|
fraize
|
|
Here ya go  der var 2 jeg ikke kunne finde. Will Hughes: Mason Bennett: Ross Barkley: Zakaria Bakkali: Sean Murray: Nathan Redmond: John Stones: Adam Henley: Tom Ince:  Tak!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hoffbeck
|
|
Er der n ogle der vil ligge et billed op af Leo Fasan ? håber lidt på ham kan blive den nye Buffon i min Leeds gemt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LasseSJ
|
|
Er der n ogle der vil ligge et billed op af Leo Fasan ? håber lidt på ham kan blive den nye Buffon i min Leeds gemt?
Ikke just nogen ny Buffon  
|
|
|
|
|
|
Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!
|
|
|
|
|
hoffbeck
|
|
Ikke just nogen ny Buffon   Nej ik lige frem, han er bedre som 18 årig i min gemt end det der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Kan jeg få et SS af de tre målmand Frederik Rønnow, Ole Söderberg og Sondre Rossbach gerne 4 år frem? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hoffbeck
|
|
Nogen der kan ligge et SS op af omar abdulrahman ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Nogle der har ss af Bruma fra sporting, kasper larsen fra ob og Wohlgemuth fra FCK gerne en 3-5 sæsoner fremme? 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Aug 2013, 01:39 af Dennislauridsen »
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Not bad! - er lige startet op med sporting, så ville bare lige hører om han var værd at satse på  Du har ikke af de andre? Men tak skal du have.
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|
Baliian
|
|
Kan jeg få et SS af Neal Maupay 4-5 år frem? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw89
|
|
Nogen der kan ligge op af følgende - gerne +5 år. Granit Xhaka Mattia de Sciglio Markel Etxeberia Isco Gundogan Paul Quaye Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stork
|
|
Kunne du evt af et Ronni Schwartz også 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stork
|
|
Kenneth Zohore 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Nogen der kan hjælpe med et SS af Jorginho fra Verona?  Kan ikke finde ud af om jeg skal købe ham til 24 mio. eller Frickson Erazo til 37! (Er Torino og har hentet Bellusci allerede)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|