home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Så gode bliver de - FM 2013
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Så gode bliver de - FM 2013  (Læst 146840 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller

Sv: Så gode bliver de - FM 2013
« Svar #345: 01 Mar 2013, 21:23 »

Takker. Virker ikke til at han udvikle sig overhovedet...  Huh

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #346: 01 Mar 2013, 21:27 »

Nej, det er ikke videre imponerende.

Vuelve la ilusión

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #347: 01 Mar 2013, 21:33 »

Jeg vil lige benytte den her tråd på en lidt anden måde, end den plejer at blive brugt. Har i nogensinde set Rodrigo blive så god før? Huh

Han er jo helt hjernedød, og han har bare spillet i Benfica, indtil han i sidste sæson blev solgt for 360 mio. (!) til Malaga. Han plejer at være god, men har aldrig set ham blive SÅ god!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #348: 01 Mar 2013, 21:34 »

Jeg vil lige benytte den her tråd på en lidt anden måde, end den plejer at blive brugt. Har i nogensinde set Rodrigo blive så god før? Huh

Han er jo helt hjernedød, og han har bare spillet i Benfica, indtil han i sidste sæson blev solgt for 360 mio. (!) til Malaga. Han plejer at være god, men har aldrig set ham blive SÅ god!

Der ser jeg mit fremtidige FCB køb da!  Thumbs Up

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #349: 01 Mar 2013, 21:37 »

Der ser jeg mit fremtidige FCB køb da!  Thumbs Up

Ja, han er dælme godt nok blevet god. Er også lidt træt af, at jeg ikke selv spottede ham, før han blev solgt! Wink

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #350: 02 Mar 2013, 17:58 »

Ja, han er dælme godt nok blevet god. Er også lidt træt af, at jeg ikke selv spottede ham, før han blev solgt! Wink

Han er nu blevet købt. Så må jeg jo håbe han kan udvikle sig lige så meget!  Thumbs Up

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #351: 02 Mar 2013, 18:17 »

Han er nu blevet købt. Så må jeg jo håbe han kan udvikle sig lige så meget!  Thumbs Up

Hvad sæson er du i? Smiley

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #352: 02 Mar 2013, 19:15 »

Hvad sæson er du i? Smiley

Er kun lige begyndt Smiley Så der går lige lidt tid før jeg ser om købet bærer frugt! Smiley

sebber1234
Gæst

« Svar #353: 02 Mar 2013, 19:37 »

Nogen der har erfaringer med Lorenzo Insigne?

Evt ss

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #354: 04 Mar 2013, 15:09 »

I mit spil i 2020 er han en af verdens bedste angribere og spiller stadig i Benfica og har en værdi omkring de 300 mil. Undrede mig også over det. Smider et ss op senere, når jeg har mulighed for det.

Vinokourov
Manager

« Svar #355: 04 Mar 2013, 15:18 »

Wauw. Fuldstændig vanvittige stats. Egentlig utroligt, efter man så ham i rollen som lejesvend hos Bolton, hvor han kun formåede at score et enkelt mål i et væld af kampe. I den portugisiske liga har han således også kun lavet seks kasser. Men det er åbenbart nok til 18 i afslutning, 17 i koldblodighed og 17 uden bold...

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #356: 04 Mar 2013, 15:28 »

Wauw. Fuldstændig vanvittige stats. Egentlig utroligt, efter man så ham i rollen som lejesvend hos Bolton, hvor han kun formåede at score et enkelt mål i et væld af kampe. I den portugisiske liga har han således også kun lavet seks kasser. Men det er åbenbart nok til 18 i afslutning, 17 i koldblodighed og 17 uden bold...

Jeg må også sige jeg er chokeret. Han var naturligvis ikke så god i starten, men han er dog blevet endnu bedre nu end billedet viser - han er den perfekte skerpretter. Der kan også stilles spørgsmål til måden, hvorpå niveauet af spillerne bliver 'fastsat' i FM...

Vinokourov
Manager

« Svar #357: 04 Mar 2013, 15:49 »

Jeg må også sige jeg er chokeret. Han var naturligvis ikke så god i starten, men han er dog blevet endnu bedre nu end billedet viser - han er den perfekte skerpretter. Der kan også stilles spørgsmål til måden, hvorpå niveauet af spillerne bliver 'fastsat' i FM...
Helt bestemt. Jeg ser dog umiddelbart ikke Rodrigo som et af de største talenter i verden lige nu. Men det er gør FM13 tilsyneladende.

Og ja. Måden FM fastsætter spillernes potentiale på, har jo været diskuteret flere gange. Der er som regel altid et par overpoweret spillere. Fx Emil Debski helt tilbage i tiderne. Vi så også en norsk venstreback, ingen havde hørt om før, som på få år blev vanvittig.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #358: 04 Mar 2013, 16:25 »

Helt bestemt. Jeg ser dog umiddelbart ikke Rodrigo som et af de største talenter i verden lige nu. Men det er gør FM13 tilsyneladende.

Og ja. Måden FM fastsætter spillernes potentiale på, har jo været diskuteret flere gange. Der er som regel altid et par overpoweret spillere. Fx Emil Debski helt tilbage i tiderne. Vi så også en norsk venstreback, ingen havde hørt om før, som på få år blev vanvittig.
Synes det var det fedeste med den slags spillere. Nu har jeg ikke spillet de helt gamle FM spil, men kan huske fra 08, både Bodgan Stancu og Mika Ääritalo var det vildeste angrebspar. Udentvivl ikke særlig realistisk, men det havde sin charme.

Edit:
Her er Rodrigo i mit spil:

Enten huskede jeg helt forkert med hans værdi, ellers så er han faldet.. Men udentvivl en klasseangriber og utrolig overvurderet.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2013, 16:29 af Boerre » Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #359: 04 Mar 2013, 16:51 »

Synes det var det fedeste med den slags spillere. Nu har jeg ikke spillet de helt gamle FM spil, men kan huske fra 08, både Bodgan Stancu og Mika Ääritalo var det vildeste angrebspar. Udentvivl ikke særlig realistisk, men det havde sin charme.

Edit:
Her er Rodrigo i mit spil:

Enten huskede jeg helt forkert med hans værdi, ellers så er han faldet.. Men udentvivl en klasseangriber og utrolig overvurderet.

Han udvikler sig sgu da i den rigtige retning i de fleste saves. Men ja en smule urealistisk, set med nutidige øjne. Hvem ved, måske sker der et eller andet med hans udvikling lige pludselig. Smiley

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010