanõs - Vingaard - N Jørgensen
                      Cornelius

HJÆLP MIG! kom med alle råd i kan sidde inde med,
Logged

Crillae
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C.København
« Svar #25: 04 Nov 2012, 17:43 »

Jakob,

jeg havde akkurat samme problem! Jeg blev virkelig rundbarberet da jeg spillede med:
                       Wiland
Jacobsen - Okore - Jakobsen - Bengtsson
                Claudemir - Grindheim
Bolanos                -                  Vingaard
                  Cornelius - Santin

Jeg valgte så at ændre min opstilling til en flad 4-4-2 i stedet for, og siden den ændring er det hele gået fremad.
Mit bedste råd til dig er helt sikkert at forsøge med en anden taktik, og ikke satse så offensivt. At spille offensivt gav 100% bagslag for mig!!

Er der andre end mig der har problemer med at GRINDHEIM får helt vanvittigt mange gule kort???
Logged

"BIF: Velkommen til sydsiden... Af nedrykningsstregen!"

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #26: 04 Nov 2012, 18:02 »

Jeg prøvede med "Kontra" i stedet for "Offensiv" i kampen efter imod Esbjerg og det gav Pote!
2-0 sejr - 22 afslutninger imod 3 fra Esbjerg - og boldbesiddelse på 56-44 Thumbs Up
dobbelt kasse fra Jørgensen, som endda også brændte straffe   OpstemtSkuffet
Logged

TimmeBruggeling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #27: 05 Nov 2012, 02:44 »

Spiller selv med FCK og nemlig også i en 4-2-3-1.

Det går ganske fint og ligger nummer et her ved vinter pausen. Den måde jeg køre min 4-2-3-1 på er ved at sætte Tempoet til langsomt og spille bredt. Ud over det starter jeg vær kamp med offensivt. Har også nogle udråb på fra start. Skub højre op. Spil Bredt. Vær agravsivt involdveret. De giver mig ofte et hurtigt mål efter fuldt af et mere inden pausen. Ved en 2 måls føring skifter jeg til Kontra og fjerner skub højre op.

Nogle gange bruger jeg også clear bolden til flanken da det giver mig god mulighed for at få bolden sikkert op af bannen ved hjælp af Bolanos og Nicolai Jørgensen. Nicolai Jørgensen Bruges som venstre fløj, indvendt angriber.Bolanos bare som Fløj.

Mit eneste problem er at det er Vingaard som offensiv mid og de to fløje der score mållne og ikke minne angribere.

Så vis nogle af jer har en god ide til hvordan man sætter gang i den tårn høje Cornelius og den friske brasilianer Santin så kom enlig med dem.
Logged

Timme Bruggeling

Stolt FC Groningen fan...

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #28: 05 Nov 2012, 08:26 »

Spiller selv med FCK og nemlig også i en 4-2-3-1.

Det går ganske fint og ligger nummer et her ved vinter pausen. Den måde jeg køre min 4-2-3-1 på er ved at sætte Tempoet til langsomt og spille bredt. Ud over det starter jeg vær kamp med offensivt. Har også nogle udråb på fra start. Skub højre op. Spil Bredt. Vær agravsivt involdveret. De giver mig ofte et hurtigt mål efter fuldt af et mere inden pausen. Ved en 2 måls føring skifter jeg til Kontra og fjerner skub højre op.

Nogle gange bruger jeg også clear bolden til flanken da det giver mig god mulighed for at få bolden sikkert op af bannen ved hjælp af Bolanos og Nicolai Jørgensen. Nicolai Jørgensen Bruges som venstre fløj, indvendt angriber.Bolanos bare som Fløj.

Mit eneste problem er at det er Vingaard som offensiv mid og de to fløje der score mållne og ikke minne angribere.

Så vis nogle af jer har en god ide til hvordan man sætter gang i den tårn høje Cornelius og den friske brasilianer Santin så kom enlig med dem.
Cornelius - Targetmand (Angreb)
Santin - Skarpretter (Angreb)

Og dog, jeg kan se du kun bruger én angriber. I så fald, så prøv Cornelius som Komplet angrebsspiller (Angreb).
Logged

welbz is dat guy

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C.København
« Svar #29: 05 Nov 2012, 11:07 »

Spiller selv med FCK og nemlig også i en 4-2-3-1.

Det går ganske fint og ligger nummer et her ved vinter pausen. Den måde jeg køre min 4-2-3-1 på er ved at sætte Tempoet til langsomt og spille bredt. Ud over det starter jeg vær kamp med offensivt. Har også nogle udråb på fra start. Skub højre op. Spil Bredt. Vær agravsivt involdveret. De giver mig ofte et hurtigt mål efter fuldt af et mere inden pausen. Ved en 2 måls føring skifter jeg til Kontra og fjerner skub højre op.

Nogle gange bruger jeg også clear bolden til flanken da det giver mig god mulighed for at få bolden sikkert op af bannen ved hjælp af Bolanos og Nicolai Jørgensen. Nicolai Jørgensen Bruges som venstre fløj, indvendt angriber.Bolanos bare som Fløj.

Mit eneste problem er at det er Vingaard som offensiv mid og de to fløje der score mållne og ikke minne angribere.

Så vis nogle af jer har en god ide til hvordan man sætter gang i den tårn høje Cornelius og den friske brasilianer Santin så kom enlig med dem.
Prøvede for anden kamp i 14 kampe at spille med Offensiv, som du foreslog, og det resulterede i at jeg kom bagud 3-0 imod AaB, skiftede til Kontra, og fik reduceret til 3-1, men føj hvor kan mit hold ikke spille offensivt, og kan slet ikke for Corner ordenligt igang, har i nogen forslag, han spiller som alene angriber :-)
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010